Herkese merhaba aracım da rolantide sallama var buji bobin denedik sonra külbütör kapağının üzerindeki valfi degistik olmadı fikirleriniz nelerdir 5 ay öncede tahrik arızası vermisti aracım selenoid valf değişti
hocam merhaba sallanma derken titremeyle de beraberse ilk bakıcağımız yer motor şanzuman kulakları (takozları) olmalı bence bi kontrol et anlıyorsan yada tanıdık bir ustan bilir kişiye bi göster derim i
Yani bilgisayara bağladığı zaman herhangi bir arıza görünmüyor dedi ustaAnladığım kadarıyla motorda bir silkeleme var, beyinden ISTA üzerinden hata kodlarına baktırdınız mı ? Eğer baktırdıysanız kodları söyleyebilir misiniz ?
Valla anlamış değilim deneme yanılma yöntemiyle ilerletiyorlar bir kac ustaya da gittim yani kimse mantikli bisey demiyorZincir uzadıysa tekleme olur, ancak bunu ustanın duyunca direk anlaması lazım, supaplar geciktiği için arıza kaydı kesin düşer beyine ve araç çekişten düşer.
Bugun baktilar hic birseyde problem yok diyorlar subap üst kapak olabilir dedi usta biraz daha çoğalınca arıza bakalim dedilerZincir uzadıysa tekleme olur, ancak bunu ustanın duyunca direk anlaması lazım, supaplar geciktiği için arıza kaydı kesin düşer beyine ve araç çekişten düşer.
Hocam N13 için sarsıntılı çalıştığı söylenir. Soğukken bu şekilde sallama bende yaşadım, iki farklı ustaya gösterdim. Sıcakken düzeliyorsa devam et dediler.Bugun baktilar hic birseyde problem yok diyorlar subap üst kapak olabilir dedi usta biraz daha çoğalınca arıza bakalim dediler
Bende sicak soguk fark etmiyor hatta sicakken daha belirginlesiyor yarin video cekeyimHocam N13 için sarsıntılı çalıştığı söylenir. Soğukken bu şekilde sallama bende yaşadım, iki farklı ustaya gösterdim. Sıcakken düzeliyorsa devam et dediler.
Önerim boroskop gibi bir cihazı olan bir yerde subay yuvalarını kontrol ettirebilirsiniz. Genelde üst subap yuvalarında bir problem oluyor bu motorlarda.Bir video çekerseniz eğer ne derece bir sarsıntı oluyor yorumlamak daha kolay olur.
Peki eksoz monifold contasi kaçırıyor dedi usta gaz verdiğinde ıslık gibi öttü bir ihtimal buda yapabileceğini söyledi sizce ?Hocam N13 için sarsıntılı çalıştığı söylenir. Soğukken bu şekilde sallama bende yaşadım, iki farklı ustaya gösterdim. Sıcakken düzeliyorsa devam et dediler.
Önerim boroskop gibi bir cihazı olan bir yerde subay yuvalarını kontrol ettirebilirsiniz. Genelde üst subap yuvalarında bir problem oluyor bu motorlarda.Bir video çekerseniz eğer ne derece bir sarsıntı oluyor yorumlamak daha kolay olur.
Hocam hava kaçağı olduğunda bariz bir arıza veremeyebiliyor maalesef. Bende bariz bir ses vardı önce conta sonra egzoz manifoldu değiştirdim. Manifold çatlaktı hatta, çatlaktaki parçalar turbo palinide götürmüştü. Arada bir tahrik veriyordu, onda da motoru aç kapa yapınca gidiyordu. Tekleme olarak düşüyordu oda genelde buji bobine yorumlanıyor zaten. Ben buna benzer durum için akışmetre ve gaz kelebeği değiştirdim. Deneme yanılma yapılıyor genelde bu durumlarda.Herhangi bir hava kaçağı söylediğiniz arızaya sebep olabilir. Yani evet olabilir sorunuzun cevabı ancak yine söylüyorum, hava kaçağı varsa yanma bozukluğu var demektir. Buda arıza kaydı olarak düşer aracın beyninde bir arıza yoksa. Hep varsayımla gitmek bmw de çok para harcatır biz uyaralım gerisi size kalmış.
Hocam hava kaçağı olduğunda bariz bir arıza veremeyebiliyor maalesef. Bende bariz bir ses vardı önce conta sonra egzoz manifoldu değiştirdim. Manifold çatlaktı hatta, çatlaktaki parçalar turbo palinide götürmüştü. Arada bir tahrik veriyordu, onda da motoru aç kapa yapınca gidiyordu. Tekleme olarak düşüyordu oda genelde buji bobine yorumlanıyor zaten. Ben buna benzer durum için akışmetre ve gaz kelebeği değiştirdim. Deneme yanılma yapılıyor genelde bu durumlarda.