KAPALI Arabam ne kadar eder?

mehmettt932

Düz Yol Gazcısı
44
Arabam şuan ilanda ancak kimse arayıp sormuyor acaba yanlış fiyat mı biçtim ?
Arabam 2015 model linea pop 108.000 kmde gsr paketi var.
3124 lira hasar kaydı var. Tampon ve kaput değişti ama düzeltilemeyecek yerden yamulduğu icin sol ön camurlukta boya var ve yerini tam bilmediğim 1-2 yerde daha boya var. Biri sol arka kapı galiba.
Galerici fiyatı sormuyorum siz alıcak olsanız son kullanıcı olarak ne verirsiniz?
Son olarak ilana yazdığım fiyatı yazmıyorum buradan araba pazarlıyormus gibi gorunmek istemem. Arabanın gerçek ederini bulmaya çalışıyorum ki satabileyim. Çok güzel egealar bulduk ama arabayı satamıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AlperErdem
Aslında alıcı gözüyle bakınca tam olarak bunlar geçti içimden. Bu araçlar filo spec araçlar olarak anılıyor piyasada ve az yakıtla a noktasından b noktasına götürmek dışında da bu araçlara tutku duymamı sağlayacak herhangi bir şekli, özelliği yok. Durum buyken ve bu tarz bir ihtiyacım varken bende 6 yıl daha eski demeden gider symbol bakardım herhalde. İçime sinecek şekilde bakımlarını yapsam nereden baksanız 15-20000 daha cebime kalır en kötü ihtimal.

Ek olarak illa da egea, linea, 301, c-elysse vs. alacaksamda incik cincik expertiz sunan ikinciyeni vs. gibi yerleri tercih ederdim. İlgili araçların piyasasındaki durgunluk sebepleri bunlar diye düşünüyorum. Alternatif çok piyasada.

He 5 ay sonra kadar bende aracımı satıcam 18 yaşında bir aracın satış macerasında neler yaşayacağım bakalım. :D
Bahsettiğiniz eski kasa bir symbolse linea ve 301 ile bir tutamazsın. Bana göre 2005-2010 arası hatta yeni kasa ve onun makyajlı kasası hariç olan symboller albeanın muadili arabalar.

Yeni kasa makyajlı symbol egeanın boşunun bile rakibi değil bana göre ama bunlar benim fikrim.
 
Bahsettiğiniz eski kasa bir symbolse linea ve 301 ile bir tutamazsın. Bana göre 2005-2010 arası hatta yeni kasa ve onun makyajlı kasası hariç olan symboller albeanın muadili arabalar.

Yeni kasa makyajlı symbol egeanın boşunun bile rakibi değil bana göre ama bunlar benim fikrim.
Bir tutmadım. Hatta sizede bir cevap vermedim. Başkasının belirttiği durumla ilgili fikir beyan ettim. Herkesi tek tek alıntılayıp, söylediklerinin yanlış olduğuna ikna etmeye çalışacaksanız konuyu boşuna açmışsınız. Bir şey sormuşsunuz herkes sebeplerini düşünüp, fikir üretip ortaya koymuş. İsterseniz 50 bin'e satın, burda kimsenin umrunda olmaz zaten.

Umarım en kısa zamanda aracınızı satar, yeni aracınıza kavuşursunuz.
 
Aslında ben 50.000tl yi 2016 model 301 vs için normal buluyorum bence asıl problem 2.elin genel olarak şuan uygun olması. Bu aynı zamanda almak isteyen için de avantaj özellikle 2012-2016 arasında bunu yukarıdaki yazımda da yazmıştım. Şimdi şu durumda var 2016 model Avensis 85 iken yada 2012 Aveo 40 civarı iken şahsen 2016 301 in 50 olması bana normal geliyor. Geçen 2017 model 10.000de temiz rastladım 65 diyordu belli 62 ye alırdım fakat düşündüm dedim ki buna vereceğime 20 daha koyar ( tabi parası olan için geçerli ) Avensis alırım hatta 80.000km civarı style paket Mondeo bile bulunabiliyor onu Alırım yada 2012 Aveo falan alırım 20.000 bu sefer cebime kalır. Açıkçası şuan 2.el de 2012-2016 arası alan için fırsat. Satan için ise şuan sıfırı neredeyse 2 katı neden bu fiyata satayım mantığı ile üzücü bir durum. Bence bu 0 fiyatları piyasa tarafından alışılır hale gelince oturacak ve 2.el fiyatları %30 daha primlenecek

301,easy egea, symbol joy ve touch vs tarz arabaların sıfırı için 50 bin lira normal olan şuan ki fiyatlarda ikinci el 50 bine egea görünce iyimiş diyorum ama normalde sıfırı 50 bin lira olmalı.

1.3 dizel en boş egea şuan sıfırı 90-100 bin arası gidiyor çok aşırı pahalı fiyatlar. Egea ilk çıktığında 1.4 benzinli boşu 49 bin liraydı. Ekonominin bu kadar kötü duruma gelmesi bizi ikinci el için 50 bin liralara ooo iyi dedirtir hale getirdi.
 
Bir tutmadım. Hatta sizede bir cevap vermedim. Başkasının belirttiği durumla ilgili fikir beyan ettim. Herkesi tek tek alıntılayıp, söylediklerinin yanlış olduğuna ikna etmeye çalışacaksanız konuyu boşuna açmışsınız. Bir şey sormuşsunuz herkes sebeplerini düşünüp, fikir üretip ortaya koymuş. İsterseniz 50 bin'e satın, burda kimsenin umrunda olmaz zaten.

Umarım en kısa zamanda aracınızı satar, yeni aracınıza kavuşursunuz.
Yanlış anlamışsınız siz ben başka bir yorumda galericinin söylediklerini göze alarak galerici için konuşmuştum.
Karşılıklı konuşmayacaksak forumun ne anlamı var. Siz bence fazla alıngan davrandınız. Sizi hedef almayan bir cevabı bile yanlış anlayıp tersliyorsanız demek ki sizi hedef alıp bir yorum yapsam neler söylersiniz.
Karşılıklı fikir alışverişine tahammülünüz yoksa siz boşuna bu konuya yorum yapmışsınız.
Kimseyi kendi fikrimin doğru olduğuna ikna etmeye çalışmıyorum. Biri bişey söylüyor bende soru soran olarak kendi fikrimi söylüyorum.
Bence siz fazla alıngansınız.
 
Son düzenleme:
301,easy egea, symbol joy ve touch vs tarz arabaların sıfırı için 50 bin lira normal olan şuan ki fiyatlarda ikinci el 50 bine egea görünce iyimiş diyorum ama normalde sıfırı 50 bin lira olmalı.

1.3 dizel en boş egea şuan sıfırı 90-100 bin arası gidiyor çok aşırı pahalı fiyatlar. Egea ilk çıktığında 1.4 benzinli boşu 49 bin liraydı. Ekonominin bu kadar kötü duruma gelmesi bizi ikinci el için 50 bin liralara ooo iyi dedirtir hale getirdi.
Ben sıfır fiyatları ve 2.el piyasasına göre yorumladım yoksa hiçbir otomobil parasini haketmiyor piyasaya göre konuşuyoruz