Dünyanın en yakışıklı arabası alfa romeo 147

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dthhasan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben selespeed kullanmadığım için bişey diyemem ama benim yaşadığım kozmetik dışındaki sorunların tamamı şerefli bir ustaya denk gelmemiş olmam yoksa triger kayışı 5-6 bin km de patlamazdı.radyatöre giden boru hadi yaşladı ve çatladı diyelim tekrar takılanın sanırım ince takılmasından dolayı patlaması yine karaktersiz usta hatası.
Bu bilmiş insanlarla hepimiz karşılaşıypruz milyarlarca dolar euro harcanan argeleri bırakan ustalarımız en basitinden lastik basıncında bile kafasına göre takılır.misal sırasıyla sahip olduğum fiestada 24 chevrolet aveoda 42 alstik değeri vardı lastkçi hepsine 32 basma derdinde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
(ALFA ROMEO) Selespeed candır , kandır , ruhtur , dna ve daha fazlasıdır. Eski bir 156 ss kullanıcısı olarak , uzman bir pilot gibi vites geçişi yapan çokta beyefendi olmayan hırçın bir vites kutusudur kendileri. Yeri geldiğinde , nazlı bir sevdalı , sürekli sileceklerinizi kaldıran o huysuz amca , yeri geldiğinde ise , adrenalini tavan yaptıran o hisler , bir ralli pilotu (Bkz ; S.Koç " @sinan ") edasıyla gücünüzü yola aktarmanızı sağlayan ruhu derin mekanizmadır , öyledir ki hem nazını size çektirir hemde keyfini sonuna kadar sürdürür. Sizin ilginizi öyle ister ki bunu eşiniz bile kıskanır. Aracı soğuk marş yapmadan önce SS kutusunun doldurma sesini dinlersiniz hatta işi benim gibi abartıp her haftanın süresini ölçüp not defterinize kaydedersiniz. SS senkronizesini yaparken gelen mekanik sesleri asla kulaklarınızdan silemezsiniz... Onun her ALFA ROMEO modelinde olduğu gibi bir ruhu vardır ve onu öyle kabullenirsiniz. Saygılarımla & Aşkla :)
 
Son düzenleme: