Herkese merhaba aracım da rolantide sallama var buji bobin denedik sonra külbütör kapağının üzerindeki valfi degistik olmadı fikirleriniz nelerdir 5 ay öncede tahrik arızası vermisti aracım selenoid valf değişti
geçen sene 2022 eylüle kadar dediğim gibi özel bmw servis çalışmıştım yaklaşık 50 bin civarlarındaydı silindir kapağı revizyonu,kapakta subab,subab duman lastikleri,subab gaytları,dediğimiz yüzükler,contalar vs vs bi silindir başı değerlere bakın önce kötüyü sonra düşünmek lazım
Ölçüm yaptirdim resimleri yükledim bi bakarmisiniz usta diyor iki tane selenoid valf varya onlari degiselim onlardan şüphe ediyorum dedi eger gecmezse subaplarda yanık vardırAnladığım kadarıyla motorda bir silkeleme var, beyinden ISTA üzerinden hata kodlarına baktırdınız mı ? Eğer baktırdıysanız kodları söyleyebilir misiniz ?
Yani düşünceniz üst kapak revizyon ?ben cihazla bakardım bmw'nin kendi ista+ve autologic'i ile ama esas sağlıklısı bu,ama bana kalırsa kompresyon düşük kapağa yönelin bence hele hele 3.silindir sanırım 3.teki görsel çok düşük ustanız selenoid dediği vanosun selenoidi onlarda aptal aptal çalıştırır ama bu kadar kompresyon düşüklüğüne sebeb vermez hata bence orda değil kapakta sorun bence
evet kapak açılıp bakılacak,eğer km'niz düşük ve yağ yakmanız yoksa kapakla kurtarırsınız,kapak açıldığında bloğun ölçülmesi için (gömlek ve pistonlara bakması için) rektifiyeci gelir bakar açılınca tam sonuç ortaya çıkar,iyi bir özel bmw servisi bulun tavsiyemYani düşünceniz üst kapak revizyon ?
Teşekkürler tekrar sonucu söyleyeceğimevet kapak açılıp bakılacak,eğer km'niz düşük ve yağ yakmanız yoksa kapakla kurtarırsınız,kapak açıldığında bloğun ölçülmesi için (gömlek ve pistonlara bakması için) rektifiyeci gelir bakar açılınca tam sonuç ortaya çıkar,iyi bir özel bmw servisi bulun tavsiyem
inşallah az masrafla çözülür ve ben yanılıyor olurum,malum maliyetler ve ülkemiz şartları haber bekliyor olacağım geçmiş olsunTeşekkürler tekrar sonucu söyleyeceğim
Km 173.000
Teşekkürlerinşallah az masrafla çözülür ve ben yanılıyor olurum,malum maliyetler ve ülkemiz şartları haber bekliyor olacağım geçmiş olsun
Valla kimseye güvenmediğim den oylece biniyorum yokmu gaziantep de guvenebilicegimiz bi usta taniyanson durum nedir acaba ?
Adana'yı bir düşünün derim imkanınız varsa , çok geçmiş olsun bende yakın takipteydim konuyu fakat BMW marka araçtan çok anlamam , olurda düşünürseniz Adana'da bir kaç servise bakarım sizin için.Valla kimseye güvenmediğim den oylece biniyorum yokmu gaziantep de guvenebilicegimiz bi usta taniyan
benim yok malesef o bölgede bu şekilde kullanmayın,kapakla yırtacağınıza motor yapmaya gitmesin işValla kimseye güvenmediğim den oylece biniyorum yokmu gaziantep de guvenebilicegimiz bi usta taniyan
Malesef oraya gelmek gibi bir imkanim yokAdana'yı bir düşünün derim imkanınız varsa , çok geçmiş olsun bende yakın takipteydim konuyu fakat BMW marka araçtan çok anlamam , olurda düşünürseniz Adana'da bir kaç servise bakarım sizin için.
Burdaki usta üst kapakdan bu dedi subap yakmış olduğunu söyledi dediginiz gibi,motor felan demedi yani zaten aracım da tekleme yok performansı yerinde sadece rolantide sallantı oluyor ayaklarimda hissediyorum su eksiltme yok yağ da yakma 4.000 km kadar oldu yağ değişeli yarım lt koydumBen konuyu kaçırmışım, kompresyon kaçağınız mevcut. 1 ve 4. silindirler güzel 2 ve 3. silindirler de kaçak var.
Araçta yağ eksiltme var mı ? Eğer yoksa bu iyi haber ki bu km'lerde ben silindirlerde bir şey olduğunu düşünmüyorum. Yağ eksiltme bu araçlarda 5 bin km'de 1 litreye kadar normal görülüyor bunun üzerinde bir yağ eksiltme varsa o zaman motora da girilmesi gerekebilir.
Az az su eksiltme mevcut mu kaçak olmadan ? Eğer varsa üst kapak contasından olabilir, yoksa da supaplardan olabilir.
Daha önce bu motorla uğraşmış bir usta bulmanızı ve en yakın zamanda üst kapak açtırmanızı tavsiye ederim. Her halükarda tekleyerek devam etmek bu motor için riskli, piston yakmanıza, daha da kötüsü kol eğmenize sebep olabilir.
Hocam bu ihtimallerden bence piston gibi görünüyor.Ben konuyu kaçırmışım, kompresyon kaçağınız mevcut. 1 ve 4. silindirler güzel 2 ve 3. silindirler de kaçak var.
Araçta yağ eksiltme var mı ? Eğer yoksa bu iyi haber ki bu km'lerde ben silindirlerde bir şey olduğunu düşünmüyorum. Yağ eksiltme bu araçlarda 5 bin km'de 1 litreye kadar normal görülüyor bunun üzerinde bir yağ eksiltme varsa o zaman motora da girilmesi gerekebilir.
Az az su eksiltme mevcut mu kaçak olmadan ? Eğer varsa üst kapak contasından olabilir, yoksa da supaplardan olabilir.
Daha önce bu motorla uğraşmış bir usta bulmanızı ve en yakın zamanda üst kapak açtırmanızı tavsiye ederim. Her halükarda tekleyerek devam etmek bu motor için riskli, piston yakmanıza, daha da kötüsü kol eğmenize sebep olabilir.