Ds3 1.6 THP

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Buluts

Profesör
20 Eyl 2016
198
330
1,385
Manisa
Merhabalar sevgili otopark.com üyeleri,
Yine çoook uzun zamandır buralara uğrayamadım.(En son girme imkanı yakaladığımda Geyik başlığı3 vardı :) ) Alfa Romeo MiTo 1.6 dizel aracımı kısa bir süre önce sattım ve yeni araba bakmaya başladım. Tam araba alma arefesinde karşı taraftan kaynaklı 1-2 sıkıntı yaşadım ve bir türlü alamadım. Bu aralar baktığım arabalar içinde pek fazla bilgim olmayan ama hoşuma giden bir aracı yorumlarınızı güvenle okuyabileceğim otopark.com ailesine sormak istedim. Başlıktan anlayacağınız üzere Citroen Ds3 veya direkt Ds3. 1.6 THP motorunu düşünüyorum. Bilgisi olan, gerçekçi yakıt tüketimi, kronik sıkıntı , yol tutuş gibi bilgileri paylaşırsa çok sevinirim. Hatta aramızda alan arkadaş varsa eğer yazılım downpipe gibi stage1 yapmış olabilir. En çok merak ettiğim şeylerden biri stage1 halde ortalama 100-200 süresi. Şimdiden hepinize teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve emert20

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Ds3 yerine 208 allure tercih edilebilir diye dusunuyorum, thpdeki bazi onemli revizyonlari 208 gecirmisken ds3 gecirmemis. Ds3 hakkinda duydugum en onemli sorun zincir sorunu, onun disinda tum thpler gibi yuksek isi problemi var. Yazilim icinse bu konuda uzman olan antalya etuners i oneririm.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Buluts

Gökhan61

Gökhan K.
Panpa
Beta Programı
21 Eyl 2016
1,496
1
4,808
4,070
41
Trabzon
Marka
Renault
Sanırım 207 RC ile aynı motora sahipler. Bir arkadaşımda varç Direk yazılım yapmadan evvela cooler filan değiştirmek gerekiyormuş çok çabuk şişiyormuş araç. Stage 1 yazılımlısı benim stok f7r a 8-10 boy yaslamıştı 210 bg filandı denediğim araç. Ama stok hali 175 bg gibi gitmiyormuş deneyimleyen arkadaş öyle söylemiştir.
 

sinan

Yönetici
Yönetici
Admin
8 Eyl 2016
417
4,117
4,095
37
İstanbul
2 sene kadar arkadaşım kullandı, ben de çok kullandm. Ortalama 7.2 7.5 yakar. Yürürü güzeldir, konfor sıfır, biraz modifiye ile daha keyifli hale gelir. İç tasarımını severim, koltukları iyidir yan destekleri vs. Uygun fiyatlara bulunabiliyor, temizi mantıklı olabilir.
 

ali_tremonti

Panpa
8 Eyl 2016
1,610
1,940
2,570
26
psa ve genel olarak fransız karşıtı olsamda Fransız hot hatch lerini severim. hani muhtemelen tasarım için düşünüyorsun ama yerinde olsam 208 Gti düşünürdüm. yada alfadan şaşmayım Mito QV ye terfi ederdim :D stage1 le sıkıntısız +200 bg le geziyosun :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Buluts

Buluts

Profesör
20 Eyl 2016
198
330
1,385
Manisa
Başta sinan abim olmak üzere yorum yapıp yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Şuanda bi Ds3 sahibiyim. Alalı 1 haftadan uzun bir süre oldu az çok deneyimledim.(Yol tutuş, yakıt tüketimi, parça fiyatları, performans, donanım...) Merak eden herhangi bir şeyini sormak isteyen herkesin sorusunu elimden geldiğince cevaplayabileceğimi düşünüyorum. :)
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,022
7
51,354
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Başta sinan abim olmak üzere yorum yapıp yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Şuanda bi Ds3 sahibiyim. Alalı 1 haftadan uzun bir süre oldu az çok deneyimledim.(Yol tutuş, yakıt tüketimi, parça fiyatları, performans, donanım...) Merak eden herhangi bir şeyini sormak isteyen herkesin sorusunu elimden geldiğince cevaplayabileceğimi düşünüyorum. :)
Güle güle kullanın. Benim sorum şu olacak: Gövdesi çok uzun olan biri bu arabada rahat eder mi? İniş biniş rahatlığı nasıl? Tavanı çok basık mı? Ben de bir ara çok bakmıştım, iç mekan kalitesi en azından fotoğraflardan çök güzel gözüküyordu. MiTo'ya rahat inip binebiliyorum. Anlatmak için onunla karşılaştırabilirsiniz. Hatta bir de denk gelmişken bu konunun dışında 1.3Mjet MiTo görüşünüzü de alırım. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Buluts

Buluts

Profesör
20 Eyl 2016
198
330
1,385
Manisa
Güle güle kullanın. Benim sorum şu olacak: Gövdesi çok uzun olan biri bu arabada rahat eder mi? İniş biniş rahatlığı nasıl? Tavanı çok basık mı? Ben de bir ara çok bakmıştım, iç mekan kalitesi en azından fotoğraflardan çök güzel gözüküyordu. MiTo'ya rahat inip binebiliyorum. Anlatmak için onunla karşılaştırabilirsiniz. Hatta bir de denk gelmişken bu konunun dışında 1.3Mjet MiTo görüşünüzü de alırım. :)
O zaman Ds den anlatmaya başlayayım ben :) Ds dışarıdan her ne kadar spor ve basık bir otomobil gibi görünse de içine oturunca işler değişiyor. Alakası yok diyebilirim, şu şekilde anlatmaya çalışayım; bir rocco içinde veya bir mito içinde seyir halinde spor arabanın yere yakınlık hissiyatı ile sürüş yapıyorsunuz ancak ds böyle bir araç değil. Bahsetmek istediğim oturma pozisyonu alçak olmuyor değil de alçakta otursanız da hissiyat olarak alçakta gitmiyorsunuz.Sıradan bir aile aracı gibi iç mekan genişliği ya da ön mekan genişliği diyim :D İniş biniş olayı da spor otomobillere oranla çok daha rahat. MiToya sığıyorsanız Ds3 e kesin rahatça sığabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 2 metreden daha uzun bir boya sahiptiniz bunu göz önüne alarak cevapladım :D

1.3 Dizel MiTo hakkındaki görüşlerime gelirsek de şunu söyleyebilirim. Motor zaten birebir(motor koduna kadar) fiat 1.3 multijet ile aynı motor. Parçaları çok uygun ve sorunsuz birazcık bile özen gösterilse öncesi de temizse çook uzun süre rahatlıkla kullanılacak bir motor. Zaten MiTo 1.6 dizel motoru , 1.3 dizeli başlatarak bitirdi sonuç olarak 1.6 dizele kıyasla daha yeni. Ama gelelim 1.3 Mitolardan beni soğutan olaylara. Alfa Romeo 1.6 dizel MiTo ları normal şekilde boş paket/dolu paket şeklinde opsiyonlamış ancak 1.3 motor seçeneğinde böyle birşey yok. City denilen bir paket koymuşlar ve gerek donanım gerek görüntü açısından çok kötü olmuş. 1.6 dizel Distinctive ile 1.3 dizel City arasındaki farklar; Distinstive de 17 inç 8C jantına benzer jantlar , ön sis farları, bal peteği ızgaralı difizör , karbon görünümlü göğüslük, fonksiyonel direksiyon(direksiyon üzerindeki multimedya tuşları), desenli ve Alfa logolu spor koltuklar varken City pakette hiçbiri yok. Yani bana göre MiTo alınıyorsa mitoyu mito yapan detaylar bunlar. City paket sanki mito görünümlü polo gibi biraz daha. Alfanın en ful paketine bile hız sabitleyiciyi opsiyon olarak sunmuş bir marka olduğunu düşünürsek, sıfırdan alırken 1.3 ü de opsiyonlayarak ful almış kullanıcılar illaki vardır diye düşünüyorum. Eğer öyle bir araba denk gelirse alınabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,022
7
51,354
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
O zaman Ds den anlatmaya başlayayım ben :) Ds dışarıdan her ne kadar spor ve basık bir otomobil gibi görünse de içine oturunca işler değişiyor. Alakası yok diyebilirim, şu şekilde anlatmaya çalışayım; bir rocco içinde veya bir mito içinde seyir halinde spor arabanın yere yakınlık hissiyatı ile sürüş yapıyorsunuz ancak ds böyle bir araç değil. Bahsetmek istediğim oturma pozisyonu alçak olmuyor değil de alçakta otursanız da hissiyat olarak alçakta gitmiyorsunuz.Sıradan bir aile aracı gibi iç mekan genişliği ya da ön mekan genişliği diyim :D İniş biniş olayı da spor otomobillere oranla çok daha rahat. MiToya sığıyorsanız Ds3 e kesin rahatça sığabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 2 metreden daha uzun bir boya sahiptiniz bunu göz önüne alarak cevapladım :D

1.3 Dizel MiTo hakkındaki görüşlerime gelirsek de şunu söyleyebilirim. Motor zaten birebir(motor koduna kadar) fiat 1.3 multijet ile aynı motor. Parçaları çok uygun ve sorunsuz birazcık bile özen gösterilse öncesi de temizse çook uzun süre rahatlıkla kullanılacak bir motor. Zaten MiTo 1.6 dizel motoru , 1.3 dizeli başlatarak bitirdi sonuç olarak 1.6 dizele kıyasla daha yeni. Ama gelelim 1.3 Mitolardan beni soğutan olaylara. Alfa Romeo 1.6 dizel MiTo ları normal şekilde boş paket/dolu paket şeklinde opsiyonlamış ancak 1.3 motor seçeneğinde böyle birşey yok. City denilen bir paket koymuşlar ve gerek donanım gerek görüntü açısından çok kötü olmuş. 1.6 dizel Distinctive ile 1.3 dizel City arasındaki farklar; Distinstive de 17 inç 8C jantına benzer jantlar , ön sis farları, bal peteği ızgaralı difizör , karbon görünümlü göğüslük, fonksiyonel direksiyon(direksiyon üzerindeki multimedya tuşları), desenli ve Alfa logolu spor koltuklar varken City pakette hiçbiri yok. Yani bana göre MiTo alınıyorsa mitoyu mito yapan detaylar bunlar. City paket sanki mito görünümlü polo gibi biraz daha. Alfanın en ful paketine bile hız sabitleyiciyi opsiyon olarak sunmuş bir marka olduğunu düşünürsek, sıfırdan alırken 1.3 ü de opsiyonlayarak ful almış kullanıcılar illaki vardır diye düşünüyorum. Eğer öyle bir araba denk gelirse alınabilir.
Boy çok değil de, kilo fazla. Oturunca gövdeye ve bacaklara +10 cm diyelim. :p 1.3 versiyonu donanım ve detayları nedeniyle sıkıntı diyorsunuz. Dikkate alacağım. Ds3 de çok sevdiğim tarz bir araba. Umarım durumları toparlayıp ciddi bakmaya başlarım. =)
Çok teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Buluts
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım