BMW F20 116i ve 118i Farklılıkları[detaylı]

Ona rağmen olduysa yazılım firması ile görüşmek lazım, tabi araçta daha önceden farkedilmeyen mekanik bi problem de olabilir.
Rsa çok para istemişti sanırım, arkadaş da zaten çok gazlamadığı için vazgeçti. Zaten cabrio çok ağır gitmiyor pek, o da üstünü açıp sağdan sağdan geziyor :)

Olabilir tabii ama çncesinde mekanik bir şey olsaydı muhtemelen farkederdim sakin kullanan birisi sayılmam pek..
 
2014/12. ay 38300 gibi kilometrelerde,yazılımı izmir de kastyle da yaptırdım.Yazılım sonrası ngk iridyum buji taktım yağ değişimine 6000 km gösteriyor daha o yüzden değiştirmedim daha..
Direkt yazılım sıkıntılı hocam. Zamanında RSA'da yaptırmıştım, ne missfire hatası ne de tahrik hatası aldım, ki Ankara yazıydı yani. İzmir RSA da iyidir. Ankara'da ya da İstanbul'da olsan önerebileceğim iki yer var da İzmir'i bilemiyorum hiç.
 
Direkt yazılım sıkıntılı hocam. Zamanında RSA'da yaptırmıştım, ne missfire hatası ne de tahrik hatası aldım, ki Ankara yazıydı yani. İzmir RSA da iyidir. Ankara'da ya da İstanbul'da olsan önerebileceğim iki yer var da İzmir'i bilemiyorum hiç.
Benim yazılımı yapan kişi de Rsa da ki yazılımcıya kendisinin öğrettiğini söylüyor..Onlarda çok araba kırıldığını vs vs..tahmin edersin
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
Benim yazılımı yapan kişi de Rsa da ki yazılımcıya kendisinin öğrettiğini söylüyor..Onlarda çok araba kırıldığını vs vs..tahmin edersin

Su yazilimcilarin esnaf agzi yapmasi kadar mide bulandirici bir sey yok, oyle yapanlara ugramamak lazim.

Sahsen yazilimcimi seviyorum, niye dersen, bu forumda kimse duymamistir adini eminim. Adam sirf proje arabasi yukluyor, reklam yapmaya ihtiyac duymuyor, kimseyide kotulemiyor. En son gittigimde M4 e yazilim yapiyordu, herhalde paylasir falan dedim, paylasmadi.
 
yok benimki 2014 sonu 4 silindir olan,saolasın..
bobin ile bujiyi de değiştirin yazılımınızı da ya superchips ya da rsa yaptırın. sizin ki 2014 olduğundan yağ soğutucu da var. THP'nin can sıkıcı tüm sorunları 2014 öncesi modellerdeydi. missfire GENELDE bujiden yapar. tahrik hatasını da bobin'den.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
bobin ile bujiyi de değiştirin yazılımınızı da ya superchips ya da rsa yaptırın. sizin ki 2014 olduğundan yağ soğutucu da var. THP'nin can sıkıcı tüm sorunları 2014 öncesi modellerdeydi. missfire GENELDE bujiden yapar. tahrik hatasını da bobin'den.

Ovvv, naptin aga ya :D izninlw hatalarini duzelteyim :)

Oncelikle yag sogutucu sadece 170 lik n13 lerde var, model yili fark etmeksizin, 136 larda kesinlikle yok. Sonra, eger bmw missfire vermisse tahrik hatasi da vermis demektir, sorunun cozumu buji-bobin degisimidir. Bazen bobin degismeden de kurtariyor ama bobin de gidici demektir. Missfire i elm327 ile falan gorebilirsin sadece.
 
Ovvv, naptin aga ya :D izninlw hatalarini duzelteyim :)
/QUOTE]
detay vermediğim için yanlış anlaşılmış. 2014 öncesi araçlarda radyatör sıvısı problemi vardı. su eksiltiyordu. borular çatlıyordu vs. abimin aracında YAZILIMSIZKEN hepsi başımıza geldi. sadece 2700tl'ye tüm üst borularını değiştik. yağ soğutucu evet 170'liklerde var. bmw 2014 revizesinde tüm bu sorunları ayıktı ve arabaları revize etti. zaten şu dediğim borular değişince araç aynı hataları bir daha vermiyor çünkü taktıkları borular 2014 sonrası üretim oluyor haliyle. abimin araca yağ soğutucu taktırmayı deneyeceğiz. olabiliyor zannediyoru
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
detay vermediğim için yanlış anlaşılmış. 2014 öncesi araçlarda radyatör sıvısı problemi vardı. su eksiltiyordu. borular çatlıyordu vs. abimin aracında YAZILIMSIZKEN hepsi başımıza geldi. sadece 2700tl'ye tüm üst borularını değiştik. yağ soğutucu evet 170'liklerde var. bmw 2014 revizesinde tüm bu sorunları ayıktı ve arabaları revize etti. zaten şu dediğim borular değişince araç aynı hataları bir daha vermiyor çünkü taktıkları borular 2014 sonrası üretim oluyor haliyle. abimin araca yağ soğutucu taktırmayı deneyeceğiz. olabiliyor zannediyoru
ekleyeyim selenoid valfi(zannediyorum ismi bu) arızası verdi. bu da 2014 öncesinde sık sık oluyormuş. araba'da gaz kaçağı var. hem performanstan düşürüyor. hem de tahrik hatasına yol açıyor. turboyu maalesef söküyorlar ulaşmak için. manifold'un oralarda olduğu söyledi. sadece işçiliği 800tl. yanlış olmasın sanayi fiyatıdır.. siz bana f30 sorun ben size söyleyin allaha şükür tüm olacak hataları abimin aracında yaşıyoruz babamın aracında tık yok
 
ekleyeyim selenoid valfi(zannediyorum ismi bu) arızası verdi. bu da 2014 öncesinde sık sık oluyormuş. araba'da gaz kaçağı var. hem performanstan düşürüyor. hem de tahrik hatasına yol açıyor. turboyu maalesef söküyorlar ulaşmak için. manifold'un oralarda olduğu söyledi. sadece işçiliği 800tl. yanlış olmasın sanayi fiyatıdır.. siz bana f30 sorun ben size söyleyin allaha şükür tüm olacak hataları abimin aracında yaşıyoruz babamın aracında tık yok

Sans bu isler, bende daha buyuk masraf acacak bir problem cikmadi, cikarsa yaptiracagiz pasa pasa, sorunlari kabullendim arabanin. Bmw ye de burdan kufurlerimi sunuyorum :D
 
Ovvv, naptin aga ya :D izninlw hatalarini duzelteyim :)

Oncelikle yag sogutucu sadece 170 lik n13 lerde var, model yili fark etmeksizin, 136 larda kesinlikle yok. Sonra, eger bmw missfire vermisse tahrik hatasi da vermis demektir, sorunun cozumu buji-bobin degisimidir. Bazen bobin degismeden de kurtariyor ama bobin de gidici demektir. Missfire i elm327 ile falan gorebilirsin sadece.
Abi elm327 le baktım hata gözükmüyor..
 
Bu durumda bobinleride mi değiştiriyim?
Görsel olarak nasıl anlıyoruz bobinin sağlam olduğunu?
Bence kafana göre iş yapma, öncelikle git yazılım yaptırdığın yerle konuş. Eğer kem küm ediyorsa yazılımı sildir. 40bindeki arabada bobin sıkıntısı olması çok zor. Ben 60k km'de sadece buji değişimi sonrası, o da zamanı geldiğinden, sıkıntısız kullanmıştım yazılımla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mehmet77