B6 Passat 1.4 TSİ 122 hp 200 nm
Max beygir 5500 D/dak
155 hp alabiliyormuş.
Soru şu: Bu gücü yazılımla alırız tamam peki ya DSG sorun çıkarır mı ve karbon salınımı artar mı? Bunlara nasıl önlem alırız?
Teşekkürler cevabınız için. Malum hele de eski olduğundan dolayı saatli bomba, bakımları da eksiksiz yapıldı ama biz yine de uzak duralım.Sahsi fikrim, DSG’nin eski oldugundan oturu yaptirmamaktan yana ancak araci 0 aldiysaniz, bakimlari zamaninda yapildiysa bir problem cikaracagini dusunmuyorum. (Ufak bir not: ben de yazilimli ve DSG’li bir arac kullaniyorum)
Aracin emisyon degeri yuk altinda elbet yukselecektir. Hem guc artisi saglayarak hem de emisyon konusuna bir cozum getirmeniz pek olagan degil.
Bir fark yok, ingilizcesi diyebiliriz bir bakima. Halihazirda var olan map’leri tekrardan map’ledikleri icin remap diyorlarTeşekkürler cevabınız için. Malum hele de eski olduğundan dolayı saatli bomba, bakımları da eksiksiz yapıldı ama biz yine de uzak duralım.
Bir de remap ve yazılım arasındaki fark nedir?
Tabi ki karbon salınımı artar, önlem ise şu şekilde alınır. Vites tork limitöründen 200nmye sınırlarsınız torkunuz değil beygiriniz artacağı için pek sorun olacağını düşünmüyorum.B6 Passat 1.4 TSİ 122 hp 200 nm
Max beygir 5500 D/dak
155 hp alabiliyormuş.
Soru şu: Bu gücü yazılımla alırız tamam peki ya DSG sorun çıkarır mı ve karbon salınımı artar mı? Bunlara nasıl önlem alırız?
Peki tork fark eder mi? Yani beygir mi önemli yoksa tork mu?Tabi ki karbon salınımı artar, önlem ise şu şekilde alınır. Vites tork limitöründen 200nmye sınırlarsınız torkunuz değil beygiriniz artacağı için pek sorun olacağını düşünmüyorum.
Hocam tork zaten 250nm’yi gecmeyecegi icin limitlendirmenin pek gereki yok bence. Ancak ani hizlanmalardan kacinilmasi iyi olur.Tabi ki karbon salınımı artar, önlem ise şu şekilde alınır. Vites tork limitöründen 200nmye sınırlarsınız torkunuz değil beygiriniz artacağı için pek sorun olacağını düşünmüyorum.
hocam sıcaklığı düşürmek için(turbo sıcaklığı dahil, birkaç ayar daha var ) zengin çalıştırılması gerekir yani ek yakıt verilir bu sebeple tork artar, sınırlandırılması bu açıdan önemliHocam tork zaten 250nm’yi gecmeyecegi icin limitlendirmenin pek gereki yok bence. Ancak ani hizlanmalardan kacinilmasi iyi olur.
aynen hocam bunlar motora minumum zararı veren ya da hiç zarar vermeyen sonuçlar isteğe bağlı daha da güç yükselebiliyorAslında doğru olabilir 150 nm torku 4300 devirde 115 beygir 6000 devirde veren e90 ımın maksimum 125 olabiliceği söylenmişti buna göre 126 oluyor.
Bizdeki 1.0 tsi polo ise 122 oluyor.normalde 95 seatlarda 115
Anladim anladim, ama yazilim firmalari zaten bahsettigim degerlerde limitlendirme yaptiklari icin stok torkuna limitlemek biraz da yazilimin meyvesini almayi engeller diye dusunuyorumhocam sıcaklığı düşürmek için(turbo sıcaklığı dahil, birkaç ayar daha var ) zengin çalıştırılması gerekir yani ek yakıt verilir bu sebeple tork artar, sınırlandırılması bu açıdan önemli
Engellemez aslında bak knk şöyle düşün 1.750 devirde 200nm veriyor diyelim 1750den sonra azalarak en son 150 nm kadar düşüyor 4.000 devirde yani 150 nm yerine 200 nm torku 4.000 devirde verirsen her türlü hissedersinAnladim anladim, ama yazilim firmalari zaten bahsettigim degerlerde limitlendirme yaptiklari icin stok torkuna limitlemek biraz da yazilimin meyvesini almayi engeller diye dusunuyorum
Zaten iyi bakilmis bir DSG kimseyi üzmez.
Hee sen oyle diyorsun, ben tam anlamamisim. Mantikli ama ne kadar gerekli iste orasi tartisilirEngellemez aslında bak knk şöyle düşün 1.750 devirde 200nm veriyor diyelim 1750den sonra azalarak en son 150 nm kadar düşüyor 4.000 devirde yani 150 nm yerine 200 nm torku 4.000 devirde verirsen her türlü hissedersin
getir deneyelim atalım yazılımı knk alınıyo mu bakarız hemhocam bu formilde bi yanlışlık var 1.6 mjet için 290*4000/7120=162,2... oluyo stage 2 girmemiz lazım bu beygiri alabilmek için ha 3500 yaparsak da 140 beygir oluyor ki standart çiple alınıyor o mevzu
Ben arkadasin yaptigi orneklerr bakmadan direk torku verdigi devir ile islem yapmistim.demekki benden de 7 beygir calmislar.ozaman renaulttan davaciyimhesabı yanlış yapmışsın hacı abi.
Beygir Gücü; 80 HP / 6000 rpm
Maksimum Tork; 107 Nm / 3500 rpm
3500de 107nm tork veriyor, gücünü 6.000 rpm'de.
107x6000 / 7120 = 90hp
Hocam 80 den azdır şuan o arabadan da davacı olunBen arkadasin yaptigi orneklerr bakmadan direk torku verdigi devir ile islem yapmistim.demekki benden de 7 beygir calmislar.ozaman renaulttan davaciyim
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.