Accent Era 1.5 CRDI yazılım geliştirme süreci

yok senın ıcın demedım onu ben yanlıs anlama lutfen arada bır gelen oluyorda hangı baslık olursa olsun ayda bır gırıp sunu alın deyıp cıkan vallahı o kafayı anlamaya calısıyorumda :D
Yok abi yanlış anlamadım , kullanan olarak bizim açıklama yapmamız lazımdı oraları kaçırmışım artısı da var eksisi de bunları belirtmeden önermek insanlara hata olur :)
 
beyler araba ASD(şahinlerden hatırlayın :D) oldu artık...
#Yapılan değişiklikler
-3000+ Devir sonrası enjeksiyon açılarını yükselttim.
-Daha fazla performans, piston içi daha fazla basınç. Daha iyi yanma.
-EGR'nin çalıştığı devirlerde(alt devirler) emisyon dolayısıyla olan retarding timing olayını düzelttim.
-Bu da o devir aralığında daha fazla performans, daha az yakıt, daha az duman. Negatif yönü ise fazla NOx gazı salınmasına neden oldu.
-Tüm haritalar 65mg yakıtı destekler hale getirildi.
-Maf haritası 1600mbar destekler duruma getirildi.
-Vites tork limitleri 400nm'ye çıkarıldı.
-Hız limitini tekrar 180e aldım.
 
Son düzenleme:
beyler araba ASD(şahinlerden hatırlayın :D) oldu artık...
#Yapılan değişiklikler
-3000+ Devir sonrası enjeksiyon açılarını yükselttim.
-Daha fazla performans, piston içi daha fazla basınç. Daha iyi yanma.
-EGR'nin çalıştığı devirlerde(alt devirler) emisyon dolayısıyla olan retarding timing olayını düzelttim.
-Bu da o devir aralığında daha fazla performans, daha az yakıt, daha az duman. Negatif yönü ise fazla NOx gazı salınmasına neden oldu.
-Tüm haritalar 65mg yakıtı destekler hale getirildi.
-Maf haritası 1600mbar destekler duruma getirildi.
-Vites tork limitleri 400nm'ye çıkarıldı.
-Hız limitini tekrar 180e aldım.
Ama demedim mi? Fren lazım demedim mi? :D
 
@Iskender™ direksiyon kitlenmesiyle ilgili bilgin var mı ? Düşük hızlarda dönerken elektronik direksiyon bir anda devre dışı kalıyor, taş kesiliyor direksiyon. Aç kapa yapınca düzeliyor. Kronik dediler, direksiyon kutusu değişecek dendi o da bin lira neredeyse. Yazılımsal olma ihtimali nedir ? EPS (Electric Power Steering) sorunu nihayetinde. Veya tek ben mi yaşıyorum bunu ?
 
@Iskender™ direksiyon kitlenmesiyle ilgili bilgin var mı ? Düşük hızlarda dönerken elektronik direksiyon bir anda devre dışı kalıyor, taş kesiliyor direksiyon. Aç kapa yapınca düzeliyor. Kronik dediler, direksiyon kutusu değişecek dendi o da bin lira neredeyse. Yazılımsal olma ihtimali nedir ? EPS (Electric Power Steering) sorunu nihayetinde. Veya tek ben mi yaşıyorum bunu ?
Accent'te mi?
 
@Iskender™ direksiyon kitlenmesiyle ilgili bilgin var mı ? Düşük hızlarda dönerken elektronik direksiyon bir anda devre dışı kalıyor, taş kesiliyor direksiyon. Aç kapa yapınca düzeliyor. Kronik dediler, direksiyon kutusu değişecek dendi o da bin lira neredeyse. Yazılımsal olma ihtimali nedir ? EPS (Electric Power Steering) sorunu nihayetinde. Veya tek ben mi yaşıyorum bunu ?
knk ben onu ehliyeti aldığım getzde yaşadım :D ama sorunun çözümünü bilmiyorum :D yazılımsal değil knk...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
Ben de sembolde aynı sorunu yaşıyorum. Direksiyonu düz bırakmayınca taş gibi oluyor. Ne kadar kontak aç kapa düzelmiyor. Yolda giderken kendi kendine düzeliyor. Çok tehlikeli bir şey
 
Eps için serviste 1800TL tutuyor galiba , Halamlar geçenlerde değiştirdiler . Maalesef kronik eralarda .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aynen, Era.

Eps için serviste 1800TL tutuyor galiba , Halamlar geçenlerde değiştirdiler . Maalesef kronik eralarda .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O hızlarda patlasam çıkacak masraf 2000 zaten. He yüksek hızda hiç yaşamadık ama olurda virajda kitlenirse de helvamı yersiniz ne yapayım. :D

Kitlenme dediğimiz ağırlaşma zaten, belirli bir açıda tutulup kalma diye bir olay yok. O da öldürmez inşallah ne diyelim. :D
 
Son düzenleme:
Aynen, Era.


O hızlarda patlasam çıkacak masraf 2000 zaten. He yüksek hızda hiç yaşamadık ama olurda virajda kitlenirse de helvamı yersiniz ne yapayım. :D

Kitlenme dediğimiz ağırlaşma zaten, belirli bir açıda tutulup kalma diye bir olay yok. O da öldürmez inşallah ne diyelim. :D
Bildiğim kadarıyla direksiyon hidrolik. Doğru muyum? Doğruysam açı sensörü veya hidrolik pompası olabilir. Hidrolik değilse bu msj iptal :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Bildiğim kadarıyla direksiyon hidrolik. Doğru muyum? Doğruysam açı sensörü veya hidrolik pompası olabilir. Hidrolik değilse bu msj iptal :D
Elektrikli veya elektrik destekli diye geçiyor sanırım.
Okudum biraz, direksiyonla ilgili ses veya diğer sorunlara ulaşmak için bütün alt takımı indirip direksiyon kutusuna ulaşmak gerekiyormuş. Zahmetli iş yani. Arabadaki tek elektronik şey o ve onunda kronik arızası var sanırım. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Elektrikli veya elektrik destekli diye geçiyor sanırım.
Okudum biraz, direksiyonla ilgili ses veya diğer sorunlara ulaşmak için bütün alt takımı indirip direksiyon kutusuna ulaşmak gerekiyormuş. Zahmetli iş yani. Arabadaki tek elektronik şey o ve onunda kronik arızası var sanırım. :D
Eps , elektrikli direksiyon olması lazım .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
elektronik+hidrolik direksiyonmz :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock