Diger c segmentleri ile benzer degilmi hocam fiyatlariHocam dizel başlangıç fiyatı çok fahiş mesela mazda 3 ün. Mazda 6 mesela tek motorla geliyor o da 2.0 ve vergi ile beraber iyice fiyatları uçuyor.
Diger c segmentleri ile benzer degilmi hocam fiyatlariHocam dizel başlangıç fiyatı çok fahiş mesela mazda 3 ün. Mazda 6 mesela tek motorla geliyor o da 2.0 ve vergi ile beraber iyice fiyatları uçuyor.
2.0 motor icin ne deseniz haklisiniz mazda turkiyeye kesinlikle onem vermiyor.Hocam dizel başlangıç fiyatı çok fahiş mesela mazda 3 ün. Mazda 6 mesela tek motorla geliyor o da 2.0 ve vergi ile beraber iyice fiyatları uçuyor.
fiyatları konusunda zırvalıyor. 1.5 atmosferik diye bir motor yok artık bu devirde öldü bitti bu motorlar. 15 sene evvel biniyorduk 1.6 102hp benzinli arabalara hala daha 90000km fiyata 1.5 120hp otomatik atmosferik araba satıyorlar. performans sizi tatmin edebilir beni etmiyor.Mazda nerede zirvaliyor peki
Hocam mesela octavia dizel 84 den başlıyor, megane dizel 83 den başlıyor ki bunlar 100 beygir civarı güçleri olanlar. Focus 115 beygir ile fiyatı aynı mesela. Ama 90 beygirlik dizellere inilirse fiyatı pahalı kalır da 90 beygirlik güçsüz kalır. Benim demek istediğim şu hocam, Mazda daha çok satış rakamları yapmayı hakeden bir marka, yeni kasasında yıllardır olmayan düşük hacimli dizel motor kullanıyorsa dikkat çekmesi için fiyatının düşük olması gerektiğini düşünüyorum ben.Diger c segmentleri ile benzer degilmi hocam fiyatlari
Sunu dusunmuyorsunuz ama. 14 e 1 sıkıstirma orani kullanip (F1 tipi ) ki bu otomobil piyasasinda ilk ve tek benzinlisi dahi az yakiyor. Tamam tsi dan daha yavas ama 5 araba boyu fark atamiyor sonucta.ayrica o parayi motora degil sorunsuzluk yol tutus ve donanima gidiyor . O yuzden bence mantiksiz degil. Ama mazda turkiyeye daha yatirim yapmali cunku durum pek iyi degilfiyatları konusunda zırvalıyor. 1.5 atmosferik diye bir motor yok artık bu devirde öldü bitti bu motorlar. 15 sene evvel biniyorduk 1.6 102hp benzinli arabalara hala daha 90000km fiyata 1.5 120hp otomatik atmosferik araba satıyorlar. performans sizi tatmin edebilir beni etmiyor.
mazda 3 en boşu bile baya dolu bir araba bir çok firmanın opsiyon olarak sunduğu perde hava yastıklarına kadar standart.Hocam dizel başlangıç fiyatı çok fahiş mesela mazda 3 ün. Mazda 6 mesela tek motorla geliyor o da 2.0 ve vergi ile beraber iyice fiyatları uçuyor.
dediğim gibi ben performans şanzıman kalite hepsini bir arada değerlendiririm. maalesef motor ve şanzıman konusunda bana göre çok geride. konu olan fiyat bantlarında o şanzıman ve motor kabul edilemez. benim için arabadaki en önemli kriterler bunlardır. getirsinler turbo en az 120hp bir motor şanzımanı da daha hızlı bir tork konvertörlü ya da çift kavrama yapsınlar o zaman tamam 90 100 neyse istesinler. benim gibi düşünen bir kullanıcıyı bu şekilde vitrine çekemezler.Bakin ben mazda severim zaten hali hazirda mazda kullanicisiyim evet kotu oldugu yerler cok kesinlikle hemfikirim ama performans ic kalite donanim bakimindan fiyatini hakediyor. Evet tsi gibi cok guclu degil ama sonucta bir gtr ile mazda 3 u karsilastirmiyoruz. Bence tuketiciyi memnun edecek bir gucu var ama turkiyede mazdanin tonlarca eksigi var bu konuda bende muzdaribim
Orasi oyle ama icindeki donanim sasisi ve ic mekan kalitesinden su anda turkiyede daha ucuza satilmasi zor . Ama kesinlikle hemfikirim pazar payini buyutmesi icin fedakarlik yapmali servis agini genisletmeli ornegin.gercekten istanbul ve ankara disinda srrvis sikintisi var yil olmus 2017 yani.Hocam mesela octavia dizel 84 den başlıyor, megane dizel 83 den başlıyor ki bunlar 100 beygir civarı güçleri olanlar. Focus 115 beygir ile fiyatı aynı mesela. Ama 90 beygirlik dizellere inilirse fiyatı pahalı kalır da 90 beygirlik güçsüz kalır. Benim demek istediğim şu hocam, Mazda daha çok satış rakamları yapmayı hakeden bir marka, yeni kasasında yıllardır olmayan düşük hacimli dizel motor kullanıyorsa dikkat çekmesi için fiyatının düşük olması gerektiğini düşünüyorum ben.
