Kesinkikle etkisi var. Bot veya tabanı kalın ve sert ayakkabiyla daha çok basiyorsun gaza, tabanı ince ve yumuşak ayakkabiyla az az eze eze basıyorsun
Ben arabayı kullandigimda devir saatine pek bakmıyorum arabanın sesinden anlaşılıyor az yada çok bastığım bu yüzden bence botla vb. Alakası yok önünüzde devir saati var hız göstergesi var kulaniginiz var az yada çok bastığınizi anlarsınız .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Köy yolunda vb. Abi işlek yerlerde babam kesinlikle vermezsen yine de genç yaşında çok fazla kullanma da)))
Öyle olmuyor işte hocam. Aynı deviri iki ayakkabıyla da yakalıyorsunuz fakat ivmelenme farkı oluyor. Botla pedalı daha hızlı bir şekilde ezdiğiniz için aynı devirde vites değişimi yapsanız bile ivmelenme farkından dolayı yakıt artışı oluyorBen arabayı kullandigimda devir saatine pek bakmıyorum arabanın sesinden anlaşılıyor az yada çok bastığım bu yüzden bence botla vb. Alakası yok önünüzde devir saati var hız göstergesi var kulaniginiz var az yada çok bastığınizi anlarsınız .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Az yaktırma konusunda ben @istanbul abimizin üzerine bi Muhip'i gördüm o kadar.Bence arabayı az yaktirma taktikleri diye konu açılmalı
Mesela boyle birşey için öncelikle arabadaki fazla eşyaları çıkarmalıyız . Aracinizin bakımları tam ise model olarakta çok eski değilse kısacası sorun çıkartacak birşeyi yoksa önce takım cantanizi çıkarın .
Contaniz yanik değilse , su eksiltme yoksa bagajda su bulundurmayin .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Biz 1.4Dizel E180 Corolla manuel ile 1.8litre yaktirmistik çok hafif aşağı doğru egim vardıAz yaktırma konusunda ben @istanbul abimizin üzerine bi Muhip'i gördüm o kadar.
Biz 1.4Dizel E180 Corolla manuel ile 1.8litre yaktirmistik çok hafif aşağı doğru egim vardı
İ10 kaç yakıyor acaba![]()
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi