Öhöm :D yani şöyle bir şey çıktı bende merak ediyordum arabam nasıl böyle diye :) TÜV onay belgeleri vs. buda kalsın burada :)

B9AC0430-56A0-489A-9263-796ADF4607BE.jpeg
 
Akünün bitmemesi için kaç günde bir 10/15 dk çalıştırmalıyım hesabı yapıyorum :D Tütütü maşallah bu arada nazar değmesin ikisine de :).

Benim aküme güvenim sıfır ama kafa hesabı olarak 4-6 gün arası yapmaya çalışıyorum bu işi :D Teşekkür ederiz , hepimiz için nazar değmesin diyelim araçlarımıza :)

17 selespeedler sanat eseri

Teşekkür ederim , yerlerini O.Z. superturismo gt ye bırakmayı düşünüyoruz bakalım ne olacak :)

Ben her gün inip çalıştırıyorum :D Müzik dinleyip geri eve çıkıyorum

Buda bir seçim tabii :D Bugünlerde çalışanlarda Toledo var bizde :D Yatanlarda 156 :D
 
Hararet yükselmesinin ilk adımı olan fan kısmını çözdükten sonra benim akıl sağlığımı kaybetmeme neden olacak bir soruna daha yönelmek istedim , araç 90 dereceye ulaştığında durmayıp devam ediyordu , gayet normaldi fakat hortumlardan birisi dokunulmayacak derecede sıcakken diğerine dokunabiliyorduk bunu klima bakımı yaparken çok teşekkürler ettiğim ustamızla fark ettim , sorunun termostat olduğunu ya tembel çalıştığını yada saldığını söyledi buda aklıma takıldı ve bugün termostat değiştirdim :) , iyi mi oldu kötü mü bilmiyorum BEHR marka çıktı üzerinden. Bu konuyu bir tık aşıp tüm otopark forum aileme tavsiyem araçlarınızda yaz kış demeden iyi bir antifriz bulundurun sebebi ise şöyle bırakıyorum (Pırıl pırıl bir motor ve termostat çıktı :) ) ;

1. Fotoğraf motor bloğunun su yeri
2. Fotoğraf üzerinden söktüğümüz termostat

Düz hesaptan 600 TL tuttu , (Termostat sökülürken akan antifrize ek olarak ) daha önceden aldığım 1 litre konsantre OAT antifrizi döküp 1100ML saf su ekledim , onlarında maliyeti 50-60 TL diyebiliriz.

Totalde bugün 650 +10 civarında bir para yedi bizimkisi...

WhatsApp Image 2021-07-26 at 23.59.47.jpeg

WhatsApp Image 2021-07-26 at 23.59.44.jpeg
 
Son düzenleme:
Hararet yükselmesinin ilk adımı olan fan kısmını çözdükten sonra benim akıl sağlığımı kaybetmeme neden olacak bir soruna daha yönelmek istedim , araç 90 dereceye ulaştığında durmayıp devam ediyordu , gayet normaldi fakat hortumlardan birisi dokunulmayacak derecede sıcakken diğerine dokunabiliyorduk bunu klima bakımı yaparken çok teşekkürler ettiğim ustamızla fark ettim , sorunun termostat olduğunu ya tembel çalıştığını yada saldığını söyledi buda aklıma takıldı ve bugün termostat değiştirdim :) , iyi mi oldu kötü mü bilmiyorum BEHR marka çıktı üzerinden. Bu konuyu bir tık aşıp tüm otopark forum aileme tavsiyem araçlarınızda yaz kış demeden iyi bir antifriz bulundurun sebebi ise şöyle bırakıyorum ;

1. Fotoğraf motor bloğunun su yeri
2. Fotoğraf üzerinden söktüğümüz termostat

Düz hesaptan 600 TL tuttu , daha önceden aldığım 1 litre konsantre OAT antifrizi döküp 1100ML saf su ekledim , onlarında maliyeti 50-60 TL diyebiliriz.

Totalde bugün 650 +10 civarında bir para yedi bizimkisi...