Hocam inanın şu an octavia i30 gibi arabalar da bayağı dolular boşlarında da .mazda 3 en boşu bile baya dolu bir araba bir çok firmanın opsiyon olarak sunduğu perde hava yastıklarına kadar standart.
dediğim gibi benim değerlendirme kriterlerime göre geride kalıyor. size göre hak edebilir. zaten bu tartışılacak bir konu değil zannımcaSunu dusunmuyorsunuz ama. 14 e 1 sıkıstirma orani kullanip (F1 tipi ) ki bu otomobil piyasasinda ilk ve tek benzinlisi dahi az yakiyor. Tamam tsi dan daha yavas ama 5 araba boyu fark atamiyor sonucta.ayrica o parayi motora degil sorunsuzluk yol tutus ve donanima gidiyor . O yuzden bence mantiksiz degil. Ama mazda turkiyeye daha yatirim yapmali cunku durum pek iyi degil
O sizin zevkiniz hocam saygim sonsuz. Ama sunu soyleyeyim dsg gni bir vites gelirse sorunsuzluk unvanini kaybeder malum vw leri goruyoruz. Bende isterim bi turbo vs ama bazi seyler icin feragat ediyorsunuz. Herkes kendi sevdigine gore almali tabiki ama sacmalik degil bence almakdediğim gibi ben performans şanzıman kalite hepsini bir arada değerlendiririm. maalesef motor ve şanzıman konusunda bana göre çok geride. konu olan fiyat bantlarında o şanzıman ve motor kabul edilemez. benim için arabadaki en önemli kriterler bunlardır. getirsinler turbo en az 120hp bir motor şanzımanı da daha hızlı bir tork konvertörlü ya da çift kavrama yapsınlar o zaman tamam 90 100 neyse istesinler. benim gibi düşünen bir kullanıcıyı bu şekilde vitrine çekemezler.
Bu mazdanin sucu degilki otv ile alakali bu ona bakarsaniz c segmenti yurt disinda bes para etmez burada ben kendi adima alirken dusunuyorum yaniBen asıl mazdaya mx-5 den dolayı kızgınım. Bu kadar güzel bir araba heder olacak. Yurtdışında bildiğim kadarıyla ucuza satılan ve kullanıcı dostu, eğlenceli diye lanse edilen bir arabanın ülkemize bu kadar yüksek fiyatlar ile gelmesi üzdü beni.
saçmalık demedim. saçma değil herkesin kriterleri farklı. ben kendim dsg kullanıyorum 180hp tsi aracım var. sorunsuz kullanıyorum 45k oldu araba ancak sorun çıkarmayacak iddiam yok. sadece şunu söylemeye çalışıyorum. hedeflediğim son kasa type r'ı alamazsam beni çok üzmeyecek performanslı iyi şanzımanlı bir araba istiyorum mesela ama japonlada yok. alfa romeo'da da yok. işten bundan müzdaribim. 1.5t 182hp civic gözüme kestirdim ancak iddia edildiği gibi 115k+ fiyata gelirse imkanı yok o parayı vermem. cvt ile gelirse almam. ya manuel olacak ya da 9 ileri tork konvertörlü. ben japonların türkiye'deki bu seçeneksizliğinden müzdaribim. belki artık alman alasım yok japon istiyorum ama ya fiyatı yüksek ya da istediğim motor şanzıman kombinasyonu yok.O sizin zevkiniz hocam saygim sonsuz. Ama sunu soyleyeyim dsg gni bir vites gelirse sorunsuzluk unvanini kaybeder malum vw leri goruyoruz. Bende isterim bi turbo vs ama bazi seyler icin feragat ediyorsunuz. Herkes kendi sevdigine gore almali tabiki ama sacmalik degil bence almak
Rx8 onerebilirim 1.3 motor 280 bg tatmin edebilir belki temizini bulursaniz . Yada 2019 da rx9 gelcek . Haklisiniz japonlarin genel bir spor klasmanina yonelik bir modelleri yok ornegin mazda mx5 haric tek kapili modeli yok. Piyasaya hakim olmak icin genele hitap edilmeli ama durum ortadasaçmalık demedim. saçma değil herkesin kriterleri farklı. ben kendim dsg kullanıyorum 180hp tsi aracım var. sorunsuz kullanıyorum 45k oldu araba ancak sorun çıkarmayacak iddiam yok. sadece şunu söylemeye çalışıyorum. hedeflediğim son kasa type r'ı alamazsam beni çok üzmeyecek performanslı iyi şanzımanlı bir araba istiyorum mesela ama japonlada yok. alfa romeo'da da yok. işten bundan müzdaribim. 1.5t 182hp civic gözüme kestirdim ancak iddia edildiği gibi 115k+ fiyata gelirse imkanı yok o parayı vermem. cvt ile gelirse almam. ya manuel olacak ya da 9 ileri tork konvertörlü. ben japonların türkiye'deki bu seçeneksizliğinden müzdaribim. belki artık alman alasım yok japon istiyorum ama ya fiyatı yüksek ya da istediğim motor şanzıman kombinasyonu yok.
Başka firmalarınki 90k filan çıkıyor o yüzden 60k baya normal geldi bana.Karbon Seramik Fren Diskleri QV 60.000 TL
hocam rx8 beni kesmez. aradığım kan onda yokRx8 onerebilirim 1.3 motor 280 bg tatmin edebilir belki temizini bulursaniz . Yada 2019 da rx9 gelcek . Haklisiniz japonlarin genel bir spor klasmanina yonelik bir modelleri yok ornegin mazda mx5 haric tek kapili modeli yok. Piyasaya hakim olmak icin genele hitap edilmeli ama durum ortada