Aaandddd thee deeemooonnn. (challenger içerir)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ali_tremonti

Panpa
1,616
27
Beyler kisaca
840 bg
1044 nm
0-100 2.3 saniye
Çeyrek mil 9,65
Kalkistaki yarattigi rekor G kuvveti: 1.8 G
Ve iddalarina gore sadece düzDe degil. Virajlarda da hizliymis. Size bisey diyimmi dodge en kral amerikan markasi bence. Hani en guclu arabayi uretiyor diye degil geleneklerine sadece tasaromsal olarak bagli kalmiyor teknik anlamda da bagli kaliyor. Bence mustang ve camaro nhn sport coupe oldugu su donemde challenger ve charger hepsinden daha muscle car
 
Milyonlar döküceksin aylarca sıra bekliyeceksin Bugatti Pagani vs alıcaksın bu gelip saplayabilecek. Olacak şey mi :/
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Ağırlık 2 ile başlıyormuş, güç de 850hp diyorsun bide bunların üstüne virajlarda da hızlıymış diyorsun. O viraj 'German Autobahn' virajları mı? O_o
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Makina hakikaten tehlikeli olmuş be. Yol tutuş halledilemeyecek şey değil. İlk kalkışta o güçle mecbur lastiğe abanılacak, elektronik sistemler filan bırakır arabayı kalkışta. Ama viraj kabiliyetleri için mutlaka yoğun elektronik destekler vardır, o şekilde BMW'den hallice bile yol tutuş yakalanabilir. Tabii bir de American Muscle mevzusu olduğu için o ESP'lerin illa ki uygun ayarları da vardır. :)
 
Yol tutusu yakalanmis olabilir cunku 3015 tabanli lastikler var tamamen yeni bi geometrik duzene sahip on cift salincakli susp. Kullanmislar. E araba bide 105 kilo hafifleyince... Hani banada biraz ütopya gibi geliyor challenger ın viraj dönmesi ama bahsedilen degisiklikler ve gelistirmeler Düşündürüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...