Alman grubu olmamasına rağmen benim aracımın big turbo sonrası yazılım işini RSA ile yapmıştık. Adamlar çok net işin argesini yapıyorlar, kendi dosyalarını kendileri yazıyorlar. Başkası gibi çalıntı dosyalarla copy / paste iş yapmıyorlar. O sebeple yazılım yapacaksanız, özellikle VAG grubu için RSA'yı gözü kapalı tavsiye ederim.
Ama şunu unutmayın, KM'si yüksek bir arabada pek çok gizli sorun zaten vardır. Ve yazılım yapılıp, aracın motoruna, yürüyenine ekstra yük bindirildiğnde bu sorunlar ortaya kolayca çıkabilir. Pek çok firmanın belli bir KM üstünde yazılım yapmaktan kaçınmasının sebebi budur.
Toparlarsak, her kime yazılım yaparsanız yapın, öncesi sonrası log alınması (egt, talep edilen vs gerçek ölçülen basınç, avans, iat, afr karşılaştırmaları gibi), mümkünse de öncesi sonrası süre alınmasını talep edin. Dyno verileri kolayca manipüle edilebilir, onlara pek güvenmeyin.
Ama şunu unutmayın, KM'si yüksek bir arabada pek çok gizli sorun zaten vardır. Ve yazılım yapılıp, aracın motoruna, yürüyenine ekstra yük bindirildiğnde bu sorunlar ortaya kolayca çıkabilir. Pek çok firmanın belli bir KM üstünde yazılım yapmaktan kaçınmasının sebebi budur.
Toparlarsak, her kime yazılım yaparsanız yapın, öncesi sonrası log alınması (egt, talep edilen vs gerçek ölçülen basınç, avans, iat, afr karşılaştırmaları gibi), mümkünse de öncesi sonrası süre alınmasını talep edin. Dyno verileri kolayca manipüle edilebilir, onlara pek güvenmeyin.