Evet sağolun yorumlarınız için. İlla c sınıfı demiyorum uygun olduktan sonra tabi ki d sınıfıda olur ama 1.4 ün superb e pek yeteceğini sanmıyorum tabi ki sadece tahmin benimki içine binip görmek lazım insignialarda çok indirim yapıyorlar diye duydum eğer uygun bir fiyat verirlerse insignia var aklımda yada astra j kasa. Tabi yıl sonuna kadar nasıl olur bilemiyorum.Yakıt tüketiminden memnunuz. Adana-İstanbul arası otobanda 130-140 civarı, duble yollarda 120 ile gidince ortalama 4.4 yakmıştı. Ekonomik bir araç 1.6 tdci motor ile. Olumlu yönleri; sürüş zevki, sürüş zevki ve sürüş zevki Bu sınıftaki en eğlenceli otomobil olabilir Focus. Diğer olumlu yönleri atik olması, süspansiyon konforu iyi sayılabilir, yan yatma olayı az. Olumsuz yönleri ise Golf kadar sessiz bir otomobil değil, rüzgar ve yol gürültüsü bir-iki tık fazla. Ergonomik ve malzeme kalitesi konusunda da sınıfında lider olmadığı kesin. Genel olarak güzel bir araç ama. Memnun kaldık diyebilirm. Yılda 9-10 bin az bir miktar. Yakıtı önemsemem derseniz ki 9-10 bin km için önemli değil; 1.4 tsi act Dsg Superb Style paketli hali ile 100 bin tl civarlarında oluyor. Gayet dolu bir otomobil fiyatına göre. Standart olarak Xenon farlara sahip olması bile gayet mutlu edebilir. Konforlu ve aile kullanımına dost. Dizelin 5-6 litrelik tüketimi sizin için önemli değilse Superb'a bakmanızı öneririm. Hem Dsg şanzıman Tsi motorlar ile daha iyi bir uyum sergiliyor vites seçimi anlamında. Focus, octaiva ve golf gelecek yıl içerisinde ya değişecek ya makyaj operasyonu geçirecek. İllaki c sınıfı isterim derseniz beklemek lazım şimdilik. Umarım yardımcı olmuşumdur
Ben c segment bir araca 90 bile vermem birakin 110'u o mevzuda zaten haklisiniz. O paralara cikinca manuel de olsa dizel d segment kovalarim kesinlikleO kadar parayi bir Focus icin gozden cikaracaksaniz Superb'e bakin. Bir Focus icin degmez.
Ayni sekilde ben de vermem. Ancak 90 verecekken 110 niye verilsin? 110 verilecekse de daha mantikli bir tercih olsun. Ek olarak eger para konusuna o kapidan girersek hic cikamayiz, Turkiye'de hicbir arac parasini haketmiyor zaten.Ben c segment bir araca 90 bile vermem birakin 110'u o mevzuda zaten haklisiniz. O paralara cikinca manuel de olsa dizel d segment kovalarim kesinlikle
Bizde de oyle zaten genis ailede her modelden markadan arac var. 1.2 tsi dsg jettayla da cok icli disliyizdir. Ben de manuel takintisi oldugu icin 2015'de de titanium dizel focus uygun oldugu icin 74 75 gibi bir rakama alabildim de suan dizel otomatik diye 90 kusur bin lira trend x bombos focusa para vermezdim ayni sekilde dizel manuel titanium'a da 90 vermezdim gereksiz pahali. O paralarin araci degil zaten aslinda dedigin gibi cogu bu fiyatlarin araci degil.Ayni sekilde ben de vermem. Ancak 90 verecekken 110 niye verilsin? 110 verilecekse de daha mantikli bir tercih olsun. Ek olarak eger para konusuna o kapidan girersek hic cikamayiz, Turkiye'de hicbir arac parasini haketmiyor zaten.
2015'e kadar Ford'un uc farkli modelini kullandik. Cocukken her araba Ford olunca aram hep sicakti markayla. Niyetimiz yine Ford kullanmakti, Focus alacaktik ancak bu fiyatlandirma yuzunden Jetta tercih ettik. Markaya karsi bir seyim yok onu diyorum yani.