1. Foruma kayıt olmak için tıklayın !

Bmw 1 serisi motor kasa tercihi ?

Konu, 'Otomobil Seçimi' kısmında dr.ilker tarafından paylaşıldı.

  1. dr.ilker

    dr.ilker Takipçi

    Kayıt:
    21 Mayıs 2018
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    22
    merhaba arkadaslar. 2012 üstü Bmw 1 serisi bakıyorum.1.16 i 136 ,, 1.18i 170 ,,1.18i 136 (3 silindir ) yeni kasanın arka kısmı daha cok hoşuma gidiyor eski kasalardaki stop u poladakılere benzetiyorum.şaun için 2015 1.6 tdi dsg kullanıyorum. İkinci arac olarak 1 serisi almayı düşünüyorum. benzinli otomatık arabalara bakıyorum.şuana kadar dsg den yana bir şikayetim yok ama ikinci bir dsg alarak riske girmek istemiyorum.ikinci el düşük km lerde 1 serisi bakıyorum. bastada belirttiğim motor seceneklerinden hiçbirini kullanmadım . kullanıcı yorumları olası problemleri sorunsuzluk yakıt kronık sorunları ikinci elde bu tarz arabalarda dikkat etmem gereken şeyler neler sizlerin önerisi ne olur ? Bu arada bütce olarak 120bin altı
     
  2. 2jzihtiyar

    2jzihtiyar Profesör

    Kayıt:
    23 Şubat 2018
    Mesajlar:
    1.238
    Beğenilen Mesajlar:
    1.522
    Marka:
    Toyota
    Yeni kasa çok çok güzel ama 1.5 motor ekonomi olarak cok iyi ama yürütürken mutlu etmiyor. Yeni kasa olup da 170 beygirlik 4 silindirli 1-2 tane görmüştüm ben ilanda ama bakmak lazım. Benim tercihim eski kasa 1.18 olurdu Motoru şanzımani son derece keyifli bir otomobil. Motorun önü de açık zaten Forumda bir kaç arkadaş vardı bu işlerle uğraşan onlar bu konuda daha iyi yardimci olur.
     
    dr.ilker bunu beğendi.
  3. sefaozc

    sefaozc Profesör Stage 1

    Kayıt:
    11 Eylül 2016
    Mesajlar:
    420
    Beğenilen Mesajlar:
    551
    Marka:
    BMC
  4. 2jzihtiyar

    2jzihtiyar Profesör

    Kayıt:
    23 Şubat 2018
    Mesajlar:
    1.238
    Beğenilen Mesajlar:
    1.522
    Marka:
    Toyota
    Bu arada foruma hoşgeldiniz keyifli sohbetler
     
    dr.ilker ve Kim? bunu beğendi.
  5. alptamer

    alptamer Profesör

    Kayıt:
    26 Ekim 2016
    Mesajlar:
    916
    Beğenilen Mesajlar:
    1.760
    Marka:
    BMW
    Asla katılmıyorum. B38 net bir şekilde N13'ten daha fazla yakıyor.
    Türkiye'ye geldi mi onlardan ya? Çok çok sınırlı bir üretim. Şaşırdım açıkcası.

    Sorunun cevabına gelirsek. Makyaj öncesi otomobilin son serilerinden bir tane 118i bulabilirseniz bence en ideal kombinasyonu almış olursunuz. Donanımlara dikkat edin, Bluetooth'tan müzik dinleme imkanı sunmayan donanımlar mevcut. Bunları güncelleme ile çözüyorlar diye biliyorum, @fksarall muhtemelen biliyordur.

    N13 tertemiz bir motor, ben de kullanıyorum. Şu ana kadar bir kez bir problem çıktı, bir günde halloldu. 1 kuruş da para ödemedim.
    Çıkan problem de zaten milyonda bir çıkıyordur muhtemelen, bana denk geldi. Onun dışında basarsanız çok, basmazsanız makul seviyelerde yakıt tüketecek bir motor. 118i'deki 170 beygir otomobili gerçekten gayet iyi yürütüyor. Performansı yeterli gelecektir diye düşünüyorum.

    1. makyaj sonrası olan modellerden alacaksanız, bence 118i (1.5 lt 136 bg) alın. Dizel için yeterli kilometreyi yapıyor musunuz bilmiyorum ama eğer yapmıyorsanız dizele o kadar para ödemeye gerek yok.
     
    dr.ilker ve fksarall bunu beğendi.
  6. 2jzihtiyar

    2jzihtiyar Profesör

    Kayıt:
    23 Şubat 2018
    Mesajlar:
    1.238
    Beğenilen Mesajlar:
    1.522
    Marka:
    Toyota
    Türkiye ye geldi mi bilmiyorum ama dedigim gibi ilanda gördüm 1-2 tane
     
    dr.ilker bunu beğendi.
  7. alptamer

    alptamer Profesör

    Kayıt:
    26 Ekim 2016
    Mesajlar:
    916
    Beğenilen Mesajlar:
    1.760
    Marka:
    BMW
    120i'den bahsetmiyorsunuz değil mi? 118i, N13'lü model, 170 beygir gücünde.
     
    Ozzy41 ve dr.ilker bunu beğendi.
  8. 2jzihtiyar

    2jzihtiyar Profesör

    Kayıt:
    23 Şubat 2018
    Mesajlar:
    1.238
    Beğenilen Mesajlar:
    1.522
    Marka:
    Toyota
    Hayır 1.18 i ydi güncel kasaydi ve 170 beygir gücündeki motora sahipti. Gözümle görmedim satıcı öyle iddia ediyordu
     
    dr.ilker ve alptamer bunu beğendi.
  9. 2jzihtiyar

    2jzihtiyar Profesör

    Kayıt:
    23 Şubat 2018
    Mesajlar:
    1.238
    Beğenilen Mesajlar:
    1.522
    Marka:
    Toyota
    dr.ilker ve alptamer bunu beğendi.
  10. alptamer

    alptamer Profesör

    Kayıt:
    26 Ekim 2016
    Mesajlar:
    916
    Beğenilen Mesajlar:
    1.760
    Marka:
    BMW
    dr.ilker bunu beğendi.
  11. 2jzihtiyar

    2jzihtiyar Profesör

    Kayıt:
    23 Şubat 2018
    Mesajlar:
    1.238
    Beğenilen Mesajlar:
    1.522
    Marka:
    Toyota
    2 tane daha görmüştüm bu tek değil. 1.5 lik üniteye göre bu motorla otomobil çok daha keyifli olacaktır bence de
     
    dr.ilker bunu beğendi.
  12. fksarall

    fksarall Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenilen Mesajlar:
    2.370
    Marka:
    BMW
    Attığınız ilanı muhtemelen arkadaş yanlış girmiş. İlk üretimlerde makyajlı kasa 118i N13 136 beygir (hatta Otopark'taki test videosundaki araç bu 4 silindirli, kaput altı görüntülerinde görülebilir) ve 120i N13 177 beygir olarak geldi birkaç ay, sonra N13 üretimden kalktı.

    B38 N13'ten bir tık fazla yakıyor, ve bir tık daha isteksiz, ama sesi muazzam.

    Benim önerim makyaj öncesi ama 2014 temmuz ayı sonrası üretimli 118i bakmanız. Onu da en kolay SOS olup olmamasından anlarsınız. Tüm sorunları çözülmüş sayılabilecek üretim o dönemin. Yeni tip infotaiment ünitesi olduğundan hem daha hızlı eskiye göre, hem de bluetoothtan müzik dinleme falan da stock olarak açık.

    Ha derseniz ki makyajlı istiyorum, ben yine N13 motorlusunu öneririm. B38'le aralarında aman aman fark olmasa da benim daha çok hoşuma gidiyor o motor.
     
    Cussler ve dr.ilker bunu beğendi.
  13. alptamer

    alptamer Profesör

    Kayıt:
    26 Ekim 2016
    Mesajlar:
    916
    Beğenilen Mesajlar:
    1.760
    Marka:
    BMW
    Doğru, ben 170'lik N13 de LCI olarak üretildi ama sayıları çok az diye biliyordum. Yanlışmış. Yani arkadaş muhtemelen yanlış girmiş verileri...
    B38'in özeti budur...
     
    dr.ilker ve fksarall bunu beğendi.
  14. dr.ilker

    dr.ilker Takipçi

    Kayıt:
    21 Mayıs 2018
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    22
    Hepimize cok teseklür ederim önerileriniz için. benimde aklım eski kasa170 lik olandan yana cevreden birkaç kişi 136 liklara bir yazımla 200 beygirlere cıktıgı soylüyorlar ama bana güven vermiyor.diğer konu baslıgınada baktım arabnız gercekten cok guzel yakıt tüketiminizde benim dizelle hemen hemen aynı uzun donem ortalama 5.6 .fiyat olarak biraz beni aşar yada iyi bir pazarlık yapmamız lazım
     
  15. Sailor

    Sailor Kaptan

    Kayıt:
    6 Kasım 2016
    Mesajlar:
    9.893
    Beğenilen Mesajlar:
    22.679
    Marka:
    Mazda
    Bu baslikta yazilanlar mini cooper icinde gecerli mi ? Ayni motorlar diye biliyorum cunku.
     
    alptamer bunu beğendi.
  16. alptamer

    alptamer Profesör

    Kayıt:
    26 Ekim 2016
    Mesajlar:
    916
    Beğenilen Mesajlar:
    1.760
    Marka:
    BMW
    Miniler zaten cok yakiyor... BMW'den de cok yakiyor hatta...
     
    Sailor bunu beğendi.
  17. Sailor

    Sailor Kaptan

    Kayıt:
    6 Kasım 2016
    Mesajlar:
    9.893
    Beğenilen Mesajlar:
    22.679
    Marka:
    Mazda
    0 km 135 den baslayinca acabami demistim ama sanirim mantikli degil
     
    alptamer bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş