Chevrolet Captiva 2011 high(7 koltuk)

MaşaAllah aracınız çok güzel. Kazasız, belasız, en güzel günlerde kullanmanız dileği ile.
Aklımda olan SUV modellerinden. Ancak 7 koltuk biraz soğuk geliyor. Alırsam 5 daha cazip gibi. Tabii ki kullanıcı olarak sizin görüşleriniz önemli.
7 koltuk çok işime yaradı diyebilirim. 2 araç gidilecek yere, tek araçla çıkıyoruz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OnurTuran
Dün yaz lastiklerine geçtim. Hazır lastikleri değiştirirken arka-ön disk, kaliperleri de tel ile zımparalayıp boyadım. oldukça güzel oldu. Önceki hali paslımtırak bir durumdaydı :)
captiva kaliper4.jpg
captiva kaliper3.jpg
captiva kaliper2.jpg
captiva kaliper4.jpg
 

Ekli dosyalar

  • captiva kaliper1.jpg
    captiva kaliper1.jpg
    74.6 KB · Görüntüleme: 0
Bu aralar bir kaç arkadaşımdan captiva almam için öneriler gelmişti, başlığınızı yeniden hatırlamam ve baştan itibaren okumam iyi oldu, teşekkür ederim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: gOkO60
Bu arabayı ramazanlarda sahur programı yapan bir insanda gördüğümden beri ön yargılıydım ama söylediğiniz kadarıyla fiyat performans olarak önde bir araç. Servis konusunda yardım alabileceğiniz güvenilir bir yer varsa değerlendirilebilir. İyi günlerde kullanın.

edit: adamın ismini hatırladım, ömer döngeloğlu. ismini duyunca hep dön gel kanka bi üçlü saralım dırıt dırıt diye giden bir rap şarkısı aklıma gelir .d
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: gOkO60 ve alfhonso
Captiva 2011 model bakinirken yaziniza denk geldim. Cok guzel aciklamissiniz .Benim kafama takilan soru ise bildigim kadariyla captiva Lt lerin 4×2 oldugu. Ama ilanlara baktigimda nerdeyse hepsi 4×4 diyor..sanirim sizinki de 2011 captiva lt
 
  • Beğeni
Tepkiler: gOkO60 ve alfhonso
Merhaba 2007 model yaklaşık 170000 de Chevrolet captiva almayı düşünüyorum. Fiyatları 50000 55000 civarında. Sorun çıkarırmı diye korkularım var. Fiyatta bana makul geliyor. Uzun süreli kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
 
  • Beğeni
Tepkiler: gOkO60
Merhaba;

2007- 2009 arası ilk kasa captivalar ülkemizde bolca var. Bu captivalardan sonra 2010-2012 nin ilk yarısına kadar üretilen yine aynı kasa ama bir çok teknik güncelleme geçirmiş (kadrandan anlayabilirsiniz) captiva modeli satışa sunuldu. Bu Captivaların hepsi 4 çeker, 5 ileri otomatik aisin şanzımanlı, 150 beygirlik dizel motora sahip araçlardı. Bu araçlar kendi arasında 3 pakette satılıyordu. Bunlar medium, high ve sport paketler. Bu üç pakette de 7 koltuk seçeneği mevcuttur öncelikle bunu yazayım. Yani 7 koltuklu medium araçlar olabildiği gibi, 5 koltuklu high araçlar nadir de olsa satılmıştır. Şimdi gelelim bu yıllardaki donanım farkına.
Medium araçlarda olmayan sunroof, far yıkama, aynalardaki led sinyaller, tam deri koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar high ve sport paketlerde mevcut olup, mediumlar 17" jantla gelirken high ve sport ise 18" jant ile gelmekteydi.
High versiyonda bej veya siyah döşeme deri seçeneği var iken, sport versiyonda sadece kırmızı siyah deri döşeme ile geliyordu. Yine sport kasaların ön farları karartılmış, arka stopları şeffaf ve kendine özgü 5 kollu sport jantları var idi. Yine sport ve high versiyona ek olarak kromaj paketi isteğe bağlı satın alınabiliyordu.

Şimdi gelelim 2012 nin 2. yarısı sonrası üretilen 2012 model captivalara. Bu captivalar özellikle önden oldukça büyük bir makyaj geçirdi ve modern bir görünüme kavuştu. Bu değişim motor, aktarma organları ve şanzımanda ayrıca iç mekanda da oldu.Ön panjur ve far grubu tamamen değişen aracın içinde de özellikle orta konsolda değişiklikler oldu. Motor 150 beygirlik yerine 163 beygirlik versiyonla güncellendi. şanzıman 5 ileri yerine 6 ileri otomatik ile güncellendi. el freni mekanikten elektroniğe çevrildi.Yalıtım öğeleri daha da iyileştirildi ancak en büyük sıkınt (benim için) Türkiye ye özel yapılan bu versiyon sadece önden çeker üretildi. Yani 2012 nin 2. yarısından sonra üretilen tüm captivalar Türkiyede önden çeker ve 4 çeker seçeneği yoktu. Diğer ülkelerde ise yeni kasa 2.2 dizel motorla 4x4 olarak satışa devam edildi. Ayrıca bu modellerde iç döşemelerde ve arka stop grubunda da ufak değişiklikler yapıldı.

2013 model araçlar ise ülkemizde son satılan captiva modelleridir ve 2012 kasanın üstüne bir çok teknik artı eklenmiştir. Mesela çift bölgeli dijital klima, anahtarsız giriş ve çalıştırma, güncel arka led stoplar, ve yepyeni bir arka dizayn ile harika görünen bir araç yaptılar ancka ülkemizde bu araçlar yine vergi sıkıntıları nedeniyle 2 litre dizel ve sadece önden çeker olarak satıldı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: acgsr ve bt
Merhabalar, paylaşımlarınızı ilgi ile okudum yakın zamanda kısmet ise biz de bir captiva sahibi olmayı düşünüyoruz. Bu nokta da araç ile ilgili özellikle dikkat etmemiz gereken ve ayrıca sizin önerileriniz nelerdir? :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: gOkO60
Çok faydalı bir konu olmuş. Ben de bir Captiva almayı düşünüyorum ancak temizini bulmak biraz zor gibi geldi. Paylaşımınız için teşekkürler
 
  • Beğeni
Tepkiler: gOkO60
Herkese merhaba;

Severek kullandığımız(çoğunlukla eşim kullanıyordu) aracımızla eşim maddi hasarlı trafik kazası geçirdi.Çiziksiz atlattı eşim kazayı çok şükür. Araç güvenliğinin ne kadar önemli olduğunu anlamış olduk. Aracımız 90 bin Tl hasarla perte çıktı, sigorta düşük teklif verdiği için beklemedeyiz. Allah nasip ederse yine Captiva alıp hayatımıza devam edeceğiz.
kaza1.jpg
kaza2.jpg
kaza3.jpg
kaza4.jpg
kaza5.jpg
kaza6.jpg
kaza7.jpg
kaza8.jpg
kaza9.jpg
 
Son düzenleme: