Crossclimate meselesi..

Ben genelde tek kişi ve yüksüz kullandığımdan 32 de kullanıyorum lastikleri... 32 ye de inebilirsiniz... daha bir farkeder..
 
Üretici ne diyorsa onu vurun devam edin , hypermiling deneyecekseniz yükseltebilirsiniz ama kesinlikle 35in altında düşmeyin...
 
Üretici ne diyorsa onu vurun devam edin , hypermiling deneyecekseniz yükseltebilirsiniz ama kesinlikle 35in altında düşmeyin...
Boyle gayet iyi.. Yol tutus bariz iyi bu lastiklerle bazi yerlerde zorlamama ragmen esp devreye girmiyor.. Turanzalar varken hep ziiiiziziitt die oraya buraya fren yapardi sistem :)))
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
Ayaklı kompresör zannetti herhalde bizi :D

@sinan abinin kullandığı bir alet vardı tam hatırlayamadım , bence en iyi bize örneği o verebilir :)

Yada paraya kıyıp ömürlük şeyler alabiliriz :D

BKZ ; https://www.hepsiburada.com/michelin-mc12290-99psi-dijital-lastik-basinc-olcer-p-HBV000009ZBUC :D

bunu bauhaus 65,90 satıyo. bilginize. ben beylikdüzü mağazadan aldım.

https://www.bauhaus.com.tr/ca-mobile-product-detail?product_id=37355


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: bubiroyun
Geçen hafta neredeyse U şeklindeki bir viraja sırf lastikleri denemek için ıslak zeminde biraz hızlı ve sert direksiyon hareketi ile girdim. Tahmin edileceği üzere yanlamasına kaymaya başladık frene bastım ama direksiyon kontrolü neredeyse sıfırlandı. Tam virajın içinde duvara yandan bodoslama yapışacakken ESP dzzıııırrı zırrtı diye devreye girdi; kurtulduk. Bu da böyle bir anımdır
:D


Sonuç:

1. Michelin CC+ ıslak zemin performansı gerçekten kötüymüş ( 2 yıllık lastiklerim).

2. ESP önemli bir donanım.

3. Böyle denemeler şehir içinde viyadük altı U virajlarda yapılmaz.

4. Çok korktum; bu bana yetti. Bir daha yapmam. Islak zeminde efendi olurum artık.

5. Michelin CC+ tavsiye etmiyorum.

6. Lastik arıyorum.

(Bu arada Michelin CC+ ları gömdüm ama kış performansından gayet memnunun. Ankara'da 3 senedir bana sorun yaşatmadı. Bugün yine fena karlı bir Ankara sabahında beni sıkıntısız iş yerime getirdi. Sadece ıslak zeminde tedirgin eder bazen, o kadar; gerçek kış lastikleri de öyle mi bilmiyorum.. Ayrıca XL olmaları bana gerçek Michelin konforu yaşatmıyor olabilir.)
 
Geçen hafta neredeyse U şeklindeki bir viraja sırf lastikleri denemek için ıslak zeminde biraz hızlı ve sert direksiyon hareketi ile girdim. Tahmin edileceği üzere yanlamasına kaymaya başladık frene bastım ama direksiyon kontrolü neredeyse sıfırlandı. Tam virajın içinde duvara yandan bodoslama yapışacakken ESP dzzıııırrı zırrtı diye devreye girdi; kurtulduk. Bu da böyle bir anımdır
:D


Sonuç:

1. Michelin CC+ ıslak zemin performansı gerçekten kötüymüş ( 2 yıllık lastiklerim).

2. ESP önemli bir donanım.

3. Böyle denemeler şehir içinde viyadük altı U virajlarda yapılmaz.

4. Çok korktum; bu bana yetti. Bir daha yapmam. Islak zeminde efendi olurum artık.

5. Michelin CC+ tavsiye etmiyorum.

6. Lastik arıyorum.

(Bu arada Michelin CC+ ları gömdüm ama kış performansından gayet memnunun. Ankara'da 3 senedir bana sorun yaşatmadı. Bugün yine fena karlı bir Ankara sabahında beni sıkıntısız iş yerime getirdi. Sadece ıslak zeminde tedirgin eder bazen, o kadar; gerçek kış lastikleri de öyle mi bilmiyorum.. Ayrıca XL olmaları bana gerçek Michelin konforu yaşatmıyor olabilir.)
Siz bu hareketleri kuru zeminde, performans lastiğiyle de yapmayın. Yoksa yine ESP yüzü suyu hürmetine bu tarz şeyler yazıyor olursunuz.
Allah korusun.

Güvenli sürüşler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
@bubiroyun .. öncelikle geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız... karda, buzada.. hatta kuru zeminde bile böyle manevralar zaman zaman beklenmedik sonuçlar doğurabiliyor.. tekrarlamamak lazım

CC+ sizi neredeyse her koşulda (!) güvenle, bir noktadan diğerine götürmek üzere tasarlanmış bir lastik ... özelliği ortalama bir yaz lastiği performansı üzerine, karda makul bir tutunma sağlaması .. yoğun yağış veya buzlu zeminde bu lastik, mevsimlik lastiklere göre geride kalır... Bu perspektiften bakıldığında, İstanbul için .. hatta şu an yaşadığım ülke için bile gayet iyi bir lastik olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim (gerek CC gerekse CC+ kullandım uzunca bir süre) .. Ben karda makul, yağmurda güvenli, Antalya sıcağında (Temmuz ayı) da gayet iyi performans aldım bu lastiklerden .. CC ile 50k km yi de geçmiştim.

evet haklısınız XL olması dediğiniz gibi biraz konforu ve gürültüyü etkiliyor... zaten kış lastiği gibi yumuş yumuş bir yapısıda yok
 
Son düzenleme:
Benim araçta da Cc var.Seneye 3 seçenekten biri ile yenilemeyi düşünüyorum.
*Michelin Crossclimate
*Goodyear Vector 4
*Continental allseasoncontact
 
  • Beğeni
Tepkiler: bubiroyun
Dün karda ilk defa araba sürdüm. Az çok edindiğim bilgiler doğrultusunda bilgim olsa da pratikte ilk defa kullandım. Acemi birini bile güvenle taşıyan lastik iyidir diye düşünüyorum. :D Nokian WR D4 var arabamda. Yeni modeli WR D5'de vardı bi göz atın derim. Yaklaşık 100km yol gittim ve garajımızın girişi dik yokuş + keskin dönüş. Sıkıntı çekmeden girip çıkabildim.
Edit: D5 modeli snowproof diye geçiyormuş.
 
Son düzenleme: