KAPALI Bmw 1 serisi motor kasa tercihi ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dr.ilker
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dr.ilker

Düz Yol Gazcısı
11
merhaba arkadaslar. 2012 üstü Bmw 1 serisi bakıyorum.1.16 i 136 ,, 1.18i 170 ,,1.18i 136 (3 silindir ) yeni kasanın arka kısmı daha cok hoşuma gidiyor eski kasalardaki stop u poladakılere benzetiyorum.şaun için 2015 1.6 tdi dsg kullanıyorum. İkinci arac olarak 1 serisi almayı düşünüyorum. benzinli otomatık arabalara bakıyorum.şuana kadar dsg den yana bir şikayetim yok ama ikinci bir dsg alarak riske girmek istemiyorum.ikinci el düşük km lerde 1 serisi bakıyorum. bastada belirttiğim motor seceneklerinden hiçbirini kullanmadım . kullanıcı yorumları olası problemleri sorunsuzluk yakıt kronık sorunları ikinci elde bu tarz arabalarda dikkat etmem gereken şeyler neler sizlerin önerisi ne olur ? Bu arada bütce olarak 120bin altı
 
Yeni kasa çok çok güzel ama 1.5 motor ekonomi olarak cok iyi ama yürütürken mutlu etmiyor. Yeni kasa olup da 170 beygirlik 4 silindirli 1-2 tane görmüştüm ben ilanda ama bakmak lazım. Benim tercihim eski kasa 1.18 olurdu Motoru şanzımani son derece keyifli bir otomobil. Motorun önü de açık zaten Forumda bir kaç arkadaş vardı bu işlerle uğraşan onlar bu konuda daha iyi yardimci olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dr.ilker
1.5 motor ekonomi olarak cok iyi
Asla katılmıyorum. B38 net bir şekilde N13'ten daha fazla yakıyor.
Yeni kasa olup da 170 beygirlik 4 silindirli 1-2 tane görmüştüm ben ilanda ama bakmak lazım.
Türkiye'ye geldi mi onlardan ya? Çok çok sınırlı bir üretim. Şaşırdım açıkcası.

Sorunun cevabına gelirsek. Makyaj öncesi otomobilin son serilerinden bir tane 118i bulabilirseniz bence en ideal kombinasyonu almış olursunuz. Donanımlara dikkat edin, Bluetooth'tan müzik dinleme imkanı sunmayan donanımlar mevcut. Bunları güncelleme ile çözüyorlar diye biliyorum, @fksarall muhtemelen biliyordur.

N13 tertemiz bir motor, ben de kullanıyorum. Şu ana kadar bir kez bir problem çıktı, bir günde halloldu. 1 kuruş da para ödemedim.
Çıkan problem de zaten milyonda bir çıkıyordur muhtemelen, bana denk geldi. Onun dışında basarsanız çok, basmazsanız makul seviyelerde yakıt tüketecek bir motor. 118i'deki 170 beygir otomobili gerçekten gayet iyi yürütüyor. Performansı yeterli gelecektir diye düşünüyorum.

1. makyaj sonrası olan modellerden alacaksanız, bence 118i (1.5 lt 136 bg) alın. Dizel için yeterli kilometreyi yapıyor musunuz bilmiyorum ama eğer yapmıyorsanız dizele o kadar para ödemeye gerek yok.
 
Asla katılmıyorum. B38 net bir şekilde N13'ten daha fazla yakıyor.

Türkiye'ye geldi mi onlardan ya? Çok çok sınırlı bir üretim. Şaşırdım açıkcası.

Sorunun cevabına gelirsek. Makyaj öncesi otomobilin son serilerinden bir tane 118i bulabilirseniz bence en ideal kombinasyonu almış olursunuz. Donanımlara dikkat edin, Bluetooth'tan müzik dinleme imkanı sunmayan donanımlar mevcut. Bunları güncelleme ile çözüyorlar diye biliyorum, @fksarall muhtemelen biliyordur.

N13 tertemiz bir motor, ben de kullanıyorum. Şu ana kadar bir kez bir problem çıktı, bir günde halloldu. 1 kuruş da para ödemedim.
Çıkan problem de zaten milyonda bir çıkıyordur muhtemelen, bana denk geldi. Onun dışında basarsanız çok, basmazsanız makul seviyelerde yakıt tüketecek bir motor. 118i'deki 170 beygir otomobili gerçekten gayet iyi yürütüyor. Performansı yeterli gelecektir diye düşünüyorum.

1. makyaj sonrası olan modellerden alacaksanız, bence 118i (1.5 lt 136 bg) alın. Dizel için yeterli kilometreyi yapıyor musunuz bilmiyorum ama eğer yapmıyorsanız dizele o kadar para ödemeye gerek yok.
Türkiye ye geldi mi bilmiyorum ama dedigim gibi ilanda gördüm 1-2 tane
 
  • Beğeni
Tepkiler: dr.ilker
Hayır 1.18 i ydi güncel kasaydi ve 170 beygir gücündeki motora sahipti. Gözümle görmedim satıcı öyle iddia ediyordu
Attığınız ilanı muhtemelen arkadaş yanlış girmiş. İlk üretimlerde makyajlı kasa 118i N13 136 beygir (hatta Otopark'taki test videosundaki araç bu 4 silindirli, kaput altı görüntülerinde görülebilir) ve 120i N13 177 beygir olarak geldi birkaç ay, sonra N13 üretimden kalktı.

B38 N13'ten bir tık fazla yakıyor, ve bir tık daha isteksiz, ama sesi muazzam.

Benim önerim makyaj öncesi ama 2014 temmuz ayı sonrası üretimli 118i bakmanız. Onu da en kolay SOS olup olmamasından anlarsınız. Tüm sorunları çözülmüş sayılabilecek üretim o dönemin. Yeni tip infotaiment ünitesi olduğundan hem daha hızlı eskiye göre, hem de bluetoothtan müzik dinleme falan da stock olarak açık.

Ha derseniz ki makyajlı istiyorum, ben yine N13 motorlusunu öneririm. B38'le aralarında aman aman fark olmasa da benim daha çok hoşuma gidiyor o motor.
 
Attığınız ilanı muhtemelen arkadaş yanlış girmiş. İlk üretimlerde makyajlı kasa 118i N13 136 beygir (hatta Otopark'taki test videosundaki araç bu 4 silindirli, kaput altı görüntülerinde görülebilir) ve 120i N13 177 beygir olarak geldi birkaç ay, sonra N13 üretimden kalktı.
Doğru, ben 170'lik N13 de LCI olarak üretildi ama sayıları çok az diye biliyordum. Yanlışmış. Yani arkadaş muhtemelen yanlış girmiş verileri...
B38 N13'ten bir tık fazla yakıyor, ve bir tık daha isteksiz, ama sesi muazzam.
B38'in özeti budur...
 
Hepimize cok teseklür ederim önerileriniz için. benimde aklım eski kasa170 lik olandan yana cevreden birkaç kişi 136 liklara bir yazımla 200 beygirlere cıktıgı soylüyorlar ama bana güven vermiyor.diğer konu baslıgınada baktım arabnız gercekten cok guzel yakıt tüketiminizde benim dizelle hemen hemen aynı uzun donem ortalama 5.6 .fiyat olarak biraz beni aşar yada iyi bir pazarlık yapmamız lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...