CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan stan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

stan

Rahmi Tanır
Panpa
1,723
37
Marka
Alfa Romeo
Selamlar arkadaşlar,

Yaklaşık 2 ay önce çekimini yaptığımız video yayına girdi.

Aracın stock turbosu ile son gazlamalarımı sanırım bu videoda yapmıştım:D Videodan 2-3 hafta sonra turbo arızası çıkmıştı. Bir önceki setup ile arabanın neyi var yok anlatmaya çalıştım. Gerçi çelik fren hortumu, sensörler, oct'yi falan anlatmayı unutmuşum, napayım konu uzun :P

Buyurunuz, iyi seyirler:
 
Cok güzel video olmus. Cevat kardesim de cok iyi yapiyor bu isi. Araciniza masallah. Benimde aracin arkasinda cocuk koltugu var. Hem hizli hem cocuklu 😁
 
  • Beğeni
  • Haha
Tepkiler: Mt.Akina ve Toprak
Selamlar arkadaşlar,

Yaklaşık 2 ay önce çekimini yaptığımız video yayına girdi.

Aracın stock turbosu ile son gazlamalarımı sanırım bu videoda yapmıştım:D Videodan 2-3 hafta sonra turbo arızası çıkmıştı. Bir önceki setup ile arabanın neyi var yok anlatmaya çalıştım. Gerçi çelik fren hortumu, sensörler, oct'yi falan anlatmayı unutmuşum, napayım konu uzun :p

Buyurunuz, iyi seyirler:
Yeni turbo setup'ı ile bunun arasında tahminen kaç PS fark vardır? Bu arada testi beğendim, arkadaki bebek koltuğu, gergi demirleri vs vs verilen mesajı aldık.😄Pist videolarını da görmek istiyoruz.😋

Yol tutuş karakteri benim kullandığım araçla çok benzer, o da özellikle uzun virajlarda kafası viraj yönüne sokulurken arkası açılıyor, kısa ve keskin virajlarda ise bu durumu çok hissetmiyorum ama en azından kafaya yığılması nispeten az yaşanıyor.Aracın bu karakteristiği ilk zamanlar korkutsa da zamanla alıştım, limite yaklaştığının haberi sürekli geliyor, çok eğlenceli.:)

Bu arada Honda'cı @stan tamamen bu noktada gitmiş yerine alfista/alfisti stan gelmiş diyebilirim.😊(Kötü anlamda anlaşılmasın gelişim anlamında önceki videolarla fark bariz).
 
Son düzenleme:
Çok sağolun arkadaşlar iyi yorumlarınız için.

@Mt.Akina şu anki setup ile videodaki setup hemen hemen aynı gücü veriyor, çünkü hala aynı yazılımla araç yürüyor. Yazılım çalışmasını yaparken araçta soğutma anlamında ve baskı balatada eksiklikler tespit ettik, onları giderip yazılıma tekrar devam edeceğiz. Detayları arabanın kendi konusunda anlatırım.

Honda bana teknik anlamda hiç birşey öğretmemişti, çünkü bir yerleri kurcalanmaya değer bir araba değildi. Ama sürüş anlamında bana çok şey öğretmişti, hakkını yiyemem.

Ama MiTo ile turbo dünyasına girmenin verdiği keyifle beraber, hafta sonlarımı resmen babamın dükkanında tamirci çırağı modunda geçirir oldum. Bu da bana teknik açıdan çok çok şey öğretti, deneyim kazandırdı.