KAPALI Fiat doblo 1.3 multijet euro4 EGR valfi arızası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EmreDemir

Emre balıkel
Takipçi
1
24
Marka
Fiat
Merhaba, doblo 1.3 multijet euro4 aracımda uzun zamandır egr arızası var bir sefer temizlettim ama 1 ay sonra yeniden arıza lambası yandı.
Sizce yeni bir egr valfi mi almaliyim yoksa yazilim ve körleme ile iptal mi ettirmeliyim?
 
Bir arabanın orjinal parçasını alıp yerine takmak her zaman en mantıklı iştir. Orjinal yoksa veya çok pahalıysa kaliteli yan sanayi bulunur takılır.
En son çare o parça iptal edilmeli bence. Maliyeti eğer çok fazlaysa, mecbur iptal ettirmeniz gerekirse, ettirin.
 
Özünde 80'lerin otomobilleri olan Fiat Tempra/Tipo modellerinde bile EGR valfi var. Emisyon normları için üreticilerin kılı kırk yardığı bu dönemde tek harekette arabanızı 70'li yılların emisyon standartlarına geriletip çevrenin anasının ağlatılmasına katkıda bulunabilirsiniz. Sokakta yürürken elindeki abur cubur ambalajını veya içtiğiniz kolanın kutusunu 20 metre ilerideki çöpe değil de yere atanlardansanız EGR iptali da çok sırıtmaz.
Ama ben olsam yenisini taktırırım. Aracın yürütme maliyetleri içerisinde kabul edilebilir bir kalem.
 
başka bi sıkıntıdan dolayı tıkanmıyosa sıfırını alın takın, başka sıkıntıdan yapıyosa zaten araştırılması lazım yenisi de işe yaramaz. İptal falan boş iş zaten yeterince zarar veriyoruz doğaya göz göre göre fazlasını vermemek lazım
 
Özünde 80'lerin otomobilleri olan Fiat Tempra/Tipo modellerinde bile EGR valfi var. Emisyon normları için üreticilerin kılı kırk yardığı bu dönemde tek harekette arabanızı 70'li yılların emisyon standartlarına geriletip çevrenin anasının ağlatılmasına katkıda bulunabilirsiniz. Sokakta yürürken elindeki abur cubur ambalajını veya içtiğiniz kolanın kutusunu 20 metre ilerideki çöpe değil de yere atanlardansanız EGR iptali da çok sırıtmaz.
Ama ben olsam yenisini taktırırım. Aracın yürütme maliyetleri içerisinde kabul edilebilir bir kalem.

imza,AHU :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...