En iyi hot hatch

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kagan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bence golf r ama en iddialı golf gtı clubsport pist olarakda en iyisi golf r ama tabii hangisini al derseniz focus rs :D

Nasıl bir cümle kurdum...
 
Beyler Megane RS'le TypeR'ın Touge Battle videosunu izlediniz mi? Keiichi abimiz TypeR'da deliriyor understeer yüzünden. Yokuş inişinde de kayınca el frenine muammele ediyor direk :D
Yıllardır takip ediyorum japon abileri, ilk kez kendi araçlarını beğenmediler :D Meg rs'in hakkını yemeyelim. Başarılı bir araç :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
@123456mtn Dünya geneli için :D

Ben Golf R seçtim çünkü imaj, performans, kalite, kullanım kolaylığı, yakıt ekonomisi gibi kriterlere önemli ölçüde cevap verebiliyor bu arada stage 2'si de fena yürüyor he :D . Yani aile ile birlikte uzun yolları kısa sürede zahmetsizce bitirip arada bir piste çıkabileceğim, sol şeritte yardırırken kimsenin varexli civic muammelesi yapmayacağı bir hot hatch, bide vw'in o 2.0 TSI motorunu nedenini bilmediğim bir şekilde seviyorum.
Her harfine katılıyorum, gönlüm 308 GTi desede o görünüşle cıkk olmaz. Çok takarım ben dik dik bakacaklar hiç çekemem.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
En iyi hothatch diye birşey yok. Ne beklediğinize göre değişir.

Alıp sadece piste çıkacaksanız Trophy R, ClubSport S falan mantıklı yoksa değil. Type-R, Golf R, Audi S3 üçünden birini alıp bineceksin işte.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
Tabi bunlar varken diğerleri fasa fiso.
opel_kadett_1989_wallpapers_2_b.jpg photos_ford_escort-eu_1981_1_b.jpg pictures_peugeot_309_1986_2_b.jpg pictures_volkswagen_golf_1983_7_b.jpg renault_11_1981_pictures_1_b.jpg
 
Ben ne roll severim ne de drag severim.. Benim için öncelik viraj performansıdır. Virajları alırken sunduğu lezzet, farklılık ve karakterdir. Varsa maddi gücüm focus rs alırım, yoksa type r alırım. Gti clubsport s'i de ciddi maddi gücüm olsa garaja koyar pistte gazlayacağım zaman kullanırdım. Zira arka koltukları olmayan, ses yalıtım malzemesi bulunmayan aracı günlük hayatta kullanmak pek hoş olmasa gerek.
 
bugünün şartlarında alacak olsam ancak Leon Cupra için bütçe ayırabilirdim. En ulaşılabilir 0km olan o. Ancak ne istediğime gelirsek Type R. Nedeni ise futuristik tasarımı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
Valla ben arabalarla tanışırken şimdiki gibi rahat arabalar yoktu. O yüzden:

1- Lancia Delta Integrale (İskender Atakan'ın aracına bindiğimden beri)
2- Ford Escort Cosworth
3- Peugeot 205 GTI
4- Nissan Pulsar GTI-R
5- Opel Kadett GSI (dijital göstergelerinin hatırına :) )
6- Suzuki Swift GTI
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
bu aralar 120000 tl civarina 308 gti veriyorlarmis buda en ucuz rakibi cupradan bile 30000 lira ucuz demek rs fiyatinin yari digerlerindende soyle 60000 daha ucuz demekki buda neredeyse fazladan bir arac eder mtv ve sigorta kasko bakim masraflarini dusununce 308 gti derim kismetsede alirim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...