Yolda araç ilerlerken benzin depoda sağa-sola, ileri-geri hareket eder. Şamandıra önde ise rampa çıkarken benzin seviyesi düşer vs. Tamamen önlemek için tankın dört köşesine de şamandıra koyup ortalama alman gerekir. Ucuz şekilde bunu önlemek için adamlar şöyle bir olay geliştirmiş benzinli motorlarında. İlk marşta yakıt bilgisini alıyor tanktan, sonra depoya yakıt konmadığı sürece bir sonraki marşa kadar tekrar ölçmüyor. Zaten adam bu arabayı , -fabrika çıkış lpgli olanlar hariç- benzinle gitsin diye tasarlıyor.
Yani bu hata değil, seçim. Ona kalırsa rampa çıkarken kendi ibremde benzinin yükselmesi de sorun. Neyse orayı geçelim.
Pompa ile arasına bir modül takılıyor ve sorun çözülüyor diye biliyorum.
Ayrıca "fabrika çıkış" lpgli araçlarda bu sorunun olmadığını, "fabrika çıkış" lpgli alınmayıp da sonradan "nasılsa fabrika çıkışlı lpgli hali var" diye sanayide daha uyguna takılan araçlarda bu uygulamaların yapılmadığı ve sonucunda bu durumun oluştuğunu biliyorum. Çünkü Honda jazz vardı bende (ki fabrika çıkış lpg seçeneği yok) , onda da benzer durum oluyordu benzin ibresinde.