4X4 seçenek göz önüne alınırsa seçeneğimiz tek oluyor zaten Vitara Win1.2M civarına Fiat 500X mi, Suzuki Vitara mı?
Vitara ise eğer, hangi motor seçeneği tercih edilmeli?
500X özelinde 1.3 Turbo Benzinli DCT düşünüyorum. Bildiğim kadarı ile bir kroniği yok.
Bu fiyat bandında başka alternatif Crossover varsa onları da araştırırım.
Yukarıdan bildirimde “S.Asil” yazısını gördüm, aha dedim 1.4 Egea önerisi geldi4X4 seçenek göz önüne alınırsa seçeneğimiz tek oluyor zaten Vitara Winha yok 4x2 yaparsak şimdi 1.3 FF güzel motor TCT zaten ömür olarak kendini kanıtlamış manyak güzel çift kavrama
malzeme kalitesi olarak eminim 500x daha iyidir çünkü suzuki genel kalite algısında düşüktür ama geldik kullanım ömrü uzun ömürlülüğe orada vitara win , işin özüne şöyle bir bakarsak kaldı ki şimdi forumda linç yiyeceğim neyse ;
Uzun zamanlar kullanım yapılacaksa sağlamlık uzun ömürlülük düşünülüyor ya bakımını unutsak atlasak bile nazlanmasın deniyorsa SUZUKİ
Keyifli sportif olsun hacimsel olarak çok beklentimiz yok yakıtta problem değil yeter ki yolda keyifli olsun deniyorsa naz çekilecekse FİAT
Şimdi gelip aaaaaaaa italyancı tayfaya bak suzuki önerdi falan demeyin her zaman SEZARIN HAKKI SEZARA![]()
Yukarıdan bildirimde “S.Asil” yazısını gördüm, aha dedim 1.4 Egea önerisi geldi. Şimdi şöyle ki arabayı ablama alıyoruz. Mevcut otomobilini (Skoda Yeti) sattıktan sonra tabii ki. Çok pimpiriklidir, hiç bakım aksatmaz, en iyi şekilde yaptırır. Yeti’den sonra Vitara kalitesiz hissettirir diye düşünüyorum, kendisi Vitara diyor, ben 500X diyorum, biraz da tarzına daha uyum sağlar diye düşünüyorum çünkü Vitara biraz, ehhh
4X4 şart değil, zaten şehir içinde kullanılıyor. Bu şekilde bir kullanıcıya 500X uygundur diye düşünüyorum ama hâlâ alternatiflere açığım.
Edit : her gün araba kullanmıyor, genellikle az km yapıyor.
Ne kadar da Opel önermelik bir insanYukarıdan bildirimde “S.Asil” yazısını gördüm, aha dedim 1.4 Egea önerisi geldi. Şimdi şöyle ki arabayı ablama alıyoruz. Mevcut otomobilini (Skoda Yeti) sattıktan sonra tabii ki. Çok pimpiriklidir, hiç bakım aksatmaz, en iyi şekilde yaptırır. Yeti’den sonra Vitara kalitesiz hissettirir diye düşünüyorum, kendisi Vitara diyor, ben 500X diyorum, biraz da tarzına daha uyum sağlar diye düşünüyorum çünkü Vitara biraz, ehhh
4X4 şart değil, zaten şehir içinde kullanılıyor. Bu şekilde bir kullanıcıya 500X uygundur diye düşünüyorum ama hâlâ alternatiflere açığım.
Edit : her gün araba kullanmıyor, genellikle az km yapıyor.
Yeti 1.6 TDİ DSG. 2014 model. Vag grubu istemiyor artık, kızmışİşte şimdi daha iyi oldu , skoda yetiden terfi alması gereken bir ablamız var , yeti DSG mi bilmiyorum ama DSG üzerinden gidersek KAMIQ alınabiliyorsa bence skodaya alışmış birisi için daha temiz bir optimizasyon olur ha yok illa değişelim diyorsan 500X kesinlikle güzel seçenek hem alışılmış tasarımın dışında dokunuşlar var hem de gerçekten tarz bir araç , alternatif olarak ülkemizden çekilmesini saymazsak Mazda CX-3 kesinlikle donanımlı güvenli ve çekici bir araç , ortak kardeşlerden Compass & Renegade olabilir fotoğraflar sunulup seçim yapılabilir aslında çünkü ortak kardeşler birbirlerine benzer olsalar da CX-3 gibi daha spesifik seçeneklerde durum ya "işte bu" yada "yok beğenmedim" olarak geçilecek![]()
Fiyat esnek olsa biraz daha TONALE önerip linç yemeye öyle hazırdım ki anlatamamYeti 1.6 TDİ DSG. 2014 model. Vag grubu istemiyor artık, kızmışCX-3 ben de baktım, sonuçların hepsini bi analiz edeceğim. CX-3 tecrübesi olan varsa yazar belki bu vesile ile.
