Açıkçası FWD olup , yürüyenine çok para harcamayacak bir arabaya 1.8T swaplamak biraz abartı.
B5 kasanın torseni döşerim , dogbox şanzıman takarım , içini komple sökerim.. 600HP binerim diyorsan evet 1.8T bu iş için biçilmiş kaftan
Bi Alfa Romeo 156 GTA S-tronic Quattro'muz olmasın mı
Porsche koltuklarını da koy..
Onun dışında klasik atmosferik modifiyesi yapıp devam etmek önerilir. 1.8T'ye 200 küsür beygir binmek için swaplamak yazık olur.
Air İntake - Headers/Egzoz - Hafif Volan - Yazılım.. Belki biraz devir açmak.. Şanzıman oranlarıyla oynamak.. 5. vites dişlisi kolay değişiyor diye biliyorum.
@bt'ye katılıyorum.
Böyle şeyler.. Daha fazlası isteniyorsa mantıklı olan aracı değiştirmektir her zaman.
156 çok seviyorum kardeşim..
O zaman da 1.75 TBİ olur.. 1.4 T-Jet olur , 1.4 TB olur.. Eh biraz daha kitabın ortası
Satıp Gulietta almak çok daha mantıklı yine de..
Tabi onu da duplo supersport diye , saçlarını arkadan bağlayan , fularlı enişte diye beğenmeyiz..
Üstat.. En iyisi ne biliin mi.. Bak şimdi..
Bir tane 159 buluyoruz.. 1.75 TBİ swaplıyoruz..
Herşey tereyağından kıl çeker gibi halloluyor..
Ama O da GiyEm pLatFoRmU YhA .s dersen..
Yapacak birşey yok.. Çare 3.2 Busso.. Ardından GTA dönüşüm.. O paraya da en az E92 M3'e binersin..
Böyle böyle gider
(Yine sesli düşündüm.. Başımız belaya girecek)