Ekli dosyayı görüntüle 36396
Ekli dosyayı görüntüle 36397
O suya termostat kireç kaplamadıysa iyi kurtarmış bence.
 
Musluk suyu diye tahmin etmiştim, o yüzden öyle dedim. Yoksa buradan bakmayla anlaşılacak bir durum değil tabii ki :)
Blokta gözünüze çarpan sıvı OAT antifriz :) bloğun içindeki yerlerin temizliğine ve termostatın kaç bindir orada bilmiyorum ama temizliğine bakarsanız antifrizin önemini bir tık olsun anlatmış olurum diye düşünmüştür aslında :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Alper45
Blokta gözünüze çarpan su OAT antifriz :) bloğun içindeki yerlerin temizliğine ve termostatın kaç bindir orada bilmiyorum ama temizliğine bakarsanız antifrizin önemini bir tık olsun anlatmış olurum diye düşünmüştür aslında :D
Neden bilmiyorum içinde normal su vardı diye okumuşum, dalgınlıktan öyle oldu sanırım, yatma saatim gelmiş herhalde :D
 
  • Haha
Tepkiler: S.Asil
Bakım parçalarımızı hazırladık , umarım hatamız olmamıştır alırken , herkese nice keyifli kilometreler dilerim :)

Ekli dosyayı görüntüle 36191

9 Temmuzda bunları almışım sanıyorum ki , şimdiye kısmet oldu bakım yapmak :)

Yağ ve filtre grubuna ekstradan ön ve arka balata eklendi.

MGA ön balata , Bosch arka balata ve bakım işçiliği totalde 900 TL verdim pazarlıkla diyelim. Evet fiyat çok fazla bir daha yaptırır mıyım oraya gider miyim bilmiyorum inanın. Ustaları gayet iyi bu arada sadece fiyatlandırma çok fazla , bosch arka balatanın fiyatı normalde 120 TL bana söylenen 250 , MGA ön balata normalde 150 TL bana söylenen 350 (TRW için 350ye anlaşmıştık TRW uymadı MGA takıldı) Yağ işçiliğine 150 TL dediler (Tüm malzemeler benden) Yani pazarlıkla 900 TL olan işten 150 çıkarsak 750 TL ye ön arka fren balatalarım değişmiş oldu...

FE780A41-D448-4FF9-ABBF-1B54D06587CA.jpegBC0B1975-4577-4258-BEFA-DA91D8F5AB77.jpeg
 
Nasıl bir fiyattır onlar öyle, ben arkaya bosch taktırdım.
İnanılmaz ses yapıyor çok pişmanım.
Mga ve boschla fren mesafesinin uzuyafapını düşünüyorum.
 
  • Üzgün
Tepkiler: S.Asil
Nasıl bir fiyattır onlar öyle, ben arkaya bosch taktırdım.
İnanılmaz ses yapıyor çok pişmanım.
Mga ve boschla fren mesafesinin uzuyafapını düşünüyorum.
Bende de ses var önlerden geliyor , sordum geçer biraz alışsın dedi bir şey demedim hadi bakalım görüşürüz o zaman dedim , şimdi düşünüyorum gitsem ne diyecekler yine diye bilemiyorum. Fiyat konusuna hiç giresim yok canım çok sıkkın...
 
Bende de ses var önlerden geliyor , sordum geçer biraz alışsın dedi bir şey demedim hadi bakalım görüşürüz o zaman dedim , şimdi düşünüyorum gitsem ne diyecekler yine diye bilemiyorum. Fiyat konusuna hiç giresim yok canım çok sıkkın...
Mga garantiden değiştirebiliyor balata.
Canını sıkma eğer arabanda başka masraf yoksa şükret.
Jtd yi bilmem ama TS motor parçaları çok pahalandı ,çıkmalar falan .

Çıkmacılar sömürüyor milleti.Satmak istiyorum ama bir daha asla böyle arabam olamayacağını hissettiğim için satmıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: S.Asil