KAPALI Değişiklik düşüncesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
29
Marka
Yok
Sahibinden de gezerken, yahu bu F10 520i lerin fiyati ne kadarmis diye bakarken uygun araclar buldum. Bizde 3 arac var ve artik ciddi ciddi 2 ye dusmeyi dusunuyoruz, cunku arabanin birisi yatar vaziyette, cok nadir kullaniliyor. Babamla konustum, 2 arabayi 1 arabaya cevirelim, cevirdigimize degecek bi araba olsun dedim, mantikli geldi:

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...temiz-kazasiz-5.20i-29.000-km-508045335/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...e-arabasi-gorun-ve-kacirmayin-486938793/detay

2 arabayi satinca(f20 1 ve golf 6) bu arabanin parasi cikiyor, acikcasi ekstrem kmler yapmadigimiz icin arabanin ne yaktigini dusunmuyoruz. Siz olsaniz boyle bir degisime girer miydiniz?

Aklima takilan tek sey bu arabadaki 2.0 dan devsirme N20 motorun herhangi bir sikintisi var mi? İyi niyete girsin diye borusanda bakim yaptirip oyulmak istemiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hakikionur
Yalnız bildiğim kadarıyla bu videoda 525xd ile karşılaştırma yapıyorlardı ve o xd makyajsızdı, makyajsız kötü zaten, And makyajlı 5 e hasta olmuştu, kütüphane gibi falan demişti hatta.
Doğrudur ben Mercedes e muhabbetinden dolayı paylastim. Cok begenilmisti mesela e nin konforu ama şanzımanı beğenilmemisti hatırladığım kadariyla
 
Runflat lastiği çıkar at. F10 kasada o lastik kullanılmaz. Normal lastikle beraber lastik tamir kiti alırsın veya en kötü ihtimal bagaja lastik koyarsın. Bu runflat lastikler f10'un konforunu yerle bir ediyor. Aracın amortisör konforu zaten o segmente yakışmıyor, bir de lastik işi hepten berbat ediyor. Normal lastiklerle kullandığın vakit işi yine kotarıyor. Onun haricinde beklemediğin yerlerde amortisör diplenmişte ön konsola vurmuş gibi bir çok tepki alıyorsun. F10 kasayı her kullandığımda beni hayalkırıklığına uğratan yegane şey budur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur ve RYAN7R
Runflat lastiği çıkar at. F10 kasada o lastik kullanılmaz. Normal lastikle beraber lastik tamir kiti alırsın veya en kötü ihtimal bagaja lastik koyarsın. Bu runflat lastikler f10'un konforunu yerle bir ediyor. Aracın amortisör konforu zaten o segmente yakışmıyor, bir de lastik işi hepten berbat ediyor. Normal lastiklerle kullandığın vakit işi yine kotarıyor. Onun haricinde beklemediğin yerlerde amortisör diplenmişte ön konsola vurmuş gibi bir çok tepki alıyorsun. F10 kasayı her kullandığımda beni hayalkırıklığına uğratan yegane şey budur.

Abi, senin abindeki f10 makyajsiz mi?
 
Runflat lastiği çıkar at. F10 kasada o lastik kullanılmaz. Normal lastikle beraber lastik tamir kiti alırsın veya en kötü ihtimal bagaja lastik koyarsın. Bu runflat lastikler f10'un konforunu yerle bir ediyor. Aracın amortisör konforu zaten o segmente yakışmıyor, bir de lastik işi hepten berbat ediyor. Normal lastiklerle kullandığın vakit işi yine kotarıyor. Onun haricinde beklemediğin yerlerde amortisör diplenmişte ön konsola vurmuş gibi bir çok tepki alıyorsun. F10 kasayı her kullandığımda beni hayalkırıklığına uğratan yegane şey budur.
Ya ben de kaç kere ikame 5 kullandım, konforuna hasta olmuştum. Şunları hiç yaşamadım yani. Ya makyajla cidden tamamen farklı bir araba oldu, ya da benim götüm rahatsız arabalara o kadar alıştı ki F10 çok konforlu geldi.

@Ozgur Gunes 520i'yi yazılımlayıp 240 küsür beygirler alıyorlar sorunsuz, o yönden de çok mantıklı N20 motor. Kaldı ki aldığım duyumlara göre motor zaten 1.6 değilmiş :S
 
Abi, senin abindeki f10 makyajsiz mi?
Ya ben de kaç kere ikame 5 kullandım, konforuna hasta olmuştum. Şunları hiç yaşamadım yani. Ya makyajla cidden tamamen farklı bir araba oldu, ya da benim götüm rahatsız arabalara o kadar alıştı ki F10 çok konforlu geldi.

