Araç Modellerinin özleşleşen özellikleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Volvo - sağlamlık
Saab - aşırı sağlamlık. özledik...
Toyota - ölümsüzlük
Honda - Sadece vtec var. Öncesi ve sonrası ı-ıh.
Mazda - ileri mühendislik
Subaru - Boxer ve AWD
Mitsubishi - sahi nerede bunlar ya...
Suzuki - Küçük, ekonomik, uzun ömürlü
Daihatsu - Aynı Suzuki gibi taş gibi küçük araba da, servisi yok bunların ya...
Nissan - Renault ile ortaklık yaramadı, sadece GT-R
Renault - dci ve OYAK
Dacia - ekonomik Renault
Citroen - deneysel çalışma
Peugeot - hothatch, nam-ı diğer otoban faresi
VW - Football Manager tabiriyle "model professsional"
Seat - Gençlere ucuz yollu VW
Skoda - VW'i pahalı bulanlara mantıklı çözümler (hatta sloganı Simply Clever)
Audi - Yeterince parası olana elit VW
Porsche - her yola gelen spor
Opel - nerede eski Opel'ler... Ford modellerine birebir alternatif marka
Ford - Eğlenceli ve kaliteli sürüş. Yolcuyu karıştırma...
Mercedes - eski hali "ağırbaşlı alman". Şimdi ise andropoza giren ağır abi, genç takılmaya çalışıyor.
BMW - Mercedes'in karşısında "spor alman", yengeç
Ferrari - İtalyan aygırı
Maserati - "Kamil, anahtar..." - Ezel
Alfa Romeo - temel içgüdü
Fiat - Artık kaportası çürümüyor ve Multijet
Doblo - Milli irade =)
Tofaş - TofaşK
Lancia - moda ikonu
Lada - amaca hizmet eder, ayağı yerden keser
Hyundai - adamlara helal olsun, nereden nereye
Kia - 3.000TL daha fazla vereyim de Hyundai'nin tipi düzgününü alayım.
Daewoo - KAV kibrit kutusu
SsangYong - tipsiz
Aston Martin - 007
Bentley - Sir
Jaguar - klas
Rolls-Royce - :)
Lotus - dengeli şasi
Rover - asilzade, seni de özledik...
Land Rover - Camel Trophy
Range Rover - platin saçlı hanımlar
Chery - 35 yıl öncesinin yürüyen tabutu
Geely - 25 yıl öncesinin cilalı tabutu
Chevrolet (GM) - kalın saç
Dodge (Chrysler) - American Muscle
Hummer - Körfez savaşı gazisi uyuşturucu tüccarı :)
 
valla servısten muzdarıbım ben baska sıkıntısı yok.ne kadar yuklenırsem yukleneyım ne kadar soguga sıcaga zorluga soktuysamda gık demeyen aracları var. test ettım ben bırebır cogunu. yanlız tek sıkıntısı su an yenı kasa mazda 3 135 mılyar bıraz ındırmelerı lazım

Bende tam bunu ekleyecektim.Audi A3,BMW 1 Series,Mercedes A series ile aynı paraya kimse Mazda almaz malesef :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Bende tam bunu ekleyecektim.Audi A3,BMW 1 Series,Mercedes A series ile aynı paraya kimse Mazda almaz malesef :)
Hocam sikinti eder etmez muhabbeti degil reno motorlu mercedes yerine ben gider mazda alirim. Kaldiki bahsettiginiz markalarim hicbiride bu fiyatlari hak etmiyor. C segmentine 80 90 ustu bana sacma geliyor acikcasi
 
valla servısten muzdarıbım ben baska sıkıntısı yok.ne kadar yuklenırsem yukleneyım ne kadar soguga sıcaga zorluga soktuysamda gık demeyen aracları var. test ettım ben bırebır cogunu. yanlız tek sıkıntısı su an yenı kasa mazda 3 135 mılyar bıraz ındırmelerı lazım
Mazda 3 en dolu 117k filan tamam pahalı da 135k filan kesinlikle değil ne yaptınız hocam siz :)
 
Hocam sikinti eder etmez muhabbeti degil reno motorlu mercedes yerine ben gider mazda alirim. Kaldiki bahsettiginiz markalarim hicbiride bu fiyatlari hak etmiyor. C segmentine 80 90 ustu bana sacma geliyor acikcasi

Hakedip haketmeme konusu bizim ülkemizin vergi sistemi ile alakalı.Normalde 50.000TL'lik araçlar bunlar,vergi ile bahsi geçen rakamlara ulaşıyor o yüzden bir şey diyemeyeceğim:) Ayrıca bence Renault motorunu oldukça hafife alıyorsunuz.

Eminim sizde bu ikilimde kalsanız %80 tarafınız daha çok tercih edilen markalara yönlenir.Belki mazdayı alabilirsiniz ama aldıktan sonra servis konusunda yedek parça konusunda ve ikinci el değeri konusunda diğer markaları ararsınız diye düşünüyorum.

Ben bu yorumları yazarken bu araçlara hiç sahip oldum mu hayır.Gözümle gördüğüm kadarıyla yorum yapıyorum.Kendim bence piyasada C sınıfında fiyat/performans oranı en başarılı olan Opel Astra'ya biniyorum.Arabamı değiştirirsem bir üst kasası olan Astra'yı tercih ederim yine.
 
Hakedip haketmeme konusu bizim ülkemizin vergi sistemi ile alakalı.Normalde 50.000TL'lik araçlar bunlar,vergi ile bahsi geçen rakamlara ulaşıyor o yüzden bir şey diyemeyeceğim:) Ayrıca bence Renault motorunu oldukça hafife alıyorsunuz.

Eminim sizde bu ikilimde kalsanız %80 tarafınız daha çok tercih edilen markalara yönlenir.Belki mazdayı alabilirsiniz ama aldıktan sonra servis konusunda yedek parça konusunda ve ikinci el değeri konusunda diğer markaları ararsınız diye düşünüyorum.

Ben bu yorumları yazarken bu araçlara hiç sahip oldum mu hayır.Gözümle gördüğüm kadarıyla yorum yapıyorum.Kendim bence piyasada C sınıfında fiyat/performans oranı en başarılı olan Opel Astra'ya biniyorum.Arabamı değiştirirsem bir üst kasası olan Astra'yı tercih ederim yine.
kendı acımdan reno motorunu hafıf almıyorum gercekten kendını kanıtlamıs bır motor. ben sadece o kadar para verıp mercedes almısken ıcınde reno motorunu anlamdıramıyorum. sonucta baska fırmaların bırbırlerı ıle alısverıs ıcınde oldukları asıkar ama motoru kendılerı yapamıyorsa ar-ge lerını bu yonde gerceklestırmelerı gerekırdı.

su an halı hazırda mazda sahıbıyım . ıkıncı elı gercekten dusuk ama ben satma dusuncesı ıle almam allah a sukur dara dusup satmamı gerektırcek pahalılıgı yok zaten. ıstanbul ve ankara dısında servıs agı neredeyse yok haklısınız mazda en sorunsuz marka secılır yıllardır ama bakım ıcın sehır degıstıren son zamanlarda cok duyuyorum bu buyuk bır eksı

astra kendı sevgınız tercıhınız buna sonsuz saygı duyarım gule gule kazasız belasız kullanın ınsallah bızde 99 kasa astra mız vardı bundan once kendı kullanımımızdan kaynaklı motor sorunu yasamıstık ve ufak tefek kronık sorunları vardı ama tas gıbı arabaydı cagının ılerısındeydı opellere sempatım hala devam eder ama kendı gorusumde degısıklık yapıp mazda aldık 135 mılyar verırmıyım vermem acıkcası bu arabalara verılecek max rakam 80 cıvarı olmalıydı ama dedıgınız gıbı devletımız sagolsun cok sever bızı
 
Son düzenleme:
Opel markasıyla tanışana kadar hep Toyota kullandım yaklaşık 4 yıldır kendi aracıma sahibim.Bunun 1.5 senesi Opel kalanı Toyota ile geçti.

Opel bence piyasada öncü donanımlara sahip nispeten daha kolay ulaşılabilir bir alman otomobili.2004 model C sınıfı bir araçta AFL far opsiyonunun bulunması bile bence bir üst sınıf nitelik.Şuandada Astra K ile bunu devam ettiriyorlar.Piyasada C sınıfı olup bu lüx donanımları bu kadar ucuza alabileceğiniz başka bir marka model yok.

Yıl başında arkadaşıma Astra K dizel otomatik aldırdım.Aynı donanımda Golf ile arasında ciddi bir fiyat farkı vardı.Ayrıca Golf'te olup Astra'da olmayan tek donanım adaptif cruise galiba.Yani aslında kendim Opel kullandığım için söylemiyorum ama C sınıfında bence fiyat/performans oranını en dolduran otomobil astra gibi geliyor bana.
 
2. ellerinin düşmesini bekleyin en iyisi 108 filan gördüm çünkü daha da düşer onlar :)
ıkıncı el olmuyor yahu bu araba pederın olacak yanı kendıme dıye alıp ben bu sefer pedere bırakcam gemıde ne ısım olur araba ıle . oda ıkıncı el sevmıyor bana kalsa ben bulurum mazdanın ıkıncı elı daha mantıklıdır
 
adaptif cruise galiba.
Adaptif cc almanya ya bu sene geldi ama Türkiye için durum ne bilmiyorum sizde biliyorsunuzdur şerite sokma sistemi ile acc efsane ikili olabilir ilerisi için.

ıkıncı el olmuyor yahu bu araba pederın olacak yanı kendıme dıye alıp ben bu sefer pedere bırakcam gemıde ne ısım olur araba ıle . oda ıkıncı el sevmıyor bana kalsa ben bulurum mazdanın ıkıncı elı daha mantıklıdır
Bütün araba piyasası için 2. el mantıklı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...