Winter Style
Not:Saç jant bijonlarını evde unuttuğum için alaşımlı jant bijonları takıldı.
Not:Saç jant bijonlarını evde unuttuğum için alaşımlı jant bijonları takıldı.
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
Sac jant bijonu somun gibi oluyor. Bijonun sac tarafına gelen kısmı daha ince olduğu için daha iyi oturur dedi lastikçi.Sac jant bijonu farklı mı oluyor ? Bende de çelik bijonları var yaldır yaldır parlıyor Teneke kardeşliği
Ekli dosyayı görüntüle 31052
Anladım gidip bijon bulmaya çalışayım öyleyse bendeSac jant bijonu somun gibi oluyor. Bijonun sac tarafına gelen kısmı daha ince olduğu için daha iyi oturur dedi lastikçi.
Panjuru sökünce araba birden turbo i.e ye dönüştü takasım gelmedi valla
Valla söktükten sonra aklıma geldiGta 5 panjur iptali 10000 dolar
Ne kadarda Renault'a gönül vermiş bir aile
TDI yazıyordu o da gitmişEkli dosyayı görüntüle 31118Ekli dosyayı görüntüle 31119Ekli dosyayı görüntüle 31120
Her şeyi anladım da motor kapağındaki logodan niye kıstınız be abi,ilk önce logo renksizleşti ardından komple kalktı benim gibi detay sevenler için tam hayal kırıklığı
Ekli dosyayı görüntüle 31118Ekli dosyayı görüntüle 31119Ekli dosyayı görüntüle 31120
Her şeyi anladım da motor kapağındaki logodan niye kıstınız be abi,ilk önce logo renksizleşti ardından komple kalktı benim gibi detay sevenler için tam hayal kırıklığı
Maliyeti azaltalım diye diye gelinen nokta...TDI yazıyordu o da gitmiş
Kapak konusunda bir bilgim yok ama maliyet azaltma konusunda şöyle bir örnek daha biliyorum.Maliyeti azaltalım diye diye gelinen nokta...
Aynı motor Seat, Skoda gibi grubun diğer markalarında da kullanılıyor. En başta bildiğim kadarıyla VW logosu ile çıkıyor, sonra da onun üzerine diğer markalar kendi logolarını yapıştırıyorlardı. Sonra @AHU hocamında bahsettiği gibi renkli logo yerine sadece renksiz bir VW "oyuntusu" ile çıkartmaya başlamışlardı. Şimdi her markaya ayrı ayrı basım yapılmasın diye böyle bir uygulamaya gitmişler sanıyorum.
Hatta aklıma şöyle geliyor, TDİ dahi yazmıyor . TSİ motorların şekli-şemali/motordaki konumlandırılması hakkında bilgi sahibi değilim ancak @Alper45 hocamın mesajını okumamla , acaba VAG grubu bu kapağı diğer motorlarda da mı kullanıyor diye düşünmekten kendimi alamadım
Maliyeti azaltalım diye diye gelinen nokta...
Aynı motor Seat, Skoda gibi grubun diğer markalarında da kullanılıyor. En başta bildiğim kadarıyla VW logosu ile çıkıyor, sonra da onun üzerine diğer markalar kendi logolarını yapıştırıyorlardı. Sonra @AHU hocamında bahsettiği gibi renkli logo yerine sadece renksiz bir VW "oyuntusu" ile çıkartmaya başlamışlardı. Şimdi her markaya ayrı ayrı basım yapılmasın diye böyle bir uygulamaya gitmişler sanıyorum.
Hatta aklıma şöyle geliyor, TDİ dahi yazmıyor . TSİ motorların şekli-şemali/motordaki konumlandırılması hakkında bilgi sahibi değilim ancak @Alper45 hocamın mesajını okumamla , acaba VAG grubu bu kapağı diğer motorlarda da mı kullanıyor diye düşünmekten kendimi alamadım
Kapak konusunda bir bilgim yok ama maliyet azaltma konusunda şöyle bir örnek daha biliyorum.
Makyajsız MK6 Jetta ve MK7 Golf'te torpido kapağında kilit bulunurken makyajla birlikte iki araçta da kilit kalktı