@Ozgur Gunes 520i'yi yazılımlayıp 240 küsür beygirler alıyorlar sorunsuz, o yönden de çok mantıklı N20 motor. Kaldı ki aldığım duyumlara göre motor zaten 1.6 değilmiş :S
Bunun hangisi makyajli oluyor bilemiyorum ama baslikta belirtilen 2 ilandaki beyaz aracta bizde olan kasadan. O iki arac makyajli mi bilemiyorum.

Keskin yol birlesimleri, derin cukurlarda konsola kadar pat kut vuruyor. Bir kac defa yapinca herhalde ben zorladim araci dedim ama bazen dusuk hizlarda bile bunu yapabiliyor. He oyle sanmayin ki berbat, yasanmaz demiyorum. Sadece e segmente gore beklentimin altindaydi. Daha alt segmentlerde daha iyi amortisor konforu saglayan araclar kullanmistim.
 
Ya ben de kaç kere ikame 5 kullandım, konforuna hasta olmuştum. Şunları hiç yaşamadım yani. Ya makyajla cidden tamamen farklı bir araba oldu, ya da benim götüm rahatsız arabalara o kadar alıştı ki F10 çok konforlu geldi.

@Ozgur Gunes 520i'yi yazılımlayıp 240 küsür beygirler alıyorlar sorunsuz, o yönden de çok mantıklı N20 motor. Kaldı ki aldığım duyumlara göre motor zaten 1.6 değilmiş :S
1.6 değil miymis
 
Makyaj ile birlikte acayip topladı kendini f10 ama makyajlı olanlara da ortalama 160 dan aşağı pek istemiyorlar.Eğer yakıtını dert etmiyorsanız bence gayet makul ve mantıklı bir geçiş olacaktır :D (bir de tabii ki aracı almadan önce segmentine göre konfor beklentinizi altta tutmanızı öneririm :D)
 
Ya ben de kaç kere ikame 5 kullandım, konforuna hasta olmuştum. Şunları hiç yaşamadım yani. Ya makyajla cidden tamamen farklı bir araba oldu, ya da benim götüm rahatsız arabalara o kadar alıştı ki F10 çok konforlu geldi.

@Ozgur Gunes 520i'yi yazılımlayıp 240 küsür beygirler alıyorlar sorunsuz, o yönden de çok mantıklı N20 motor. Kaldı ki aldığım duyumlara göre motor zaten 1.6 değilmiş :S

Yazılım yaptirmayi dusunmuyorum acikcasi bundan sonra, sorun cikiyor-cikmiyor meselesi degil, psikolojik olarak rahat gazlayamiyorum, haram beygirmis gibi geliyor.

Makyajla bende degistigini dusunuyorum epey.

@Cenk abi bende cok zor ogrendim, cunku fark cok minimal goruntude, dikiz aynalari ve on tampon eteklerinden anliyorsun, makyaji 2013 te gecirmis.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve fksarall
Yazılım yaptirmayi dusunmuyorum acikcasi bundan sonra, sorun cikiyor-cikmiyor meselesi degil, psikolojik olarak rahat gazlayamiyorum, haram beygirmis gibi geliyor.

Makyajla bende degistigini dusunuyorum epey.

@Cenk abi bende cok zor ogrendim, cunku fark cok minimal goruntude, dikiz aynalari ve on tampon eteklerinden anliyorsun, makyaji 2013 te gecirmis.
Iste bende ayirt edemiyorum gorsel anlamda. On tamponun altindaki krom izgaralarin sekillerinden falan ayirt etmeye calistim ama bizdeki de ya 2012 ya da 2013 modeldi diye hatirliyorum. Ben onu bir ogrenirim.

Ama sunu acikca diyeyim 140-150 bandinda bu arac kesinlikle alinir. Benim bahsettigim konu tamamen beklentilerimin e segment icin yuksek olmasindan kaynakli. Yoksa bu arac c ve d segment kadar bile konfor sunamiyor gibi bir laf etmem kesinlikle. Direksiyon hissizligi ve derin-keskinlerde pat kut edisi haricinde cok iyi bir arac.
 
Bilmiyorum, yalan olabilir ama sanayide motor açıkken ölçüm yapmışlar, bir silindir hacmi 490 küsür cc gelmiş. Kesin bilgi diyemiyorum, gözümle görmedim çünkü. Ama tek bir yazılımla kolayca 240 beygirleri alabiliyorlarsa bana mantıksız gelmedi.

Evet bunun hakkında çok söylenti var..Ben de tam olarak 1.6 olduğunu düşünmüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...