HABER Chevrolet Cruze 1.6 Sport Plus | Alınır mı? | Mervan'ın arabasını TEST ettik

Baris Inselel

Yönetim
Editör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
589
Panpa puanı
216
Sıfır otomobil fiyatlarının iyiden iyiye artması ile birlikte ikinci el test isteklerinize kulak veriyoruz. Bugün Mervan ile 2013 model Chevrolet Cruze 1.6 Sport Plus test ediyoruz. Merak edilen tüm detaylar videomuzda. İyi seyirler!
Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!​


Diğer Testlerimiz için BURAYA tıklayabilirsiniz.​


TEKNİK ÖZELLİKLER


Read the whole post here.
 
Son düzenleme:

bt

Takipçi
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,928
Panpa puanı
34,555
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Dik bayırlardaki kalkışlarda yolda bir şekilde kalıp kalkamadığını duymuştum lpg'li Cruze'ların. Benim arkadaşımda vardı, o da yaşadığını söylemişti. Hatta bu olayın üstüne sattı arabasını. Ben çekiş kontrol sisteminin devreye girmesine veriyorum bu durumu, başka mantıklı bir açıklamasını bulamıyorum. Araba kalkışta gerçekten patinaja meyilli mi?
 

S.Asil

Panpa
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
1,674
Panpa puanı
2,157
Konum
ADANA
Marka
Fiat
Neşeli bir test olmuş , ellerinize sağlık :)
 

GeneralCevdet

Profesör
Katılım
14 Şub 2018
Mesajlar
320
Panpa puanı
565
Yaş
19
Konum
Saturn
Marka
Setra
124 beygir bir araca göre ve 1300 kiloya göre çok hantal bir araç kağıt üzerinde,motor verimsiz sanırım.Testi gece izleyeceğim,eminim ki yine çok iyi bir video olmuştur yine :)
 

dthhasan

Panpa
Katılım
23 Ara 2017
Mesajlar
1,646
Panpa puanı
4,404
Konum
Malatya
Marka
Renault
Galerici bir tanıdığımız vardı bir cruze ev aldırır iki cruze aile geçindirir derdi.ilk başta anlamadım sonra anlattı.abicim özellik gırtlak yağlar ballar satarız adam 500 km biner 2 depo harcar koşa koşa geri getirir 5 bin düşüğe alır aldığımız gün başkasına satarız demişti.
Eski bir yeni kasa aveo benzinli kullanıcısı olarak uzun yolda 120 sabit hızla boş araba ile 7.4 90 km sabit hızla 5.2 yakıyordu.istanbul içi boş yolda 8 trafikli yolda 11 yakardı.bu arabaların motorunda kocaman lpg taktırmayın yazar hatta araç lpgye uygun değildir takılması sakıncalı olabilir yazardı subap erimesi oluyormuş.ama mükemmel bir test olmuş şu ekonomide yinede çok daha fazla eleştirilmesi gereken bir modeldi bu modeli sinana bir hafta verseydi sahibi işte o zaman asıl test olurdu.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,429
Panpa puanı
8,368
Konum
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Hocam daha çıktığı zamanlarda bile çevremde alıp yakıtından dolayı satan olmuştu. Bugünkü yakıt fiyatlarıyla alınmaz. LPG ile de Opel/Chevrolet tercih etmezdim.
Eniştem 6 sene-100000 km boyunca benzinli şekilde bindi hala da binmeye devam ediyor. Ortalaması 10 litre.
 

Onemanband

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
826
Panpa puanı
2,372
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Benzer özelliklerde FD6 kasa civic ile karşılaştırsak nasıl olur mesela? civic bundan bi 100 kilo kadar daha hafiftir diye tahmin ediyorum, bakmadım. 125 ps güç üretiyor, 5 ileri tam otomatik şanzımanı var. şehir içi yakıtı da bundan az değildir. evet biraz sürüşü ve performansı daha tatmin edicidir. Ama performans ve sürüş talebi olmayan Mervan gibi biri için; donanım, yalıtım ve güvenlik açısından Honda'ya göre tercih edilebilir bir model bence. Kaldı ki bundan 2 yıl daha yaşlı bir Civic'e 10bin TL daha fazla istiyorlar... Cruze yakıyor da Civic kokluyor mu?

