Clio 1.2 Turbo Edc

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aytemiz numune raporunu göndermek istemedi. numune vermek de istemedi. parasını kendi ödedikleri firmalar birkaç zamanda bir rapor veriyormuş onlar da temizmiş ama paylaşamazlarmış falan. ne dümenler ne dümenler..
Yalan üzerine nasıl master yapılır? Nasıl yalan söylenilir? Bu tür sorulara cevap mı arıyorsunuz? Kesinlikle ucunda haksızlık ve para olan durumları inceleyiniz.

Genel olarak firmalar 6 ayda bir depo yani tank temizliği yaptırırlar ve bu 6 ay genellikle en az 5 müşterinin kesin şikayeti sonrasında gelmiş olur... Daha önce de söylediğim gibi işini adam gibi yapan bir kaç firma var ve bu firmaları da EPDK'dan ne kadar az ceza yemiş şeklinde belirleyebiliriz galiba. Hepsi birbirinin biraz açık yada koyu tonu gibiler. Bu konular bir yana eğer şikayet varsa numune vermek zorundadır ve emin olun büyük firmalar bu konularda hassasiyet gösterip bayii harici olan yani kendi parakendesinde olan istasyonlarında memnuniyetle numuneyi sağlamakla birlikte işi aşırı büyütüp karalama politikası işletenlere karşı da kendilerini mahkeme yolu ile koruma haklarını saklı tutarlar.

Yaklaşık 4 yıl boyunca 5 defa bu konularla karşılaştım ve sonuç olarak 1 kere istasyon totalde 9.000 TL civarındaki parayı numuneler sonucunda hatalı olunduğu anlaşıldığı için ödedi. Sorun: İstasyon sahasındaki tank kapak kenarından depoya bir miktar su girmesi sonucunda benzine su karışmış olmasıydı. Otomasyondan kontrol edilince yaklaşık olarak 1-1.5 Litre su olduğu görüldü ve gerekli işlemler yapıldı.
 
Son düzenleme:
Geçmiş olsun
Garanti kapsamında sorun çözülecekmiş sanırım
Allah birdaha böyle şeyler yaşatmasın
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
güncelleme:

araba cumartesi günü servisten aklındı. taplamda 9bin tl civarı bir masraf çıkmış. hepsi servisin iyi niyeti sayesinde garantiden halledildi. ancak asıl sebep aytemiz petrolleri. eğer ki servis tutanakta kötü benzin notu düşseydi şuan arkadaşımın cebinden 9bin tl çıkmıştı ve aytemiz ile aylarca belki yıllarca sürecek olan davalaşma başlamış olacaktı. siz siz olun bu firmadan yakıt almayın aldırmayın. servis yaptığı açıklamada bunların hepsine benzinin sebep olduğunu başka bir bulguya rastlamadıklarını da ayrıca belirtmiş.
 
güncelleme:

araba cumartesi günü servisten aklındı. taplamda 9bin tl civarı bir masraf çıkmış. hepsi servisin iyi niyeti sayesinde garantiden halledildi. ancak asıl sebep aytemiz petrolleri. eğer ki servis tutanakta kötü benzin notu düşseydi şuan arkadaşımın cebinden 9bin tl çıkmıştı ve aytemiz ile aylarca belki yıllarca sürecek olan davalaşma başlamış olacaktı. siz siz olun bu firmadan yakıt almayın aldırmayın. servis yaptığı açıklamada bunların hepsine benzinin sebep olduğunu başka bir bulguya rastlamadıklarını da ayrıca belirtmiş.

Aytemiz, Demirören'e geçtiğinden beri yakıtı Tüpraştan alıyor. Yani Opet benzini satıyor. Benimde aracım Opetten alınan lpg ile enjektör bozmuştu. Arabamın ilk 10 bin km si Opet ve Aytemiz LPG yakıtı ile kullanıldı. Maalesef , enjektörlerin nalları dikti. Hyundai servisi iyi niyeti ve sosyal medyanın birazcık korkutması sayesinde enjektörlerim garantiden yapıldı.

@Renard bu 9000 tl lik işleme tabi parçalar nelerdi. Neleri değişti.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA
Aytemiz, Demirören'e geçtiğinden beri yakıtı Tüpraştan alıyor. Yani Opet benzini satıyor. Benimde aracım Opetten alınan lpg ile enjektör bozmuştu. Arabamın ilk 10 bin km si Opet ve Aytemiz LPG yakıtı ile kullanıldı. Maalesef , enjektörlerin nalları dikti. Hyundai servisi iyi niyeti ve sosyal medyanın birazcık korkutması sayesinde enjektörlerim garantiden yapıldı.

@Renard bu 9000 tl lik işleme tabi parçalar nelerdi. Neleri değişti.
fatura elime geçsin detayları veririm.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA
Yeni nesil araçlarda dizel ve benzin pompa girişleri farklı, yani dizel bir araca benzin pompasını sokmak mümkün değilken halen benzin doldurulan dizel araçların arıza yaptığı ile ilgili haberler görüyoruz, duyuyoruz.

Bu yüzden büyük firmalardan ve hatta büyük firmaların işlek istasyonlarından yakıt almak tercih edilmeli zorda kalınmadıkça.
 
Yeni nesil araçlarda dizel ve benzin pompa girişleri farklı, yani dizel bir araca benzin pompasını sokmak mümkün değilken halen benzin doldurulan dizel araçların arıza yaptığı ile ilgili haberler görüyoruz, duyuyoruz.

Bu yüzden büyük firmalardan ve hatta büyük firmaların işlek istasyonlarından yakıt almak tercih edilmeli zorda kalınmadıkça.
zannediyorum bu kalitesiz yakıt problemi. benzin koyduklarına eminmiş arkadaşım. pompayı görmüş koyarken. biraz ironik oldu ama tam bir pompa olayı bu yaşanan :)
 
zannediyorum bu kalitesiz yakıt problemi. benzin koyduklarına eminmiş arkadaşım. pompayı görmüş koyarken. biraz ironik oldu ama tam bir pompa olayı bu yaşanan :)
Kalitesiz/kaçak yakıt olayları büyük oranda istasyon içerisinde gerçekleşen alternatif senaryolarla gerçekleşiyor. Akaryakıt firmalarına satmak için aldıkları yakıttan sallamaktan ziyade istasyon denetimlerinde sallamak gerekiyor. Büyük farklar genelde istasyonlarda ve istasyona yakıt taşıyan tankerlerde oluşuyor. Buradaki senaryodan anlaşılan, Aytemiz'in istasyon denetimleri kesinlikle iyi değilmiş onu öğrendik :)
 
zannediyorum bu kalitesiz yakıt problemi. benzin koyduklarına eminmiş arkadaşım. pompayı görmüş koyarken. biraz ironik oldu ama tam bir pompa olayı bu yaşanan :)

Evet evet onu anladım, demek istediğim çok işlek olmayan istasyonlardaki pompacılar cehaletinde kanırtarak benzin pompasını dizel motora takabiliyorlar.. Geçen Ayvalık-İstanbul dönüşü sırf bu sebeple dizel almam gerekirken, yakıt ışığı da yanmasına rağmen 20-30km daha kullanıp düzgün bir istasyon bulup öyle aldım yakıtı.

Seneler önce bizim başımıza da geldi, araç Renault Broadway tabi, Renault'nun ilk çıkan enjeksiyonlu motorlarından. Yolda mecburen bilmediğimiz bir istasyondan yakıt almıştık, 100km daha yol yaptık bir problem çıkmadı. Arabayı park ettik ve 3 gün sonra çalıştırmak istediğimizde motor bildiğin göbek atmaya başladı, missfire bile değil bildiğin buji ateşlemiyor :) Tabi o zaman motorlar basit ve böyle elektronik sistemler olmadığı için motor çalışmaya devam edebiliyor. Güç bela servise götürdük, servis numune aldı ve pis yakıt olduğu hemen belli oldu. Bujiler değişti sorun çözüldü.
 
Benzinde shell v power'dan başkası yaramıyo onu da shell'in kendi yerinden alıyorum
ben bu ülkede neredeyse hiçbir şeye inanmıyorum sürekli istim üstündeyim. huzur içinde sorgusuz sualsiz acaba demeden yaşamayı çok özlüyorum. bu yüzden tatillerimde genelde yurtdışında olmaya gayret ediyorum ve artık arabamı da alıyorum. belki almanya'ya itaya'ya arabamı götüremiyorum ama şansım varsa onunla gidiyorum düzgün bir benzin girsin deposuna,tutan asfalta lastiği sürtsün,bir kez olsun dangur dungur gitmesin diye :)
 
ben bu ülkede neredeyse hiçbir şeye inanmıyorum sürekli istim üstündeyim. huzur içinde sorgusuz sualsiz acaba demeden yaşamayı çok özlüyorum. bu yüzden tatillerimde genelde yurtdışında olmaya gayret ediyorum ve artık arabamı da alıyorum. belki almanya'ya itaya'ya arabamı götüremiyorum ama şansım varsa onunla gidiyorum düzgün bir benzin girsin deposuna,tutan asfalta lastiği sürtsün,bir kez olsun dangur dungur gitmesin diye :)
Valla sorma ya boyuna zam zama zam yapılıyo artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...