Kei Car reyizler, severiz.
Kei Car reyizler, severiz.
ESP, ASR, ABS ve diğer sensörler yok, hatta motorunuz bile hava ile soğuyor şeytan işi su soğutmaya ne hacet(!).Dahası sizi her virajda doğa kanunlarıyla baş başa bırakmak için tasarlanan arkadan motor/arkadan itiş düzen mevcut.Bunlar yetmezmiş gibi ilk nesil aşırı boşluklu canı isteğinde çalışan bir turbonuz var, hani olur da anlık bir dolma ile rahatlıkla işlerin ters gitmesi için tasarlanmış. Ha hadi oldu da bütün bu sürüş sınavlarınızı veremediniz ve herhangi bir obje ile öpüştünüz işte o zaman, ambulans çağırmanıza gerek kalmıyor, çünkü işiniz şansa kalmıyor, 70'lerden kalma bir gövde ile hayata tutunmak pek olası değil.
Bu kadar çiğ ve vahşi bir aracı otomobil dünyası artık seri üretim olarak üretemez.Bu favori listelerimi süsleyen ''Poster Otomobilime'' bir de böyle bakın istedim.Sürücü seçen otomobillerin çağına çok geç kaldık, şimdi bir tuşla A'dan B'ye gitmek başarı sayılıyor, bravo sayın Mr.Nerd tuşa ne kadar da güzel bastınız doğrusu(!).
Gerçek bir ''Petrolhead'' aracı.
ne kadar güzellerEkli dosyayı görüntüle 27704
Nismo R33 GT-R 400R & Nismo R34 GT-R Z-Tune #015 (Dünya'daki iki Midnight Purple Z-Tune'dan biri)
Ekli dosyayı görüntüle 27705
Nismor R33 GT-R 400R
Ekli dosyayı görüntüle 27706
Nismo R34 GT-R Clubman Race Spec
Ekli dosyayı görüntüle 27707
Nismo R32 GT-R Clubman Race Spec
Ekli dosyayı görüntüle 27708
Mine's R34 GT-R N1
Markaların A segmentine bile mühendislik yaptığı zamanlar... Bagajında gelen Motocompo'ya diyeceğim yok zaten.
1982 Honda City. Ön-arka tam bağımsız süspansiyon...
E30'a dibim düştüBiz ikimiz siz hepiniz.Fazlasında gözümüz yok.
Ne kadar haz varsa 80-90’lar otomobillerine hapsetmişler sanki. Gerçek, hormonsuz saf sürücü otomobilleri.
Ne günümüzdekiler gibi milyonlarca kısıtlamanın kurbanı ne de daha eskileri gibi Hz.İsa öncesi, tam da ortası.
16v in meziyet sayıldığı, enjeksiyonlu yakıt püskürtmesinin arkadaki “i” takısıyla gururla süslendiği, hothatchlerin “candy boy” süper otomobilini kovalayabileceği bir çağdan bahsediyorum.
Güvenlik ve onun yardımcı sistemleri henüz firmaların kaygısında ve odağında değil.Arada 5 yılda bir emisyon gürültüsü çıkar onu da bi katalizörle hallederler Elektronik mi? Hadi ordan basit bir beyin koyalım şuraya oldu bitti İç hacim mi? En azından mesane yarışı seviyesinde değil.Arkadaki çocuk bi zahmet koltuğu kaldırıversin arkaya eğilerek geçsin.
Fi tarihi öncesi karbüratörlere ve sabit ölü aksa ya da 4 ileri şanzımana artık veda edecek kadar da modernler bir bakıma.