Sorun bende bi yaşam tarzıBen 100 bin km ye kadar hava yakit filt yag koymus adamdim bana anlatmayin ben sorunsuz severim
Sorun bende bi yaşam tarzıBen 100 bin km ye kadar hava yakit filt yag koymus adamdim bana anlatmayin ben sorunsuz severim
6 ileriler ile bi şikayet yok henüz 8 ileriler yeni yeni çıkmaya başladı sıfırken hepsi güzel 6 ileriler manuele göre bir tık fazla yakıyor. Dsg de dediğin ses var yalıtım iyi olduğu için içerden duyulmuyor cam açınca 1-2-3 geçişleri şak şak duyuluyor. Ama manuelde de o tarz sesler oluyor. Çalışma şekli öyle diyelim. Bence en iyisi sorunları bilinen çözümleri uygun olanlar. Sorunu bilinmeyenler kötü ustalar elinde tam kanserAslinda hepsine katilmamla beraber tk lar yakit yaktirmasina tam sebep olmuyor. Sadece gucten cok yiyor . 1.6 atmosferige takiyorsun arabayi kaldircam diye devir cevir babam cevir sonrasi yakit
Saka bi yana aralarinda en tehlikesi bana gore dsg. Ya yolda duyuyorum sesleri benim icim canim yaniyor
Cvt icinse diyebilecegim normalde en keyifsiz en nalet tip. Benimki cvt olsada tk gibi oldugundan caktirmiyor allahtan . Ama bole zaaaaar diye kalanlari var vallahi sinir bozar.
Bi solemedigin aisin kalmis bea o nasil
Benim kayınpederin passat 80 e dayandı bişey yok 100 ü görebilir. İstanbulda 100 zor ama manuelde de bi sekilde bitiyor baskı balata. Cvt lerin uzun dönemde ne olacağı meçhul zf desen sorunsuz vs dedik millete ne masraflar çıkarıyor. Robotizelerde de beyin sıkıntıları çıkıyor uzun vadede. 200 binlerde tk larda revizyon istiyor istemese bile yakıt farkıyla zaten farkı kapatıyor. Otomatik arabaya binip debriyaja basmama vites atmama lüksünü yaşıyorsan bi şekilde bunlar başına geliyor cepten o paralar bir şekilde çıkıyor kiminde kavrama kiminde yakıt kiminde revizyon kiminde yağ soğutucu
Birinci ağızdan bilgi vereyim, Honda Jazz 2006 CVT km 235 bini geçmişti en son 240 bine doğru gidiyor. İlk sahibinde, İstanbul'da kullanılıyor. Araç rutin bakım dışında servise gitmedi, bakımlarda da rutin işlemler dışında özel bir şey yapılmadı.
Hocam bende 1. ağızdan bilgi vereyim o zaman. 2005 model 1.6 cvt Hrv sahibiyiz. Araba tam garaj arabası denilen türden hatta 50000 km yi 15 Eylül 2019 (fotoğraf çekmiştim oradan biliyorum) da yeni geçti. inanılmaz az kullanılıyor ve şanzıman araba daha 1 yaşında 5000 km olmadan şanzıman arıza verip komple yenilendi.
Ekli dosyayı görüntüle 21535 15 Eylül çektiğim fotoğraf.
Maalesef Cvtler de o kadar uzun ömürlü değil. Nissan'ın baya sorunu olmuştu. Bizzat yaşamadım bir şey diyemem.
Cvt ile ilgili duydum en son sorunda Toyota'nın Corolla Hb de kullandığı Cvt şanzıman kısa sürede sıkıntı çıkardığı için geri çağırdılar. Bizim ülkemizdeki Corolla da bu şanzıman olmadığı için bizde bu sorun duyulmadı.
Hatta ne kadar doğru bilemem bu işlerle yakın ilişkide olan bir arkadaşım Corolla Hb bu sorundan dolayı ülkemize gelmediğini söylemişti.
Toyota Corolla Hatchback Recalled Over Transmission Issue
Toyota announced a recall of its 2019 Corolla Hatchback because of an issue with the transmission that could cause the vehicle to lose power while driving. Consumer Reports has the details of the Toyota Corolla recall.www.consumerreports.org