Biri yapsın da izleyelim modundayım şu an, Linea hakkında yorum yapmayacağım zaten bazı arkadaşlar benim diyeceklerimi söylemişler.TR'de bir ilk olur fena mı?
Türk insanınin huyudur alaya basite ti'ye almak. Linea her türlü güzel yarı yolda bırakmayan bi arabadır şikayet edenini bulamazsın.Biri yapsın da izleyelim modundayım şu an, Linea hakkında yorum yapmayacağım zaten bazı arkadaşlar benim diyeceklerimi söylemişler.TR'de bir ilk olur fena mı?
Hocam bunda herkes hemfikir, kimsenin Linea-Egea-301 vs gibi F/P arabalara laf ettiği yok ama bu araçların üretim amacı da sizin hedeflediğiniz şeyler değil. Dediğiniz gibi yarı yolda bırakmayan,yürütmesi ucuz,yakıtı az F/P arabaları buraya kadar Linea vs gibi araçlar mükemmel ama iş o arabaya binlerce lira para döküp farklı şeyler hedefleyince iş başka bir boyuta geçiyor.Türk insanınin huyudur alaya basite ti'ye almak. Linea her türlü güzel yarı yolda bırakmayan bi arabadır şikayet edenini bulamazsın.
Hocam bunda herkes hemfikir, kimsenin Linea-Egea-301 vs gibi F/P arabalara laf ettiği yok ama bu araçların üretim amacı da sizin hedeflediğiniz şeyler değil. Dediğiniz gibi yarı yolda bırakmayan,yürütmesi ucuz,yakıtı az F/P arabaları buraya kadar Linea vs gibi araçlar mükemmel ama iş o arabaya binlerce lira para döküp farklı şeyler hedefleyince iş başka bir boyuta geçiyor.
Lineayı Linea yapan özellikler kayboluyor. Attığınzı taş ürküttüğünüz kurbağa meselesi gibi.
Burada arkadaşların anlatmak istediği şey bu. Yoksa hepimiz BMW-Mercedes'e binmiyoruz ki sizin aracınıza laf edelim.
Linea, Punto alt yapısında yükselen bir araç ama zamanında @Ozgur Gunes 'in bahsettiği Linea'ya Punto / MiTo gergilerini takmak için bakmıştık, travers yapısı ve şasenin pek çok noktası farklıydı.
Linea amacı belli olan bir araç. Ama sizi de anlıyorum, insan bu tür şeyleri elindeki arabaya uygulamak ister, yapılmayanı yapmanı tatminini ister.
Çift turbo konusu ise ciddi zor bir uygulama. Kaput altında iki turboyu koyacak lokasyon bulmak bile sıkıntı olabilir.
Çift turbolarda, genellikle V tipi motora uygulanır. Sıralı motora uygulanırsa da, biri alt devir, diğeri üst devir için yer alır falan. ama bunları mevcut ecu ile yapmanız çok net imkansız. Her şeyden önce araca ayrı bir beyin takmanız gerekecek, tüm kablolama değişecek gibi gibi.
Size yapmayın demiyorum ama yapacaksanız da büyük turbo veya hybrit yapın derim.
Son olarak, lastik patlakken yol yapmış olmanız aracın iyi yol tuttuğunu göstermez. F1 aracı olsa, patlak veya inik lastik ile araç illa ki saçmalar. Siz sadece biraz fazla özgüven sahibiniz bence.
İşte tam bahsettiğim kombinasyon, altyapısı güçlendirilmiş, 1549'lu 1.6 mjet linea. gayet de iyi yürüyor ağırlık avantajından dolayıArkadaşlar tr’de tek linea bizde, bu arkadaşın konuşması bana çok ciddi troll geldiği için dalga geçtim, yapılmaz demiyorum ama bu bilgi seviyesiyle imkansız yapamaz, modifiye camiasındaki ustalar çok parasını alır ve bir sonuç elde edemez, 1.3 arabaya çift turbo takıcam demek komik yani. Linea yı adam yerine koymayıp küçümsüyomuşum vs. komik bi savunma, buyrum bizim lineaya yaptıklarımız ve sonuçları:
Konu sahibi arkadaşım, eğer düşünürsen bu aracı sana satabiliriz, başka bi proje düşünüyoruz, her zaman hazırlanmış araba mantıklıdır, ben kendi astramda öyle yaptım, kafam şu an çok rahat. Aracın sahibi arkadaşım 20 yıllık dostumdur, çok temiz kullanır arabasını ve gram masrafı yoktur, macera aramamanı tavsiye ederim.