Öncelikle herkese merhabalar.Geçmiş yıllarda Avrupa piyasasından çekilen Chevrolet firmasının Opel Antara ile ortak platformda ürettiği Chevrolet Captiva marka araca sahibim.İşin aslı suv araç almak aklımın ucunda bile yoktu ancak daha geniş bagaj hacmi olan ve otomatik bir araç bakınmaktaydım(Önceki aracım opel vectra 100. yıl 2.0 136hp Lacivert f23 getrag manuel)
Uzun süren araştırmalar sonucu benim ihtiyacımın sw bir araç olduğuna karar verdim.İnsignia sport T. Passat Variant v.s. bir çok araç baktım ancak hem tutulmayışı hem de nispeten yüksek fiyatları nedeniyle çekinceyle baktım.Sonrasında ise bir yakınımzda olan Captiva ile tanışıp test etme imkanım oldu.Araç hem benim hem de eşimin oldukça beğenisini kazandı.Zengin donanımı, geniş iç hacmi, yüksek eşikli bagajı, akıllı dört çeker sistemi, otomatik vitesinin rahatlığı ve binek araçları aratmayan konforuyla birden bire listemin başına yerleşti.Daha öncesinde denediğim sorento, raw4 gibi araçlar ise çeşitli nedenlerden ötürü elenmişti(sorentonun yol tutuşu cidden çok zayıf, raw4 ise hem küçük hem de daha kalitesiz hissettirdi).Yaklaşık 6 ay süren araştırmalarım sonucu 2011 model high donanım, sedefli beyaz renk aracı satın aldım.
Tasarım:
Aracın tasarımı oldukça güzel yani ben çok beğeniyorum en azından.Hem heybetli hem de kibar bir duruşu var.Kardeşi Antara ise bana çok tipsiz geliyor(sıkı bir opelciyimdir belirteyim ) Araç önden, yandan ve arkadan gayet güzel duruyor, zaten chevrolet firması da 2007 deki bu tasarımı değiştirmeyip makyajlayarak günümüzde bile kullanmakta ancak ülkemizde malesef satışı yok.
İç mekan ve malzeme kalitesi:
Aracın iç mekanı oldukça geniş ve ferah.Bej renk deri koltuklar yeterince konforlu ve güzel görünüyor.Aracın direksiyonu biraz büyük ama alışınca göze batmıyor.Geniş cam yüzeyler ferah bir ortam sağlıyor.Konsolun ve kapıların üst kısımları hafif yumuşak malzeme(arka kapılar dahil) Bunun dışında sert plastik bolca bulunuyor ancak işçilik olarak araçta fazla kusur göremedim.Orta kol dayama çok bastırınca biraz gacırtı benzeri ses yapıyor o bölge eleştirilebilir.Kolçak ileri geri hareket edebiliyor ve iki kademeli açılıyor.Eşya güze bakımından oldukça zengin olan araçta vitesin önündeki boşluk biraz küçük tutulmuş, daha geniş ve kullanışlı olabilirdi.Bunun dışında far kumandalarının altında, orta konsolun üst tarafında kapaklı, orta konsolda yol bilgisayarının altında yine kapaklı ve yolcu koltuğunun altında olmak üzere bir çok saklama gözü mevcut.Yine arka tarafta kol dayama ve içinde bir göz daha var.Gözlüklük dahil bütün gözler kadifemsi malzeme ile kaplı.Aracın bardaklıkları ön tarafta el freninin yanında ve kuytu durumda olduğu için olası dökülme saçılma durumlarında zarar en aza iniyor.Arka taraftaki bardaklık ise şaft tünelinin(araçta şaft tüneli-yükseltisi yok) hemen üstünde ve kullanımı oldukça zor.Araçta baş ve diz mesafesi konusunda sıkıntı yok ancak bagaj bölümünden çıkan 6. ve 7. koltukların diz mesafesi çok az.Boyu 1.70 in üstünde olanlar en arkada uzun yolculuk yapamaz.
Kullanım-konfor:
Aracı çalıştırdığınızda biraz gürültülü bir motorla karşılaşıyorsunuz.Motor ısındıktan sonra ise motor sesi içeriye çok fazla sızmıyor ve rahatsızlık vermiyor.Aracın direksiyonu çok yumuşak ve konfor odaklı.Gel gelelim yüksek dönüş çapı aracın dez avantajlarından.sanki kamyon kullanıyoruz bu nasıl dönüş çapı be kardeşim Pedallar da oldukça rahat.Cam kumandalarının kullanımı rahat ancak sadece şoför camı tek tıkla açılıp kapanabiliyor diğer camlarda basılı tutmak gerekiyor.Bu arada araçta bütün camlarda sıkışma önleme sensörü mevcut.Bütün koltuklar rahat ve sizi yormayan bir yapıda.Şoför koltuğu elektrik kontrollü ve ön koltuklarda bel destek ayarı mevcut.Arka koltuk sırtlıkları da yatabiliyor bu çok önemli zira çoğu suv veya pick uplarda arka koltuklar neredeyse 90 derece ve bu çok rahatsız edici.
Aracın süspansiyonu orta sertlikte ve yeterli konfor sunuyor.Derin engebelerde oldukça başarılı ve rbound u oldukça iyi, sallana sallana gitmiyorsunuz yolda ancak kısa ve keskin engebelerde araç biraz rahatsız edebiliyor.Bu tip engebelerde pek başarılı değil.Süspansiyon genel olarak sessiz çalışıyor.Ayrıca arka süspansiyonlarda yük durumunda dengeleyiciler mevcut.Aracın arkası gerektiğinde kalkıp aracı düz konuma getiriyor.
Araç özellikle çakıllı asfaltta çok çok iyi bir yalıtıma sahip değil, yol gürültüsü alıyor ancak makul düzeyde.Kaymak asfaltta ise 120 km civarı büyük aynalar nedeniyle rüzgar sesi başlamakta ancak yüksekliği dikkate alındığında yalıtımı başarılı diyebilirim.
Motor-Şanzıman-performans:
Aracın 2.0 litre Turbo beslemeli motoru 150 beygir güç ve 320 nm tork üretmekte.Şanzıman ise aisin üretimi 5 ileri tork konvertörlü bir şanzıman.
Aracın 150 beygirlik gücü 2 tona yaklaşan bu aracı(1911kg) ancak yeterli düzeyde taşıyor.12.2 saniyelik 0-100 hızlanma değeri çok kötü değil ama insan yine de daha performanslı olması gerektiğini düşünüyor.Şanzıman oldukça konforlu ve manuel modu da var.Geçişler yağ gibi ve performans isteklerinize yeterli cevabı verebiliyor.Kick downlarda kararsız kalmıyor ve aracı ara hızlanmalarda gayet iyi sırtlıyor.Eleştirilebilecek tarafı ise konvertörün neredeyse devamlı aktif olması.Ben aracın performansını yetersiz bulduğum için stage1 yazılım yaptırdım(dpf iptali de yapıldı).Araç 185 beygir 400 tork civarlarına geldi ve rahatladı.Bu aracın hakkı en az 180 beygir diyebilirim.Önceden 12.2 saniye ve üstü olan 0-100 hızlanması şimdi 10 saniye.Hatta araç boşken 10 saniyenin de altında.Performans olarak oldukça güzel bir sıçrama.Kendi videomu da ekliyorum.
Yol tutuş:
Bu tip araçlar viraj kasmak için uygun araçlar değil ancak gerektiğinde size güven verecek bir yapıda olmaları gerekiyor.Ben kullanım tarzım gereği alçak araçları severim ancak Captiva sınıfında sizi asla mahçup etmeyecek bir araç.Araç öncelikle yanlara çok yatmıyor bu çok önemli zira hem yüksek hem de ağır bir araçtasınız.Ani direksiyon hareketlerinde gövde istifini bozmuyor ve güven veriyor.Bu konuda yumuşak kalan hissiz direksiyonu eleştirebilirim ancak yeni araçların neredeyse hepsi aynı direksiyon sisteminin laciverti.
Araç nispeten sert ayarlanmış süspansiyonu sayesinde salınıma girmeden, sizi tedirgin etmeden virajları rahatlıkla alıyor.Çok zorlandığında önden kayan araç esp nin yardımı ile hemen çizgisini giriyor.Ayrıca araçta standart olan arp(devrilme önleme sistemi) ani ağırlık transferlerinde aracın dengede kalmasını sağlıyor.Araç akıllı dört çeker olduğu için saliseler içinde çekiş arka tekerleklere iletiliyor ve siz olası bir zemin bozukluğunda o bölgeyi daha rahat geçebiliyorsunuz.Esp nin müdahaleleri yerinde ve oldukça yumuşak, siz saçmalarsanız o da sert davranmaya başlıyor Esp tamamen kapatılabiliyor ve kar yağmış boş bir alanda çocuklar gibi eğlenebiliyorsunuz
Aracın frenleri gayet yeterli, yüksek hızlarda sağa sola çekmeden aracı durdurabiliyor.Pedal dozlaması güzel ve pedal gücü yeterli ancak daha yüksek çapta diskler kullanılabilirdi.Abs geç devreye giriyor ve durma mesafesi 2 tonluk bir araç için oldukça iyi.Kendi yaptığım denemelrde kış lastiği ile yaklaşık 39 metrede(100-0km/s) durabildi.Hava yaklaşık 4 dereceydi.Asfalt yeni bir asfalt olduğu için durma mesafesi daha kısa oldu sanırım.
Donanım:
Araç 2011 yılına göre oldukça dolu bir araç.Sunroof-hız sabitleme-abs-esp-arp-asr-edl-bas vs-10 hava yastığı-dijital hava kalite kontrollü klima-yol bilgisayarı-multimedia eğlence paketi(dvd bluetooth usb sd navigasyon ana ünite ve koltuk başlığına monte usb sd ve fm transmitterli ekranlar)-koltuk ısıtma-elektrikli şoför koltuğu-Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon-ısıtmalı ön cam-elekt. katlanır aynalar-follow me-bagaj pağından bağımsız kumandadan açılabilen bagaj camı-arka koltuklarda ve 5.6 koltuklarda isofix bağlantı sistemi-görüntülü ve gece görüşlü park sensörü-yağmur sensörü-far sensörü v.s. oldukça dolu bir araç.Araçta aradığım donanımlar ise anahtarsız giriş ve çalıştırma ve akıllı bagaj kapağı diyebilirim.
Tüketim:
Geldik güzelin kusuruna Araç ağır olunca, tam otomatik olunca ve 4 çeker olunca tüketim yüksek oluyor.Araç şehir içi 10-13 litre, şehirler arası ise 7-8.5 litre arası pompa verisi tüketime sahip.Aracın tüketimi aslında çok aşırı değil ama yine de 1-2 litre az yaksaydı tadından yenmezdi.Ben aracı almadan önce bu değerleri göz önünde bulundurarak aldığım için sıkıntı yok.Zaten yazılım ve dpf iptali sonrası şehir içi 50 kuruş, şehirler arası da 30-35 kuruş civarına düştü ki hiç sesim çıkmıyor
Kullanım maliyetleri:
Araç çok fazla arıza çıkartan bir araç değil ancak yine de ufak tefek sorunları olabiliyor.Ben aracı aldıktan 1 ay sonra uğultu baş gösterdi ve poryaları komple değiştirdim(işçilik dahil 4 porya 2100TL).Bunun dışında önceki sahibi değiştim dese de triger, v kayışı ve şanzıman yağını da değiştirdim(1100TL).Normal peryodik bakımda(yağ ve filtreler) 350 lira civarı tuttu.
Yine aracımın performansından memnun olmadığım için stage1 yazılım yaptırdım.Yazılımdan önce de ikide bir yanıp sönen dizel partikül filtresi ışığı(yanıp sönerken yakarak temizleme-rejenerasyon yapıyor ve belli bir süre sönene kadar yüksek devirde aracı kullanmak gerekiyor) canımı sıkmaya başlayınca partikül filtresi yazılımını da yaptırıp, filtreyi söktürdüm.Sensörler aynı açı ile bağlanıp düz boru ile montajı yapıldı.Araç rahatladı ve tüketimi oldukça düştü.
Aracın parçaları bol ve yan sanayi olarak ta oldukça çeşitli seçenekler mevcut.Bir şehir efsanesi olan "chevy Türkiyeden çekildiği için bu arabaların parçası bulunmaz elinde kalır" muhabbeti külli yalan.Parçası var, fiyatları da yeterince uygun.Zaten araç potansiyel arıza çıkartan bir araç değil, kullanıcılar genelde, direksiyon kutusu ve mafsal boşluğu, airbag lambası gibi her araçta olabilecek arızalar yaşamışlar.
Sonuç:
60-70 bin TL ye bundan daha iyi bir suv yok Parasının hakkını sonuna kadar veriyor. Genel anlamda oldukça güzel bir araç ve iyi ki almışım diyorum.Hem ailenizle güvenli yolculuklar yapabileceğiniz hem de benim gibi içindeki çocuğu salıp, dağa bayıra gidip, çıtır off roadlar yapabileceğiniz oldukça güzel bir araç.Allah sizlere daha iyilerini ve güzellerini nasip etsin.Herkese iyi forumlar.Şimdi video ve fotolar
Uzun süren araştırmalar sonucu benim ihtiyacımın sw bir araç olduğuna karar verdim.İnsignia sport T. Passat Variant v.s. bir çok araç baktım ancak hem tutulmayışı hem de nispeten yüksek fiyatları nedeniyle çekinceyle baktım.Sonrasında ise bir yakınımzda olan Captiva ile tanışıp test etme imkanım oldu.Araç hem benim hem de eşimin oldukça beğenisini kazandı.Zengin donanımı, geniş iç hacmi, yüksek eşikli bagajı, akıllı dört çeker sistemi, otomatik vitesinin rahatlığı ve binek araçları aratmayan konforuyla birden bire listemin başına yerleşti.Daha öncesinde denediğim sorento, raw4 gibi araçlar ise çeşitli nedenlerden ötürü elenmişti(sorentonun yol tutuşu cidden çok zayıf, raw4 ise hem küçük hem de daha kalitesiz hissettirdi).Yaklaşık 6 ay süren araştırmalarım sonucu 2011 model high donanım, sedefli beyaz renk aracı satın aldım.
Tasarım:
Aracın tasarımı oldukça güzel yani ben çok beğeniyorum en azından.Hem heybetli hem de kibar bir duruşu var.Kardeşi Antara ise bana çok tipsiz geliyor(sıkı bir opelciyimdir belirteyim ) Araç önden, yandan ve arkadan gayet güzel duruyor, zaten chevrolet firması da 2007 deki bu tasarımı değiştirmeyip makyajlayarak günümüzde bile kullanmakta ancak ülkemizde malesef satışı yok.
İç mekan ve malzeme kalitesi:
Aracın iç mekanı oldukça geniş ve ferah.Bej renk deri koltuklar yeterince konforlu ve güzel görünüyor.Aracın direksiyonu biraz büyük ama alışınca göze batmıyor.Geniş cam yüzeyler ferah bir ortam sağlıyor.Konsolun ve kapıların üst kısımları hafif yumuşak malzeme(arka kapılar dahil) Bunun dışında sert plastik bolca bulunuyor ancak işçilik olarak araçta fazla kusur göremedim.Orta kol dayama çok bastırınca biraz gacırtı benzeri ses yapıyor o bölge eleştirilebilir.Kolçak ileri geri hareket edebiliyor ve iki kademeli açılıyor.Eşya güze bakımından oldukça zengin olan araçta vitesin önündeki boşluk biraz küçük tutulmuş, daha geniş ve kullanışlı olabilirdi.Bunun dışında far kumandalarının altında, orta konsolun üst tarafında kapaklı, orta konsolda yol bilgisayarının altında yine kapaklı ve yolcu koltuğunun altında olmak üzere bir çok saklama gözü mevcut.Yine arka tarafta kol dayama ve içinde bir göz daha var.Gözlüklük dahil bütün gözler kadifemsi malzeme ile kaplı.Aracın bardaklıkları ön tarafta el freninin yanında ve kuytu durumda olduğu için olası dökülme saçılma durumlarında zarar en aza iniyor.Arka taraftaki bardaklık ise şaft tünelinin(araçta şaft tüneli-yükseltisi yok) hemen üstünde ve kullanımı oldukça zor.Araçta baş ve diz mesafesi konusunda sıkıntı yok ancak bagaj bölümünden çıkan 6. ve 7. koltukların diz mesafesi çok az.Boyu 1.70 in üstünde olanlar en arkada uzun yolculuk yapamaz.
Kullanım-konfor:
Aracı çalıştırdığınızda biraz gürültülü bir motorla karşılaşıyorsunuz.Motor ısındıktan sonra ise motor sesi içeriye çok fazla sızmıyor ve rahatsızlık vermiyor.Aracın direksiyonu çok yumuşak ve konfor odaklı.Gel gelelim yüksek dönüş çapı aracın dez avantajlarından.sanki kamyon kullanıyoruz bu nasıl dönüş çapı be kardeşim Pedallar da oldukça rahat.Cam kumandalarının kullanımı rahat ancak sadece şoför camı tek tıkla açılıp kapanabiliyor diğer camlarda basılı tutmak gerekiyor.Bu arada araçta bütün camlarda sıkışma önleme sensörü mevcut.Bütün koltuklar rahat ve sizi yormayan bir yapıda.Şoför koltuğu elektrik kontrollü ve ön koltuklarda bel destek ayarı mevcut.Arka koltuk sırtlıkları da yatabiliyor bu çok önemli zira çoğu suv veya pick uplarda arka koltuklar neredeyse 90 derece ve bu çok rahatsız edici.
Aracın süspansiyonu orta sertlikte ve yeterli konfor sunuyor.Derin engebelerde oldukça başarılı ve rbound u oldukça iyi, sallana sallana gitmiyorsunuz yolda ancak kısa ve keskin engebelerde araç biraz rahatsız edebiliyor.Bu tip engebelerde pek başarılı değil.Süspansiyon genel olarak sessiz çalışıyor.Ayrıca arka süspansiyonlarda yük durumunda dengeleyiciler mevcut.Aracın arkası gerektiğinde kalkıp aracı düz konuma getiriyor.
Araç özellikle çakıllı asfaltta çok çok iyi bir yalıtıma sahip değil, yol gürültüsü alıyor ancak makul düzeyde.Kaymak asfaltta ise 120 km civarı büyük aynalar nedeniyle rüzgar sesi başlamakta ancak yüksekliği dikkate alındığında yalıtımı başarılı diyebilirim.
Motor-Şanzıman-performans:
Aracın 2.0 litre Turbo beslemeli motoru 150 beygir güç ve 320 nm tork üretmekte.Şanzıman ise aisin üretimi 5 ileri tork konvertörlü bir şanzıman.
Aracın 150 beygirlik gücü 2 tona yaklaşan bu aracı(1911kg) ancak yeterli düzeyde taşıyor.12.2 saniyelik 0-100 hızlanma değeri çok kötü değil ama insan yine de daha performanslı olması gerektiğini düşünüyor.Şanzıman oldukça konforlu ve manuel modu da var.Geçişler yağ gibi ve performans isteklerinize yeterli cevabı verebiliyor.Kick downlarda kararsız kalmıyor ve aracı ara hızlanmalarda gayet iyi sırtlıyor.Eleştirilebilecek tarafı ise konvertörün neredeyse devamlı aktif olması.Ben aracın performansını yetersiz bulduğum için stage1 yazılım yaptırdım(dpf iptali de yapıldı).Araç 185 beygir 400 tork civarlarına geldi ve rahatladı.Bu aracın hakkı en az 180 beygir diyebilirim.Önceden 12.2 saniye ve üstü olan 0-100 hızlanması şimdi 10 saniye.Hatta araç boşken 10 saniyenin de altında.Performans olarak oldukça güzel bir sıçrama.Kendi videomu da ekliyorum.
Yol tutuş:
Bu tip araçlar viraj kasmak için uygun araçlar değil ancak gerektiğinde size güven verecek bir yapıda olmaları gerekiyor.Ben kullanım tarzım gereği alçak araçları severim ancak Captiva sınıfında sizi asla mahçup etmeyecek bir araç.Araç öncelikle yanlara çok yatmıyor bu çok önemli zira hem yüksek hem de ağır bir araçtasınız.Ani direksiyon hareketlerinde gövde istifini bozmuyor ve güven veriyor.Bu konuda yumuşak kalan hissiz direksiyonu eleştirebilirim ancak yeni araçların neredeyse hepsi aynı direksiyon sisteminin laciverti.
Araç nispeten sert ayarlanmış süspansiyonu sayesinde salınıma girmeden, sizi tedirgin etmeden virajları rahatlıkla alıyor.Çok zorlandığında önden kayan araç esp nin yardımı ile hemen çizgisini giriyor.Ayrıca araçta standart olan arp(devrilme önleme sistemi) ani ağırlık transferlerinde aracın dengede kalmasını sağlıyor.Araç akıllı dört çeker olduğu için saliseler içinde çekiş arka tekerleklere iletiliyor ve siz olası bir zemin bozukluğunda o bölgeyi daha rahat geçebiliyorsunuz.Esp nin müdahaleleri yerinde ve oldukça yumuşak, siz saçmalarsanız o da sert davranmaya başlıyor Esp tamamen kapatılabiliyor ve kar yağmış boş bir alanda çocuklar gibi eğlenebiliyorsunuz
Aracın frenleri gayet yeterli, yüksek hızlarda sağa sola çekmeden aracı durdurabiliyor.Pedal dozlaması güzel ve pedal gücü yeterli ancak daha yüksek çapta diskler kullanılabilirdi.Abs geç devreye giriyor ve durma mesafesi 2 tonluk bir araç için oldukça iyi.Kendi yaptığım denemelrde kış lastiği ile yaklaşık 39 metrede(100-0km/s) durabildi.Hava yaklaşık 4 dereceydi.Asfalt yeni bir asfalt olduğu için durma mesafesi daha kısa oldu sanırım.
