yazılanları okumadım ama üstüne sayfalarca yazışmaya gerek olmayan bir konu. 59000km bir fill en sorunlu olarak konumlandırılan DQ200 kodlu şanzımana sahip araç kullandım. aracım DQ200 için fabrikasyon limit tork olarak kabul edilen 250nm'ye sahipti. son 12000km'dir de tork 300nm'ye yakın. mekatronik ve kavrama değişmeden aracı satıyorum. ne zaman kavraması biter bunu sadece zaman gösterir. DQ200 kullanan biri aracını 100k kilometrelere kadar kullanacak ise şayet kavrama değişimini göze almalıdır. bu olacaktır. baskı balata değişiyorsa bu da değişir. sıkıntısı şu ki kavramasının ömrü kısa işte. benim gibi dikkatli bir kullanıcı 59000km götürdü ve satıyorum. yeni sahibinin davranış şekli kavramanın ömrünü belirleyecektir. durum bundan ibaret arkadaşlar. DSG'li araç bir daha alır mıyım? elbette alırım ancak DQ200 olmaz. neden mi? sebebi şanzımandan kaçmam değil. sebep VAG grubunda baktığım araçların DSG'lerinin DQ200 olmaması 

Son düzenleme: