Amerikanın Çöpe Attığı Arabaları 308,000 tlden Satılması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İstanbullu

Panpa
7,345
Marka
Hyundai
Amerika Diselgate sonrası binlerce VW modelini yoldan çeker,

http://jalopnik.com/volkswagen-stashed-hundreds-of-cheating-diesels-in-an-a-1791535662

Ama türkiyede aynı arabanın fiyatı ne oluyor sizce,

vX3AXR.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve Sailor
Keşke sadece araba olsa.Amerikada kalbi büyüttüğü için yasak olan ilaçları Türkiyede doktorlar reçeteyle veriyor...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
İster 4x4 olsun ister 240 beygir olsun, 308 bin tl ferrari parasıymış. Avrupada aynı arabanın fiyatı 46.840,00 € .

Amerikada bu arabaları toplayıp kenara çekmişler.
 
Son düzenleme:
Bana VW düşmanı demek nerden çıktı şimdi. Banane VW'den.
Resim ile Haber linki arasındaki enstantaneyi anlayamıyormusunuz ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Amerikada kenara çekilmesinin haklı bir sebebi var. Adamlar emisyon ile vergi veriyor ve emisyon çok yüksek çıkınca vergi çok yüksek oluyor. Yani bu arabalar çöp, bi işe yaramaz, Amerikalılar kullanmıyorsa, iade ediyorsa vardır bir bildikleri şeklinde yaklaşmak yanlış...
 
Abi bu yorumu sana yakıstıramadım, normalde araştırıp yorum yaparsın. Fiyat bilgilerini attığın arabanın motoru emisyon skandalından hiç etkilenmedi.

Sen çok yanlış geliyorsun, ben neyini araştırayım motor emisyonunun. Fiyata bak, habere bak, sanki benmi koydum euro 5 6 7 standartını.
 
Sen çok yanlış geliyorsun, ben neyini araştırayım motor emisyonunun. Fiyata bak, habere bak, sanki benmi koydum euro 5 6 7 standartını.
Amerikanın çöpe attığı araba yazınca bu araba bu motor ile etkilenmedi yazmak istemiş.
Ya tabii ki d sınıfı bir araba için çok uçuk kaçık rakamlar, benim de o kadar param olsa başka şeylere öncelik veririm ama burada fiyatının yüksek olmasının en büyük etkeni vergi. Donanımdan alınan vergiler bile bence ağır. Vergiler düşmedikçe fiyat inmez maalesef.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Amerikanın çöpe attığı araba yazınca bu araba bu motor ile etkilenmedi yazmak istemiş.
Ya tabii ki d sınıfı bir araba için çok uçuk kaçık rakamlar, benim de o kadar param olsa başka şeylere öncelik veririm ama burada fiyatının yüksek olmasının en büyük etkeni vergi. Donanımdan alınan vergiler bile bence ağır. Vergiler düşmedikçe fiyat inmez maalesef.

Sorun sadece vergi değil, 46000 euroya passat satmaya hayla cesaret edebiliyor. Bence çok yüksek. Çünkü 38000 euroya sıfır km Mustang alabiliyorsun.
Hadi salla onu 42000 euroya 3,2 litre 4x4 wildtrack Otomatik ranger alınıyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve Kim?
Sorun sadece vergi değil, 46000 euroya passat satmaya hayla cesaret edebiliyor. Bence çok yüksek. Çünkü 38000 euroya sıfır km Mustang alabiliyorsun.
Hadi salla onu 42000 euroya 3,2 litre 4x4 wildtrack Otomatik ranger alınıyor.
Tercih meselesi abi, maalesef bi şey diyemiyoruz bu konuda. Liseden sınıf arkdaşımın babası mesela hep yeni passat çıktığında eski passatı satıp yenisini alıyor. İstese daha iyi araba alabilir ama almıyor. Algı meselesi veya alışkanlık olmuş herhalde.
Bence her sınıfın bir üst sınırı olmalı ve istenilse bile o sınır aşılamamalı. Golf için 100 k astronomik bi rakam veya focus için. Genel olarak hepsi pahalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
insanları 2 yıldız almış mustang rahatsız etmiyor. passat ediyor. ben size anlatayım neden daha yüksek fiyatı. çünkü marka değeri daha yüksek. o yüzden her zaman daha pahalıya satabilecek araçlarını. şimdi marka değeri diye de neden ekstra vereyim diyenler çıkacak. onun da cevabı şu. daha iyi ürünler ürettiği için marka değeri daha yüksek. daha iyi ürün de daha pahalı olur.

Marka değeri yerlere düşmedimi Vw'nin. Durduk yere VW düşmanı gibi görünüyorum. Fakat, burda senin bu mesajınada bu şekilde cevap vermeyi uygun gördüm.
İnsanları yalanlar söyleyip, cevre düşmanı araba yapamadılarmı,
Çinde 10 yıl garantisi verip, Türkiyede 3 yıl + ekstra para isteyip garanti uzatan Vw değilmi.
Ben esas 10 yaşını geçmiş DSGli arabaların akibeti ne olcak onu merak ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: anl_akl ve Sailor
Marka değeri yerlere düşmedimi Vw'nin. Durduk yere VW düşmanı gibi görünüyorum. Fakat, burda senin bu mesajınada bu şekilde cevap vermeyi uygun gördüm.
İnsanları yalanlar söyleyip, cevre düşmanı araba yapamadılarmı,
Çinde 10 yıl garantisi verip, Türkiyede 3 yıl + ekstra para isteyip garanti uzatan Vw değilmi.
Ben esas 10 yaşını geçmiş DSGli arabaların akibeti ne olcak onu merak ediyorum.
En cok guldugumde dsg dsg diyip yillarca insanlara ariza cektirdiler forumlar dolup tasti ariza haberleri ile. Dedilerki tsi lar oyle guzel boyle guclu super falan hepsi yag yakti. Ornegin atmosferik motorlar daha yavas olabilir ama ben 20 bin km zorlarim belki yag degisir o 5 bin km de yag eksiltir. Sinan bu yuzden tsi sevmez zaten ama nafile kime ne anlatayim ben simdi.
 
Skoda 2011 model dsglerin %41i arizalanmiş
2012 dsglerin %38i
2013 dsglerin %24u
2014 dsglerin %15
2015 dsglerde %5 i arizali

Yani km artikca 4 senede arabanin dsg patlatma olasiligi %50 ye yakin..

Sifir satilan arabalarin istatistiginin bir onemi yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...