Ben önerdim kendisine, yedim bile.Fiyat esnek olsa biraz daha TONALE önerip linç yemeye öyle hazırdım ki anlatamam![]()
Şoförlüğü 1.3 Dizel Corsa’da öğrendi çaktırmaNe kadar da Opel önermelik bir insan
Neyse, istediğini alsın ya.. Bir de sen riskli olanı diretiyorsun. Sonra DCT'de birşey oldu mu sana yıkar
Ben Vitara'nın Android ekranına tahammül edemezdim, Alpine-Sony falan birşeyler takardım.
Şimdi tekniğe daldık manyak güzel konu olacak bundan devam ettireyimŞoförlüğü 1.3 Dizel Corsa’da öğrendi çaktırmaŞakayı gırgırı bi kenara bırakırsak aslında bakım aksatmamasına rağmen DSG’den başı yananlardan o da. DCT’nin DSG’den daha ağır bir masraf açma durumu söz konusu olur mu diye düşününce aşırı bir olanak vermiyorum işin açığı bu duruma
Teşekkür ederim abi, gerçekten dikkat edilmesi gereken bir hususta iyi bir çıkarım yapmışsın, takdir ederim. Çok şakayla karışık bir konu oldu, okuyanlar şimdiden kusurumuza bakmasınlar. Lakin… işin sonuç kısmına odaklanınca güzel şeyler çıktı diye düşünüyorum bu konudan. Elimizde 133 bin KM’de, kavraması tam takım değişmiş, mekatronik beyni değişmiş ve buna rağmen hâlen az da olsa bir kavrama sorunu olan ve tekrar onarıma göndereceğimiz bir otomobil var. Bu sebepten dolayı zaten Suzuki’ye yönlendi. Sorunsuz, Japon otomobili algısı.Şimdi tekniğe daldık manyak güzel konu olacak bundan devam ettireyim
Şimdi hali hazırda kullanılan araç Skoda Yeti 1.6 TDI (CAY yüksek ihtimalle) DSG 7 yani DQ200 (0AM/0CW) Kuru tip çift kavrama ve tork dayanımı 250NM , sorunu nedir bu sistemin sürekli kendisini 2.vites seçeneğinde tutup 1 ve 2 yemesi diyebiliriz ama genel anlamda bu olduğunda mekatronik beyni ve pompanında değişmesi gerektiğinden benim gördüğüm maliyet katlanması yaşatabiliyor.
Alınması ön görüde olan araç ise Fiat 500X 1.3 FF DCT 6 yani FPT C635 yine karşımızda kuru tip çift kavrama var fakat burada tork dayanım limitimiz 350NM , burada ise ben kullandığım TCTlerde DQ200 gibi hemen 2.vitese alma durumları gözlemlemedim kaldı ki TCT mevcudunda olan şirket arabası kullanan arkadaşlarımda o kadar horlamalarına rağmen hala en küçük sorun sıkıntı olmadı , bunu Giu kullanıcıları daha net bilirler ortalama çıkarılması gereken ömür 200.000 kmve maliyetlere gelirsek , normal bir kavrama değişimi DQ200'de ne kadarsa TCT kısmında da benzer fiyat olması lazım , hatta güncel parça fiyatını da buraya dahil edelim "35.000-41.000TL" arasında satıcıdan satıcıya değişiyor ve bunlar set fiyatları sadece kavrama değil.
Öncelikle @S.Asil in ilk yorumunun altına imzamı atarım. 4x4, römork çekme, mekanikte ölümsüzlüğe yakın sağlamlık vb. ihtiyaçlar yoksa kesinlikle 500x. Tüm diğer Fiat'lar bir yana, 500x bir yana. O kadar net bir kalite farkı var. Bir dönem Mazda3 ile arasında kalmıştım öyle söyleyeyim.Yeti 1.6 TDİ DSG. 2014 model. Vag grubu istemiyor artık, kızmışCX-3 ben de baktım, sonuçların hepsini bi analiz edeceğim. CX-3 tecrübesi olan varsa yazar belki bu vesile ile.