KAPALI En Alınası Lpg'li Araç

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

chesteren

Profesör
125
Marka
Toyota
Merhaba arkadaşlar..

Malum, akaryakıt fiyatları gün be gün artıyor ve hayli cep yakar bir hale gelmiş durumda. Elektrikli veya hibrit seçeneklerini dışarıda bırakıp,
-Dizel
-Benzin
-Lpg
yakıt türleri arasında mukayese yapınca en makul tüketimlerin Lpg'li araçlarda olduğunu gördüm.
Lpg kitleri başlı başına bir dünya fakat aralarında bütçeyi çok sarsmadan takılabilecek nitelikte olup, bazı araçların motoruyla gayet uyumlu olanları mevcut. İşte sizlere sorup öğrenmek istediğim nokta da tam olarak burası:
Sizce, Lpg'ye uyumluluğuyla bilinen araçlardan hangisi en iyi olmayı hak ediyor? Siz olsanız hangi Lpg'li aracı bu en iyisi diyip alırsınız?
(Ben bana kalsa 2012 makyajlı kasa kompressorlü c180 derim fakat sizlere danışmak çok daha güzel fikirler verecektir..)
 
Hele ki son benzin zammı ile birlikte lpg ye uyumlu her atmosferik motora tüp takılır prensibine geçtim. Maalesef diğer türlüsü için yanlış ülkede doğduk :D
Yalnız lpg'yi de boş geçmiyorlar zamlarda. Kitin montaj ve ruhsata işletmedeki masrafları, sonrasındaki ek bakımları, benzinden fazla tüketimi, çıkardığı çıkaracağı sorunların masrafları... En iyi kullanımı benzinle birlikte püskürtülen sistemler. Onlar da sakin tempoda saatlerce uzun yol yapılacağı zaman kâr getirir. Şehir içi dur kalk trafikte de ancak soğuk havalarda çok zarar vermeden kullanılır. Özellikle yeni nesil araçlarda amortismanı gittikçe zorlaşan bir sistem haline geldi.
 
Yalnız lpg'yi de boş geçmiyorlar zamlarda. Kitin montaj ve ruhsata işletmedeki masrafları, sonrasındaki ek bakımları, benzinden fazla tüketimi, çıkardığı çıkaracağı sorunların masrafları... En iyi kullanımı benzinle birlikte püskürtülen sistemler. Onlar da sakin tempoda saatlerce uzun yol yapılacağı zaman kâr getirir. Şehir içi dur kalk trafikte de ancak soğuk havalarda çok zarar vermeden kullanılır. Özellikle yeni nesil araçlarda amortismanı gittikçe zorlaşan bir sistem haline geldi.

2.000 liraya montajı yapılan atikerin 3.000 lirayı bulduğunu duydum geçen
 
Yalnız lpg'yi de boş geçmiyorlar zamlarda. Kitin montaj ve ruhsata işletmedeki masrafları, sonrasındaki ek bakımları, benzinden fazla tüketimi, çıkardığı çıkaracağı sorunların masrafları... En iyi kullanımı benzinle birlikte püskürtülen sistemler. Onlar da sakin tempoda saatlerce uzun yol yapılacağı zaman kâr getirir. Şehir içi dur kalk trafikte de ancak soğuk havalarda çok zarar vermeden kullanılır. Özellikle yeni nesil araçlarda amortismanı gittikçe zorlaşan bir sistem haline geldi.
Hocam ben şimdiye kadar lpg den sorun yaşamadım ve hep tüketim karı ederek aracı sattım. Tabi bu üç yıl önceki koşullarda geçerliydi. Bu sebepten özellikle uzun yıllar kullanılacaksa kendi adıma lpg öneriyorum fakat sizin de endişe duyduğunuz konularda haklılık payınız %100 var
 
Lpg o kadar kötü bişey mi meseka 1.0 csi tarzl lpgli motorları var vw in yanılmıyorsam birde vergi teşviği oluyor
yok lpg kötü bişey değil ama lpg aracın ömrünü kısaltır 30 sene dayanacak araç 25 sene olur ve yanında duruyon daldın diyelim çakmak yaktın yada arabayı parkettin bagajdan eşyaları indirirken adam iyici yanaştı çakmak yaktı ne olur araba güm!! ve lpg ile uğraşmak gerekiyor ama çakmak yakınca gümler dediğim konu çok yakından son seneler içinde arabaya en hafif zarar veren ve en makul yakıt dizel dir
 
yok lpg kötü bişey değil ama lpg aracın ömrünü kısaltır 30 sene dayanacak araç 25 sene olur ve yanında duruyon daldın diyelim çakmak yaktın yada arabayı parkettin bagajdan eşyaları indirirken adam iyici yanaştı çakmak yaktı ne olur araba güm!! ve lpg ile uğraşmak gerekiyor ama çakmak yakınca gümler dediğim konu çok yakından son seneler içinde arabaya en hafif zarar veren ve en makul yakıt dizel dir
Ben hiç sıralı sistemin patladığını duymadım görmedim bunlar hep eski düzel lpgler değil mi
 
yok lpg kötü bişey değil ama lpg aracın ömrünü kısaltır 30 sene dayanacak araç 25 sene olur ve yanında duruyon daldın diyelim çakmak yaktın yada arabayı parkettin bagajdan eşyaları indirirken adam iyici yanaştı çakmak yaktı ne olur araba güm!! ve lpg ile uğraşmak gerekiyor ama çakmak yakınca gümler dediğim konu çok yakından son seneler içinde arabaya en hafif zarar veren ve en makul yakıt dizel dir

Mevduat gereği her 10 senede lpg tankı değiştiriliyor. Ayrıca her servisde kaçak kontrolleride yapılıyor..
 
Bana göre lpg takılıcak aracın motoru güçsüz ve atmosferik olmalı. Güçlü araba alınıp lpg takıldığını görünce çok üzülüyorum performans isteyip performans düşürücü bir parça(lpg) takmak çok mantıksız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...