Erzurum'da Hyundai bayi üçkağıtçılığı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Avek aslında iyi bayidir biz aldığımız zamanlarda çok memnun kalmıştık.
O konuyu da anlatayım. 10 Aralık gibi Kartal'dan kalkıp Esenler'e gittik, anlaştık ve kapora verdik, Ocak başı gibi alacağımızı söylediler. Sorum üzerine fiyatta artış olmayacağını belirttiler. Neyse Ocak 15 gibi aradılar araba geldi diye, tamam güzel ama 1000 liraya yakın bi artış var dediler. Nedenini sorduğumda bişeyler gevelediler ben de telefonu kapattım. Ertesi gün Doğuş'a e-posta atıp durumu bildirdim. VW Diyalogdan aradılar ve yine bişeyler söyleyip ikna etmeye çalıştılar. İlk başta kabul etmeyip paramızın iadesini düşündüm ancak hem Micra'yı sattığımızdan hem de İstanbul çevresinde başka 1.4 Jetta olmadığından vazgeçip yine aldık. Bir miktar kredi çektik onu da yanlış yazmışlar, sonra nakitten iade ettiler. Arabayı aldıktan sonra eve götürmek için köprüyü kullanacağımızdan ogsyi hemen çıkartmak üzere plakayı rica ettik, yanlış verdiklerinden ötürü onu da gidip düzeltmek durumunda kaldık. Son olarak da 70 bin liraya yakın para verdiğimiz araba için bir hediye istedik, paspas vereceklerini ama şu anda ellerinde olmadıklarını, daha sonra göndereceklerini söylediler be tabiki göndermediler. Bu yazdıklarım doğrultusunda bu bayiden memnun olmak mümkün mü?
 
Sosyal medya'ya herhangi bir video yahut görsel koyup ifşa etmekle, bayiinin önünde ifşa etmek arasında ne fark var ? Ayrıca manevi tazminat davası mı açacaklar şirket onurumuz zedelendi diye. Sıfır aracı boyalı şekilde sattığı eksper raporuyla tescillenmiş ve dolandırıcılığı sabitlenmiş olup arkasında durmayan, müşteriyi mağdur etmeye devam eden bir bayiyi hangi avukat haklı görecek de dava açacak. Davaya mantıklı bir konu bulması bile mümkün değil. Ortada bir dolandırıcılık var ve dolandırıcılığı ifşa etmek herkesin sosyal görevidir. İsterlerse dava açsınlar, verdikleri avukat parasıyla kalırlar. Zaten hem videodaki haber ajansı hem de aracın sahibi Erzurum Hyundai Plaza diye ismi direkt belirtmiş. Dava açabilecek durumda olsalardı çoktan haber ajansına ve müşteriye açarlardı.
Ben uyarayım dedim bayiyi savunuyorum demedim ayrıca hakkınızı aramayın dediğimi de hatırlamıyorum, tabi kendi kararınız ne yapacağınız size kalmış bazen bir musibet bin nasihattan iyidir.
 
bizim bi tanıdığa da aynısını yaptılar. Abi arıyor bayiyi araç geldimi diye. Arac yolda gelmek üzere yarin burda olur falan diyorlar. Yarin ariyor tekrar. Sikinti oldu gelmedi falan filan erteai gun gene ayni palavralar. Neyse bi kaç gün sonra gidiyor arabayi almaya ama yanında ustayla:D arabanın boyalı olduğu cikiyor ortaya. Söylediklerine göre araba gemiden gelirken düşmüş. Bayilere de güven olmuyor.
 
Bir ay önce şu konuyu açmıştım: https://otopark.com/forum/threads/kadjar-kapı-sürtmesi.1112/
Bu konuyu da görünce iyice şüphe oldu içinde. Servis dışında boya ölçümü nerelerde yaptırılabilir, maliyeti ne olur?
en yakın galeriye gidin, aracınızı takas etmek istediğinizi ya da satmak istediğinizi söyleyip fiyat almak istediğinizi belirtin. Direk ceplerinden boya ölçüm cihazı çıkarıp ölçmeye başlıyorlar sağı solu :) Galeriye güvenmem derseniz, renault yetkili servisine gidip aracınızı megane/talisman ya da baska bi araç ile takas etmek istediğinizi belirtin onlarda ölçüm yapıyorlar hemen, para vermenizi gerektiren bi durum yok :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onay Kalkan
Ya bu durum ufukta sıfır araba almama imkan olmasa bile hakikaten canımı sıktı, Her bayi böyle mi aceba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...