Yakıt konusu gündeme geldiği için bu şekilde değerlendirdim, Cruze'un çıkarabileceği potansiyel sorunlar muamma tabi Civic'in yanında.
 
Son düzenleme:

alfhonso

İnfazcı
Yönetici
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
20,365
Panpa puanı
34,251
Yaş
30
Konum
Denizli
Marka
Opel
açıkcası cruze eskiden beridir tipi hoşuma giden ama lpg uyumu vs şüpheye düşüren bi araç oldu benim için. Komşunun oğlunda var o memnun ama sakin sakin müziğini açıp yavaş gezen bir çocuk.

Bu arabada düşüneceğim 2 şeyden biri lpg uyumu öteki de 2nci el durumu olur.
Yakmasına benim alfa da yakıyor o_O
 

S.Asil

Panpa
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
1,674
Panpa puanı
2,157
Konum
ADANA
Marka
Fiat
açıkcası cruze eskiden beridir tipi hoşuma giden ama lpg uyumu vs şüpheye düşüren bi araç oldu benim için. Komşunun oğlunda var o memnun ama sakin sakin müziğini açıp yavaş gezen bir çocuk.

Bu arabada düşüneceğim 2 şeyden biri lpg uyumu öteki de 2nci el durumu olur.
Yakmasına benim alfa da yakıyor o_O
Şimdi bir ALFA ROMEO yakması var bide cruze hocam lütfen :D
 

Sari

Profesör
Katılım
2 Ocak 2018
Mesajlar
857
Panpa puanı
1,258
Konum
Edirne
Marka
Opel
Lpg ile bu araçlar baya sıkıntılı. Opelden biliyorum sanırsam lpgden dolayı subaplar mı eriyordu öyle bir şeydi. Çelik subap takılıyor lpg takılırken diye biliyorum .Verimsiz bir motor bana göre. Rampalarda üzüyoruz bunları 1.3 cdti ile yaşasın tork çılgınlığı :D
 

bt

Takipçi
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,928
Panpa puanı
34,555
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Hocam daha çıktığı zamanlarda bile çevremde alıp yakıtından dolayı satan olmuştu. Bugünkü yakıt fiyatlarıyla alınmaz. LPG ile de Opel/Chevrolet tercih etmezdim.
Katılıyorum hocam bende bu aracı tercih etmezdim cidden vurun yani :D
Ben zaten lpg takmazdım da, bu modeli iç mekanı ve tüketimi nedeniyle tercih etmezdim. Yalnız saygı duyduğum bir tarafı var: Zamanında EuroNCAP'te Volvo'lardan filan daha yüksek bir not almıştı, hatta o dönem için rekor puan almış olabilir. Zamanının belki en sağlam arabasıydı.
 

sputnik

Panpa
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
3,419
Panpa puanı
9,039
Görsel olarak laf yok tabii. Şuan bile -arkası dışında, arkadan duruşu ilk çıktığında da özgün gelmemişti bana- eski durmuyor bence.
 

spartacus

Elit Apaçi
Katılım
22 Tem 2018
Mesajlar
290
Panpa puanı
475
Marka
Alfa Romeo
Araç yorumunun dışında Sinan Koç a teşekkür ederim kendi adıma. Talebe hemen cevap veren başka mecra var mıdır bilmiyorum. Çok güzel de bir test olmuş. Zaten Sinan bey den el arabası testi olsa izlenir. Araç sahibi de kamera karşısında donuk kalmayınca seyir zevki de artmış.
 
Üst