Arabanızın Fotoğrafları

Arabanızı seviyor musunuz


  • Kullanılan toplam oy
    693
Winter Style

Not:Saç jant bijonlarını evde unuttuğum için alaşımlı jant bijonları takıldı.
 

Ekli dosyalar

  • 27F8987D-B98F-47DE-8224-1272791CFA80.jpeg
    27F8987D-B98F-47DE-8224-1272791CFA80.jpeg
    3 MB · Görüntüleme: 0
Son düzenleme:
WhatsApp Image 2020-11-15 at 15.03.14.jpeg


Ailemizdeki birinin (enişte) 1.3 doblosu bilenler vardır, ayda en az 1 kez şu şekilde yüklenerek en az 4 yolcuyla yol yaparak 10 yılda 200bin km yaptı. 40bin km den beri kızdırma arızası yakıyo kışın soğuklarda tek marşta çalışmıyo ama başka hiçbi sıkıntı yaşamadı sahipleri, maşallah 🧿🧿
 
Ekli dosyayı görüntüle 31118Ekli dosyayı görüntüle 31119Ekli dosyayı görüntüle 31120

Her şeyi anladım da motor kapağındaki logodan niye kıstınız be abi,ilk önce logo renksizleşti ardından komple kalktı benim gibi detay sevenler için tam hayal kırıklığı
TDI yazıyordu o da gitmiş :D
Maliyeti azaltalım diye diye gelinen nokta...

Aynı motor Seat, Skoda gibi grubun diğer markalarında da kullanılıyor. En başta bildiğim kadarıyla VW logosu ile çıkıyor, sonra da onun üzerine diğer markalar kendi logolarını yapıştırıyorlardı. Sonra @AHU hocamında bahsettiği gibi renkli logo yerine sadece renksiz bir VW "oyuntusu" ile çıkartmaya başlamışlardı. Şimdi her markaya ayrı ayrı basım yapılmasın diye böyle bir uygulamaya gitmişler sanıyorum.

Hatta aklıma şöyle geliyor, TDİ dahi yazmıyor . TSİ motorların şekli-şemali/motordaki konumlandırılması hakkında bilgi sahibi değilim ancak @Alper45 hocamın mesajını okumamla , acaba VAG grubu bu kapağı diğer motorlarda da mı kullanıyor diye düşünmekten kendimi alamadım :)
 
Maliyeti azaltalım diye diye gelinen nokta...

Aynı motor Seat, Skoda gibi grubun diğer markalarında da kullanılıyor. En başta bildiğim kadarıyla VW logosu ile çıkıyor, sonra da onun üzerine diğer markalar kendi logolarını yapıştırıyorlardı. Sonra @AHU hocamında bahsettiği gibi renkli logo yerine sadece renksiz bir VW "oyuntusu" ile çıkartmaya başlamışlardı. Şimdi her markaya ayrı ayrı basım yapılmasın diye böyle bir uygulamaya gitmişler sanıyorum.

Hatta aklıma şöyle geliyor, TDİ dahi yazmıyor . TSİ motorların şekli-şemali/motordaki konumlandırılması hakkında bilgi sahibi değilim ancak @Alper45 hocamın mesajını okumamla , acaba VAG grubu bu kapağı diğer motorlarda da mı kullanıyor diye düşünmekten kendimi alamadım :)
Kapak konusunda bir bilgim yok ama maliyet azaltma konusunda şöyle bir örnek daha biliyorum.
Makyajsız MK6 Jetta ve MK7 Golf'te torpido kapağında kilit bulunurken makyajla birlikte iki araçta da kilit kalktı :)
 
Maliyeti azaltalım diye diye gelinen nokta...

Aynı motor Seat, Skoda gibi grubun diğer markalarında da kullanılıyor. En başta bildiğim kadarıyla VW logosu ile çıkıyor, sonra da onun üzerine diğer markalar kendi logolarını yapıştırıyorlardı. Sonra @AHU hocamında bahsettiği gibi renkli logo yerine sadece renksiz bir VW "oyuntusu" ile çıkartmaya başlamışlardı. Şimdi her markaya ayrı ayrı basım yapılmasın diye böyle bir uygulamaya gitmişler sanıyorum.

Hatta aklıma şöyle geliyor, TDİ dahi yazmıyor . TSİ motorların şekli-şemali/motordaki konumlandırılması hakkında bilgi sahibi değilim ancak @Alper45 hocamın mesajını okumamla , acaba VAG grubu bu kapağı diğer motorlarda da mı kullanıyor diye düşünmekten kendimi alamadım :)

Hocam TSI da da durum aynı onlarda da logo yok artık.Audi de logo devam ediyor o da premium marka olduğundan,vw seat skoda da ise kalkmış durumda.Motor kapağı konusunda eskiden beri uzman bir markanın(1.6 atmosferikte bile gayet güzel izolasyonlu kapakları vardı) bu şekilde ucuzluğa kaçması gerçekten düşündürücü.Allahtan şuan kapak var ve izolasyonlu,ileri de belki Caddy de ki gibi kapak dahi koymayabilirler.

Kapak konusunda bir bilgim yok ama maliyet azaltma konusunda şöyle bir örnek daha biliyorum.
Makyajsız MK6 Jetta ve MK7 Golf'te torpido kapağında kilit bulunurken makyajla birlikte iki araçta da kilit kalktı :)

Jettadan bir örnek daha vereyim,Mk5 kasalarda kalitenin arşa çıktığı dönemlerde jetta da akü koruma kapağı varken,jetta mk5.5 ve mk6 da kılıfa geçmişlerdi.Şuanda ise neredeyse tüm yaygın modellerde ne kılıf ne kapak ikisi de yok.