Çivili lastik vs Şanzıman

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kagan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kagan

Driver
Panpa
1,263
Cuma gün eve gelirken saçma sapan bir yerde sollama yapmak zorunda kaldım. vites küçültüp gaza yüklendiğimda motor o hızda çıkamayacağı devirlere çıktı yaklaşık 1000 devir fazla çevirdi, araba sanki 60-80hp gibi hızlanıyordu o sıra yerler baya suydu ama çivili lastiğin su da olsa patinaja düşeceğini zannetmiyorum. Bu tork konvektörlülerde ağır yük altındayken böyle birşeyin olması, kavrayamaması normal mi?

Not: çivili lastik pişmanlıktır. Yaz lastiğine geçince sanki stage 3 basmış gibi oluyor :D
 
insan gaz kesmesini bekliyor. gücü aktaramasa da o motorun 8000 çevirmesi sağlıklı iş değil
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
insan gaz kesmesini bekliyor. gücü aktaramasa da o motorun 8000 çevirmesi sağlıklı iş değil
Normalde esp devreye girer biraz olsun engellerde eğer gaza abanırsanız doğal olarak patenaja devam ediyor. Ben o hatayı c4 picasso ile yapmıştım araba devir çevirmeyi bırakın durduğu yerde ibre 60 km filan çıktı
 
Cuma gün eve gelirken saçma sapan bir yerde sollama yapmak zorunda kaldım. vites küçültüp gaza yüklendiğimda motor o hızda çıkamayacağı devirlere çıktı yaklaşık 1000 devir fazla çevirdi, araba sanki 60-80hp gibi hızlanıyordu o sıra yerler baya suydu ama çivili lastiğin su da olsa patinaja düşeceğini zannetmiyorum. Bu tork konvektörlülerde ağır yük altındayken böyle birşeyin olması, kavrayamaması normal mi?

Not: çivili lastik pişmanlıktır. Yaz lastiğine geçince sanki stage 3 basmış gibi oluyor :D
yani araç fazla devir çevirmesine rağmen yürümedi? aracın motorunu açar mısın biraz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...