AÇIK Bmw f20 N13 2013 rolantide sallama

sağlıkcı2727

furkan ncr
Senkromeççi
31
27
Marka
BMW
Herkese merhaba aracım da rolantide sallama var buji bobin denedik sonra külbütör kapağının üzerindeki valfi degistik olmadı fikirleriniz nelerdir 5 ay öncede tahrik arızası vermisti aracım selenoid valf değişti
 
Kompresör ölçümü
 

Ekli dosyalar

  • IMG_7226.jpeg
    IMG_7226.jpeg
    1.7 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_7227.jpeg
    IMG_7227.jpeg
    1.8 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_7228.jpeg
    IMG_7228.jpeg
    1.9 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_7229.jpeg
    IMG_7229.jpeg
    1.7 MB · Görüntüleme: 0
Son düzenleme:
Anladığım kadarıyla motorda bir silkeleme var, beyinden ISTA üzerinden hata kodlarına baktırdınız mı ? Eğer baktırdıysanız kodları söyleyebilir misiniz ?
Ölçüm yaptirdim resimleri yükledim bi bakarmisiniz usta diyor iki tane selenoid valf varya onlari degiselim onlardan şüphe ediyorum dedi eger gecmezse subaplarda yanık vardır
 
ben cihazla bakardım bmw'nin kendi ista+ve autologic'i ile ama esas sağlıklısı bu,ama bana kalırsa kompresyon düşük kapağa yönelin bence hele hele 3.silindir sanırım 3.teki görsel çok düşük ustanız selenoid dediği vanosun selenoidi onlarda aptal aptal çalıştırır ama bu kadar kompresyon düşüklüğüne sebeb vermez hata bence orda değil kapakta sorun bence
 
Son düzenleme:
ben cihazla bakardım bmw'nin kendi ista+ve autologic'i ile ama esas sağlıklısı bu,ama bana kalırsa kompresyon düşük kapağa yönelin bence hele hele 3.silindir sanırım 3.teki görsel çok düşük ustanız selenoid dediği vanosun selenoidi onlarda aptal aptal çalıştırır ama bu kadar kompresyon düşüklüğüne sebeb vermez hata bence orda değil kapakta sorun bence
Yani düşünceniz üst kapak revizyon ?
 
evet kapak açılıp bakılacak,eğer km'niz düşük ve yağ yakmanız yoksa kapakla kurtarırsınız,kapak açıldığında bloğun ölçülmesi için (gömlek ve pistonlara bakması için) rektifiyeci gelir bakar açılınca tam sonuç ortaya çıkar,iyi bir özel bmw servisi bulun tavsiyem
Teşekkürler tekrar sonucu söyleyeceğim
Km 173.000
 
Valla kimseye güvenmediğim den oylece biniyorum yokmu gaziantep de guvenebilicegimiz bi usta taniyan
Adana'yı bir düşünün derim imkanınız varsa , çok geçmiş olsun bende yakın takipteydim konuyu fakat BMW marka araçtan çok anlamam , olurda düşünürseniz Adana'da bir kaç servise bakarım sizin için.
 
Ben konuyu kaçırmışım, kompresyon kaçağınız mevcut. 1 ve 4. silindirler güzel 2 ve 3. silindirler de kaçak var.
Araçta yağ eksiltme var mı ? Eğer yoksa bu iyi haber ki bu km'lerde ben silindirlerde bir şey olduğunu düşünmüyorum. Yağ eksiltme bu araçlarda 5 bin km'de 1 litreye kadar normal görülüyor bunun üzerinde bir yağ eksiltme varsa o zaman motora da girilmesi gerekebilir.
Az az su eksiltme mevcut mu kaçak olmadan ? Eğer varsa üst kapak contasından olabilir, yoksa da supaplardan olabilir.
Daha önce bu motorla uğraşmış bir usta bulmanızı ve en yakın zamanda üst kapak açtırmanızı tavsiye ederim. Her halükarda tekleyerek devam etmek bu motor için riskli, piston yakmanıza, daha da kötüsü kol eğmenize sebep olabilir.
 
Ben konuyu kaçırmışım, kompresyon kaçağınız mevcut. 1 ve 4. silindirler güzel 2 ve 3. silindirler de kaçak var.
Araçta yağ eksiltme var mı ? Eğer yoksa bu iyi haber ki bu km'lerde ben silindirlerde bir şey olduğunu düşünmüyorum. Yağ eksiltme bu araçlarda 5 bin km'de 1 litreye kadar normal görülüyor bunun üzerinde bir yağ eksiltme varsa o zaman motora da girilmesi gerekebilir.
Az az su eksiltme mevcut mu kaçak olmadan ? Eğer varsa üst kapak contasından olabilir, yoksa da supaplardan olabilir.
Daha önce bu motorla uğraşmış bir usta bulmanızı ve en yakın zamanda üst kapak açtırmanızı tavsiye ederim. Her halükarda tekleyerek devam etmek bu motor için riskli, piston yakmanıza, daha da kötüsü kol eğmenize sebep olabilir.
Burdaki usta üst kapakdan bu dedi subap yakmış olduğunu söyledi dediginiz gibi,motor felan demedi yani zaten aracım da tekleme yok performansı yerinde sadece rolantide sallantı oluyor ayaklarimda hissediyorum su eksiltme yok yağ da yakma 4.000 km kadar oldu yağ değişeli yarım lt koydum
 
Ben konuyu kaçırmışım, kompresyon kaçağınız mevcut. 1 ve 4. silindirler güzel 2 ve 3. silindirler de kaçak var.
Araçta yağ eksiltme var mı ? Eğer yoksa bu iyi haber ki bu km'lerde ben silindirlerde bir şey olduğunu düşünmüyorum. Yağ eksiltme bu araçlarda 5 bin km'de 1 litreye kadar normal görülüyor bunun üzerinde bir yağ eksiltme varsa o zaman motora da girilmesi gerekebilir.
Az az su eksiltme mevcut mu kaçak olmadan ? Eğer varsa üst kapak contasından olabilir, yoksa da supaplardan olabilir.
Daha önce bu motorla uğraşmış bir usta bulmanızı ve en yakın zamanda üst kapak açtırmanızı tavsiye ederim. Her halükarda tekleyerek devam etmek bu motor için riskli, piston yakmanıza, daha da kötüsü kol eğmenize sebep olabilir.
Hocam bu ihtimallerden bence piston gibi görünüyor.
Deneme yanılmadan daha çok tamamen arıza verene kadar kullanılmasını öneririm.
Deneme yanılma ile gidip daha sonra pistonda sorun çıkarsa harcanan para 2 katına çıkacak.
Zaten tekleme gibi bir şikayet yok. Rölantide vibrasyon var demiş. Bunun için bence hiç kurcalatmaya gerek yok.
Aynı sorun Astra 1.4T motorda da başıma geldi. Hiç dokundurmadım. Vibrasyonun artmasını bekledim ve işin sonunda piston arızası olduğunu netleştirdim. En azından arıza netleşince kafam rahatladı.