Accent Era 1.5 CRDI yazılım geliştirme süreci

Yazılıma herkes motor kısmından bakmış. Benim merak ettiğim farklı alanlarda neler yapılabilir. Misal Accent Era için hız sabitleyici yapılıyor mu diye araştırıyordum, uğraşanların hepsi yazılımsal anlamda altyapı olmadığından yapılmıyor yazmış. Bu konuda bir şey yapılabilir mi ? @Iskender™ bizim makinaların oyuncak olarak tek eksiği cc bence, yapılabilirse efsane olur. Hyundaiciler sıraya girer kapında. :D

Bir yıl sonra @Iskender™ ve @yaso :D
200.gif
 
#Era v2
-Gaz kelebeği Spor kullanım için yeniden ayarlandı.

Yazılıma herkes motor kısmından bakmış. Benim merak ettiğim farklı alanlarda neler yapılabilir. Misal Accent Era için hız sabitleyici yapılıyor mu diye araştırıyordum, uğraşanların hepsi yazılımsal anlamda altyapı olmadığından yapılmıyor yazmış. Bu konuda bir şey yapılabilir mi ? @Iskender™ bizim makinaların oyuncak olarak tek eksiği cc bence, yapılabilirse efsane olur. Hyundaiciler sıraya girer kapında. :D

Bir yıl sonra @Iskender™ ve @yaso :D
Ekli dosyayı görüntüle 10534
Müsait olunca araştırıp, bulmaya çalışırım :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve Samed M.
Emeğinize sağlık.Başlığı yeni okuma fırsatı buldum arkadadaşlar bu işe iyi kafa yormuşlar.İnşallah bu işte başarılı olur iyi yerlere gelirsiniz. İskenderin ilk iletisindeki açık çeki görünce "aracımızın karakterini bize anlatma" bende sormak istedim. Biraz fazla yaktığını düşündüğüm otomatik 1.6 cdti opel astranın durumu nedir rica etsem öğrenebilir miyim?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Emeğinize sağlık.Başlığı yeni okuma fırsatı buldum arkadadaşlar bu işe iyi kafa yormuşlar.İnşallah bu işte başarılı olur iyi yerlere gelirsiniz. İskenderin ilk iletisindeki açık çeki görünce "aracımızın karakterini bize anlatma" bende sormak istedim. Biraz fazla yaktığını düşündüğüm otomatik 1.6 cdti opel astranın durumu nedir rica etsem öğrenebilir miyim?
Teşekkür ederiz. :)
Sorunuza gelirsek.
Tamamen otomatik şanzıman ile alakalı bi durum. Turbonuz 2.000 devirde devreye girip şehir içi kullanıma göre biraz üst devirde kalıyor.
Turbonun açıldığı devrin yazılımla aşağıya çekilmesi lazım. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: menefreghista
Clio 2 1.5 dCi 65bg 270 binde olan bir araç için ne yapılır :D Az yakıyor ve gaz tepkimesi çok güzel 3. Viteste fişek :D daha ateşli birşeyler yapılabilir mi ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Clio 2 1.5 dCi 65bg 270 binde olan bir araç için ne yapılır :D Az yakıyor ve gaz tepkimesi çok güzel 3. Viteste fişek :D daha ateşli birşeyler yapılabilir mi ?
Baba sana bi ayar çekeriz. Bırak yürümeyi yolu kazırsın, tırmalarsın :D Biraz da çok yaksın, vergi verirsin hem :D İstersen arkandaki araçlara güneş tutulması da yaşatabilirsin :D Seçim senin tarafını seç :D
 
Baba sana bi ayar çekeriz. Bırak yürümeyi yolu kazırsın, tırmalarsın :D Biraz da çok yaksın, vergi verirsin hem :D İstersen arkandaki araçlara güneş tutulması da yaşatabilirsin :D Seçim senin tarafını seç :D

O derece diyorsun :D az yaksın yeter bana ya :D İşin şakası aslında sırf yakıt tasarrufu için bir şeyler yapılabilir mi ? Şuan ki peformansından çok ödün vermeden ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
@Iskender™ merhaba öncelikle her aracın bu verilerini okumak bir şeyler öğrenmek benim için oldukça keyifli oldu. Yazılan bir çok araba ile ilgili hiçbir fikrim veya ilgim yok fakat paylaştığınız bu verileri okurken sanki her biri ile piste giricem de gaza ne kadar basayım nerede ne tepkileri vereyim gibi hayallere daldım, oldukça eğlenceli oldu. Bu paylaşımlar ve emekleriniz için teşekkür ederim. Eğer uygunsanız kendi aracımın özeliklerini sormak istiyorum. 2015 model v40 d2 powershift. Sanırsam 115bg 270nm tork. Şuan garantide ancak garantisi bittiğinde birşeyler düşünebilirim. Çünkü performans bazen beni memnun etmiyor daha doğrusu bir önceki aracımla kıyasladığımda elde aldığım perofmrans beni memnun etmiyor. Bir önceki aracım olan 110 hp 240nm torklu 2007 c4 hdi'dan bariz şekilde daha düşük bir performansı, ve daha kötü gaz tepkileri var. Kağıt üstünde şuanki aracın güç verileri daha iyi duruyor. C4 manuelken bu otomatik tabi bu c4 açısından belki bir avantaj ayrıca ağırlık farkı da var. İkisinin kıyaslaması ve şuanki aracımın özelliklerini merak ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
@Iskender™ merhaba öncelikle her aracın bu verilerini okumak bir şeyler öğrenmek benim için oldukça keyifli oldu. Yazılan bir çok araba ile ilgili hiçbir fikrim veya ilgim yok fakat paylaştığınız bu verileri okurken sanki her biri ile piste giricem de gaza ne kadar basayım nerede ne tepkileri vereyim gibi hayallere daldım, oldukça eğlenceli oldu. Bu paylaşımlar ve emekleriniz için teşekkür ederim. Eğer uygunsanız kendi aracımın özeliklerini sormak istiyorum. 2015 model v40 d2 powershift. Sanırsam 115bg 270nm tork. Şuan garantide ancak garantisi bittiğinde birşeyler düşünebilirim. Çünkü performans bazen beni memnun etmiyor daha doğrusu bir önceki aracımla kıyasladığımda elde aldığım perofmrans beni memnun etmiyor. Bir önceki aracım olan 110 hp 240nm torklu 2007 c4 hdi'dan bariz şekilde daha düşük bir performansı, ve daha kötü gaz tepkileri var. Kağıt üstünde şuanki aracın güç verileri daha iyi duruyor. C4 manuelken bu otomatik tabi bu c4 açısından belki bir avantaj ayrıca ağırlık farkı da var. İkisinin kıyaslaması ve şuanki aracımın özelliklerini merak ediyorum.
İlginiz için teşekkür ederim. Geç cevap verdim kusura bakmayın.

Volvo v40 d2 aracınızın ne kadar torku yüksek olsa da maximum torkunu 2.500'devirde veriyor. C4 ise 1.750 devirde :) c4 max gücünü 4.000devirde verirken v40 3.600 devirde veriyor. Dediğiniz gibi ağırlık farkı da var, otomatik vites farkı da var. Volvo konforu bozmamak için torkunu üst devire almış. Bu da size araba gitmiyor gibi hissettiriyor. Yani sizin aracınızın karakteri böyle :D Garantisi bittikten sonra agresif karakterli olacak şekilde bi custom yazılımla düzelebilir...
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve furkan duman
İlginiz için teşekkür ederim. Geç cevap verdim kusura bakmayın.

Volvo v40 d2 aracınızın ne kadar torku yüksek olsa da maximum torkunu 2.500'devirde veriyor. C4 ise 1.750 devirde :) c4 max gücünü 4.000devirde verirken v40 3.600 devirde veriyor. Dediğiniz gibi ağırlık farkı da var, otomatik vites farkı da var. Volvo konforu bozmamak için torkunu üst devire almış. Bu da size araba gitmiyor gibi hissettiriyor. Yani sizin aracınızın karakteri böyle :D Garantisi bittikten sonra agresif karakterli olacak şekilde bi custom yazılımla düzelebilir...
Sanırsam ben de c4 ten alıştığım için ideal tork bandına ulaşmıyorum, zaten otomatik şanzuman da pek ulaşmama fırsat vermiyor üstüne bir de ağırlık gelince performans farkı çok hissediliyor. Performanslı kulanım için belirttiğiniz devirlere çıkmam iyi olacak sanırsam. Garanti bitiminde eğer ciddi anlamda yazılım düşünürsem sizin tekrar görüşlerinizi almak isterim. Teşekkür ederim, yanıtınızı bugün beklemiyordum bile, benim için hızlı oldu:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™