Herkese merhabalar,
2013 40,000 km de (daha dün 40.000) oldu F20 116i sahibiyim bir çoğunuz zaten buji ve bobin konusundan aracımı hatırlıyordur. Ben bu aracın ilk çalışmada aşırı derecede sesli ve sarsıntılı çalışmasından dolayı çok dertliyim ya ve araştırdım bu durumu, wastegate kaynaklı bir problem olduğunu öğrendim. Geçenlerde su rekoru ve yağ filtre haznesi değişti aracımda, o sırada turbo'nun contalarına vs bakıldı çok şükür onlar sağlam çıktılar, genelde bütün F20 lerde patlak veriyormuş o bölgeden. Bir de aracın beyni direkt olarak motor üstünde konumlandırıldığı için çok büyük problem yaşatıyor diye kulağıma geldi. Bu aracı verip E36 alasım var, bu aracımıda seviyorum sonuçta ilk sahibiyim ama artık öyle bir duruma geldim ki sırf o cold start sesi yüzünden bile arabayı satabilirim. Bunun ile ilgili bir çözüm bilen veya uygulayan oldu mu acaba ?
2013 40,000 km de (daha dün 40.000) oldu F20 116i sahibiyim bir çoğunuz zaten buji ve bobin konusundan aracımı hatırlıyordur. Ben bu aracın ilk çalışmada aşırı derecede sesli ve sarsıntılı çalışmasından dolayı çok dertliyim ya ve araştırdım bu durumu, wastegate kaynaklı bir problem olduğunu öğrendim. Geçenlerde su rekoru ve yağ filtre haznesi değişti aracımda, o sırada turbo'nun contalarına vs bakıldı çok şükür onlar sağlam çıktılar, genelde bütün F20 lerde patlak veriyormuş o bölgeden. Bir de aracın beyni direkt olarak motor üstünde konumlandırıldığı için çok büyük problem yaşatıyor diye kulağıma geldi. Bu aracı verip E36 alasım var, bu aracımıda seviyorum sonuçta ilk sahibiyim ama artık öyle bir duruma geldim ki sırf o cold start sesi yüzünden bile arabayı satabilirim. Bunun ile ilgili bir çözüm bilen veya uygulayan oldu mu acaba ?