Dönüş çapı en çok Linea kadar yüksektir. Ben Corsa'ya yerli direksiyon kutusu taktığımda 10 metre'den az olan dönüş çapı tahmini 13-14 metre filan oldu. Ama karşılığında sürüşü Corsa değil Fiesta oldu . Focus'tan sonra, hatta Ssangyong pickup'tan sonra bile kötü geliyor dönüş çapı. İnsan ona zamanla alışabiliyor, karşılığında iyi sürüş vaadediyorsa kabul edilebiliyor.Biz trigeri kayışını değiştirip vermiştik sonra alan arkadaşımda 3 ay sonra triger kayışı patladı 19 bine benden almıştı 7 bin tl motora harcadı sonra değişen v kayışı patladı o benim açımdan çok utanç verici oldu çünkü arkadaşımla adanada buluştuğumuzda koptu ve adanads kayışını bulamadık(nerdeyse 3milyonluk şehir).sonra elektirik aksamını 3500 liraya komple yeniledi.ama dün konuştum abi değer ya diyor hala 250 bin km oldu ben hayatta satmam diyor.radyatöre giden boru patlamıştı bende ben 650 verip yaptırmıştım o bi daha patladı sonra onda antalya burdur yokuşunda.birde dönüş çapı çok yüksekti arabanın kamyon dönen yerden dönemezsiniz abartısız fenadır o sırada kaldırıma çıkıyım derken süspansiyon dirseği mi ne onu kırmıştı . İşin ilginç yanı o hayatta satmam diyor ben o kadar şey yaşadım bi daha mı alsam diyorum
Bu kadar arızaya rağmen insanın satası gelmiyorsa o araba hakikaten keyif arabasıdır.