Donanım:
Araç 2011 yılına göre oldukça dolu bir araç.Sunroof-hız sabitleme-abs-esp-arp-asr-edl-bas vs-10 hava yastığı-dijital hava kalite kontrollü klima-yol bilgisayarı-multimedia eğlence paketi(dvd bluetooth usb sd navigasyon ana ünite ve koltuk başlığına monte usb sd ve fm transmitterli ekranlar)-koltuk ısıtma-elektrikli şoför koltuğu-Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon-ısıtmalı ön cam-elekt. katlanır aynalar-follow me-bagaj pağından bağımsız kumandadan açılabilen bagaj camı-arka koltuklarda ve 5.6 koltuklarda isofix bağlantı sistemi-görüntülü ve gece görüşlü park sensörü-yağmur sensörü-far sensörü v.s. oldukça dolu bir araç.Araçta aradığım donanımlar ise anahtarsız giriş ve çalıştırma ve akıllı bagaj kapağı diyebilirim.
Tüketim:
Geldik güzelin kusuruna Araç ağır olunca, tam otomatik olunca ve 4 çeker olunca tüketim yüksek oluyor.Araç şehir içi 10-13 litre, şehirler arası ise 7-8.5 litre arası pompa verisi tüketime sahip.Aracın tüketimi aslında çok aşırı değil ama yine de 1-2 litre az yaksaydı tadından yenmezdi.Ben aracı almadan önce bu değerleri göz önünde bulundurarak aldığım için sıkıntı yok.Zaten yazılım ve dpf iptali sonrası şehir içi 50 kuruş, şehirler arası da 30-35 kuruş civarına düştü ki hiç sesim çıkmıyor
Kullanım maliyetleri:
Araç çok fazla arıza çıkartan bir araç değil ancak yine de ufak tefek sorunları olabiliyor.Ben aracı aldıktan 1 ay sonra uğultu baş gösterdi ve poryaları komple değiştirdim(işçilik dahil 4 porya 2100TL).Bunun dışında önceki sahibi değiştim dese de triger, v kayışı ve şanzıman yağını da değiştirdim(1100TL).Normal peryodik bakımda(yağ ve filtreler) 350 lira civarı tuttu.
Yine aracımın performansından memnun olmadığım için stage1 yazılım yaptırdım.Yazılımdan önce de ikide bir yanıp sönen dizel partikül filtresi ışığı(yanıp sönerken yakarak temizleme-rejenerasyon yapıyor ve belli bir süre sönene kadar yüksek devirde aracı kullanmak gerekiyor) canımı sıkmaya başlayınca partikül filtresi yazılımını da yaptırıp, filtreyi söktürdüm.Sensörler aynı açı ile bağlanıp düz boru ile montajı yapıldı.Araç rahatladı ve tüketimi oldukça düştü.
Aracın parçaları bol ve yan sanayi olarak ta oldukça çeşitli seçenekler mevcut.Bir şehir efsanesi olan "chevy Türkiyeden çekildiği için bu arabaların parçası bulunmaz elinde kalır" muhabbeti külli yalan.Parçası var, fiyatları da yeterince uygun.Zaten araç potansiyel arıza çıkartan bir araç değil, kullanıcılar genelde, direksiyon kutusu ve mafsal boşluğu, airbag lambası gibi her araçta olabilecek arızalar yaşamışlar.
Sonuç:
60-70 bin TL ye bundan daha iyi bir suv yok Parasının hakkını sonuna kadar veriyor. Genel anlamda oldukça güzel bir araç ve iyi ki almışım diyorum.Hem ailenizle güvenli yolculuklar yapabileceğiniz hem de benim gibi içindeki çocuğu salıp, dağa bayıra gidip, çıtır off roadlar yapabileceğiniz oldukça güzel bir araç.Allah sizlere daha iyilerini ve güzellerini nasip etsin.Herkese iyi forumlar.Şimdi video ve fotolar
Son düzenleme: