FD6 2 sene kullandım.
Bir sedan için çok keyifli bir arabaydı.
En büyük sıkıntısı yol sesiydi. Onun dışında hafif sportif hissettiren bir araba isteyen için çok güzel seçim.
FB7, FD6'dan bence pek bir farkı yok, yani FD6'yı satıp, üstüne para verip yerine (bence) daha tipsiz bir araba olan FB7'ye binmek çok gereksiz bir aksiyon olur.
FC5 turbo hatcback versiyon dışında bence yine FD6'dan çok da farklı değil. Belki bir tık konfor artmıştır ama değmez bence.
Uzun lafın kısası, ben olsam FD6'da kalırdım. Ama daha hızlı, daha konforlu, daha sportif başka marka bir araba derseniz, alternatif çok var.
1.5 sene Civic RS’e bindim tamam araba çok yakışıklı, nispeten gidiyor, çukurlarda bam güm etmiyor ama yalıtım konusunda hala bir japon klasiği yol sesi lastik sesi hala geliyor neyse konu özüne dönersek atmosferik motorlarda civic fd6’da bırakacaktı fb7 ve fc5 kasaları atmo için yeterince ağır ve @stan Rahmi abininde dediği gibi “değmez”.Kral hoş geldin kral Katılıyorum FD6 FB7 yorumuna ama FC5 bende bayağı ilerlemiş eskilerine göre yalıtım olsun konfor olsun
Yorumunuz icimdeki düşünceyle tamamen örtüşüyor vazgeçtim diyebilirim. Çok teşekkür ederim.FD6 2 sene kullandım.
Bir sedan için çok keyifli bir arabaydı.
En büyük sıkıntısı yol sesiydi. Onun dışında hafif sportif hissettiren bir araba isteyen için çok güzel seçim.
FB7, FD6'dan bence pek bir farkı yok, yani FD6'yı satıp, üstüne para verip yerine (bence) daha tipsiz bir araba olan FB7'ye binmek çok gereksiz bir aksiyon olur.
FC5 turbo hatcback versiyon dışında bence yine FD6'dan çok da farklı değil. Belki bir tık konfor artmıştır ama değmez bence.
Uzun lafın kısası, ben olsam FD6'da kalırdım. Ama daha hızlı, daha konforlu, daha sportif başka marka bir araba derseniz, alternatif çok var.