Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
youtube'da takılırken videolardan ses analizi yapan bi youtube kanalına rastladım. Önce çok ukala buldum, bir kaç video daha izledim takıldım kaldım.

Belki ilgi çeker diye buraya Türkiye'de en sevdiğim vokal'in analizini bırakıyorum. Bir çok ismin ses analizi var :)




Edit: Konu olarak açacaktım, ilgi çekmez diye düşündüm açıkcası .


Bu da bonus : Erkan Oğur İsmail Hakkı Demircioğlu Röportaj
 
Son düzenleme:
Bu huzurdan istiyorum:D
20170903_203811-1.jpg
 
Arkadaşlar bu yeni Passat'ın çift egzozlu TDI motoru 2.0 olan mı? Öyleyse çok pis şımaracağım. Bugün dışarı çıkmıştım arabayla. Eve dönüşte bayağı da trafik vardı. Trafik ışıkları filan da durduruyor sürekli. O ara virajlar mirajlar derken beyaz bir Passat trafikteki bütün arabalarla arayı açmak istedi, benimle açamadı yetiştim. :rolleyes::cool:
Yeri gelmişken tekrar söyleyeyim. Goodyear'ın 4 mevsim lastiği Vector 4seasonGen2 virajlarda harbiden çok iyi, sadece frenajda vasat.
 
Beyler bugün @berkay4408 in insignia ile gezdik, gazladık :) Birkaç şey söylemek istiyorum.
@CenkGs abi gibi yazmak istedim :)
Öncelikle sert bir araba ama sertliği o kadar iyi ayarlanmış ki bir engelden geçtiğiniz zaman hissediyorsunuz ama kolay kolay rahatsız etmiyor. Dozajında sertlik dedikleri bu olsa gerek, yere çok sağlam basıyor, çukurlardan geçerken esnemesi çok yok ama rahatsız etmeden bunu yapması şaşırtıcı. Tabii bu virajlarda büyük bir artı olarak geri dönüş yapıyor.
245 45 18 Bridgestone potenzalar arabanın üstünde, 30k küsur kmdir üstünde olan lastikler, hamuru kötü ve çatlamalar başlamış. Buna rağmen kafadan kayması yok ve lift off yaptığınızda o kadar tatlı o kadar güzel geliyor ki arkası :) Sürüklenme veya başka bir rezistans (direksiyon hariç ki bu iyi bir şey) olmadan arkası geliyor ve açıyı istediğinizi gibi ayarlayabiliyorsunuz resmen. Arkası bu cüsseyi düşününce inanamayacağınız derecede çok geliyor ama diğer taraftan hiçbir tedirginlik korku da yaratmıyor, tabii bunda yana yatması olmamasının etkisi de var. Böyle sert bir arabada bozuk yollarda lift off yapınca kopmasını, sekmesini veya en basitinden sizi rahatsız etmesini beklersiniz ama bunların hiçbiri yok :)
Esp tamamen kapanabildiği için de özgürce ve güvenli bir şekilde eğlenip istediğiniz açıyı görünce gaza oturup rayına tekrar oturtuyorsunuz. Direksiyon elektrikli olmasına rağmen hafif rezistansı oluyor ve sertliğini kaybetmeden size itaat ediyor, verdiğiniz açıyı 18 lik jant sayesinde keskin bir şekilde yola aktarabiliyor. Diğer taraftan üst hızlarda düz girdiğiniz virajlarda da ray gibi girip çıkıyor ve direksiyon yine çok güven veriyor.
Frene de değinmek istiyorum, biraz ezmeniz gerekiyor fren pedalını. Dozajlaması gayet kolay ama biraz alışkanlık gerektiriyor. Üstündeki kötü lastiklerden dolayı durmuyor şu an ama abs devreye girmesi çok iyi.
Arabayı çok sevdim, ciddi anlamda çok sevdim. Motor ile beraber çok çok iyi işler çıkartabiliyor ve bunları yaparken de sizi rahatsız etmeden, korkutmadan yapıyor. Alışkanlık gerektiren arabalardan, limiti zorlarken biraz da kendi limitlerinizi zorluyorsunuz :)
 
Arkadaşlar bu yeni Passat'ın çift egzozlu TDI motoru 2.0 olan mı? Öyleyse çok pis şımaracağım. Bugün dışarı çıkmıştım arabayla. Eve dönüşte bayağı da trafik vardı. Trafik ışıkları filan da durduruyor sürekli. O ara virajlar mirajlar derken beyaz bir Passat trafikteki bütün arabalarla arayı açmak istedi, benimle açamadı yetiştim. :rolleyes::cool:
Yeri gelmişken tekrar söyleyeyim. Goodyear'ın 4 mevsim lastiği Vector 4seasonGen2 virajlarda harbiden çok iyi, sadece frenajda vasat.
Abi 2.0 yazmıyorsa 1.6 tdi dır.Egzozlar da sonradan yapılıyor :D

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Beyler bugün @berkay4408 in insignia ile gezdik, gazladık :) Birkaç şey söylemek istiyorum.
@CenkGs abi gibi yazmak istedim :)
Öncelikle sert bir araba ama sertliği o kadar iyi ayarlanmış ki bir engelden geçtiğiniz zaman hissediyorsunuz ama kolay kolay rahatsız etmiyor. Dozajında sertlik dedikleri bu olsa gerek, yere çok sağlam basıyor, çukurlardan geçerken esnemesi çok yok ama rahatsız etmeden bunu yapması şaşırtıcı. Tabii bu virajlarda büyük bir artı olarak geri dönüş yapıyor.
245 45 18 Bridgestone potenzalar arabanın üstünde, 30k küsur kmdir üstünde olan lastikler, hamuru kötü ve çatlamalar başlamış. Buna rağmen kafadan kayması yok ve lift off yaptığınızda o kadar tatlı o kadar güzel geliyor ki arkası :) Sürüklenme veya başka bir rezistans (direksiyon hariç ki bu iyi bir şey) olmadan arkası geliyor ve açıyı istediğinizi gibi ayarlayabiliyorsunuz resmen. Arkası bu cüsseyi düşününce inanamayacağınız derecede çok geliyor ama diğer taraftan hiçbir tedirginlik korku da yaratmıyor, tabii bunda yana yatması olmamasının etkisi de var. Böyle sert bir arabada bozuk yollarda lift off yapınca kopmasını, sekmesini veya en basitinden sizi rahatsız etmesini beklersiniz ama bunların hiçbiri yok :)
Esp tamamen kapanabildiği için de özgürce ve güvenli bir şekilde eğlenip istediğiniz açıyı görünce gaza oturup rayına tekrar oturtuyorsunuz. Direksiyon elektrikli olmasına rağmen hafif rezistansı oluyor ve sertliğini kaybetmeden size itaat ediyor, verdiğiniz açıyı 18 lik jant sayesinde keskin bir şekilde yola aktarabiliyor. Diğer taraftan üst hızlarda düz girdiğiniz virajlarda da ray gibi girip çıkıyor ve direksiyon yine çok güven veriyor.
Frene de değinmek istiyorum, biraz ezmeniz gerekiyor fren pedalını. Dozajlaması gayet kolay ama biraz alışkanlık gerektiriyor. Üstündeki kötü lastiklerden dolayı durmuyor şu an ama abs devreye girmesi çok iyi.
Arabayı çok sevdim, ciddi anlamda çok sevdim. Motor ile beraber çok çok iyi işler çıkartabiliyor ve bunları yaparken de sizi rahatsız etmeden, korkutmadan yapıyor. Alışkanlık gerektiren arabalardan, limiti zorlarken biraz da kendi limitlerinizi zorluyorsunuz :)
Eline sağlık. Arabayı kendim kullanmış gibi oldum :) Muhtemelen lastikler Potenza olsa arkası o kadar rahat oynayamazdı. Opel'in bugüne kadar kullandığım bütün arabaları rayda gitmeye, zorlayınca da en son arkayı bırakmaya meyilliydi. Insignia'nın o güzelliğini ben Bridgestone'un harika mühendisliğine veriyorum :D Bir de çok dar yaauu :p Berkay'la anlaşamadık o konuda bir türlü.:)
 
Eline sağlık. Arabayı kendim kullanmış gibi oldum :) Muhtemelen lastikler Potenza olsa arkası o kadar rahat oynayamazdı. Opel'in bugüne kadar kullandığım bütün arabaları rayda gitmeye, zorlayınca da en son arkayı bırakmaya meyilliydi. Insignia'nın o güzelliğini ben Bridgestone'un harika mühendisliğine veriyorum :D Bir de çok dar yaauu :p Berkay'la anlaşamadık o konuda bir türlü.:)
Teşekkür ederim abi, yazıyı beğenmene sevindim :) Kötü lastiklere rağmen arkasını getirmek için yine ciddi anlamda üstüne çıkmak lazım ve yine o kötü lastiklere rağmen tutuşu, tepkileri yine mükemmel. Zaten arkasını getirmek için ciddi ciddi lift off yapmak lazım :D
Arkası d sınıfına göre biraz daha ufak ama çok dar değil bence. Sınırlarda bence. Tasarım ile verilen ufak tavizler maalesef. Ha tabi bu sınıfta superb gibi bir rakip düşünürsek eğer arkası küçük.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Beyler bugün @berkay4408 in insignia ile gezdik, gazladık :) Birkaç şey söylemek istiyorum.
@CenkGs abi gibi yazmak istedim :)
Öncelikle sert bir araba ama sertliği o kadar iyi ayarlanmış ki bir engelden geçtiğiniz zaman hissediyorsunuz ama kolay kolay rahatsız etmiyor. Dozajında sertlik dedikleri bu olsa gerek, yere çok sağlam basıyor, çukurlardan geçerken esnemesi çok yok ama rahatsız etmeden bunu yapması şaşırtıcı. Tabii bu virajlarda büyük bir artı olarak geri dönüş yapıyor.
245 45 18 Bridgestone potenzalar arabanın üstünde, 30k küsur kmdir üstünde olan lastikler, hamuru kötü ve çatlamalar başlamış. Buna rağmen kafadan kayması yok ve lift off yaptığınızda o kadar tatlı o kadar güzel geliyor ki arkası :) Sürüklenme veya başka bir rezistans (direksiyon hariç ki bu iyi bir şey) olmadan arkası geliyor ve açıyı istediğinizi gibi ayarlayabiliyorsunuz resmen. Arkası bu cüsseyi düşününce inanamayacağınız derecede çok geliyor ama diğer taraftan hiçbir tedirginlik korku da yaratmıyor, tabii bunda yana yatması olmamasının etkisi de var. Böyle sert bir arabada bozuk yollarda lift off yapınca kopmasını, sekmesini veya en basitinden sizi rahatsız etmesini beklersiniz ama bunların hiçbiri yok :)
Esp tamamen kapanabildiği için de özgürce ve güvenli bir şekilde eğlenip istediğiniz açıyı görünce gaza oturup rayına tekrar oturtuyorsunuz. Direksiyon elektrikli olmasına rağmen hafif rezistansı oluyor ve sertliğini kaybetmeden size itaat ediyor, verdiğiniz açıyı 18 lik jant sayesinde keskin bir şekilde yola aktarabiliyor. Diğer taraftan üst hızlarda düz girdiğiniz virajlarda da ray gibi girip çıkıyor ve direksiyon yine çok güven veriyor.
Frene de değinmek istiyorum, biraz ezmeniz gerekiyor fren pedalını. Dozajlaması gayet kolay ama biraz alışkanlık gerektiriyor. Üstündeki kötü lastiklerden dolayı durmuyor şu an ama abs devreye girmesi çok iyi.
Arabayı çok sevdim, ciddi anlamda çok sevdim. Motor ile beraber çok çok iyi işler çıkartabiliyor ve bunları yaparken de sizi rahatsız etmeden, korkutmadan yapıyor. Alışkanlık gerektiren arabalardan, limiti zorlarken biraz da kendi limitlerinizi zorluyorsunuz :)
Bende İnsignia seviyorum özellikle fiyatıyla çok alınası.
Babam 2 metre olmasa güzel araba :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi....6-cdti-emsalsiz-full-donanim-469630285/detay
 
Arkadaşlar bu yeni Passat'ın çift egzozlu TDI motoru 2.0 olan mı? Öyleyse çok pis şımaracağım. Bugün dışarı çıkmıştım arabayla. Eve dönüşte bayağı da trafik vardı. Trafik ışıkları filan da durduruyor sürekli. O ara virajlar mirajlar derken beyaz bir Passat trafikteki bütün arabalarla arayı açmak istedi, benimle açamadı yetiştim. :rolleyes::cool:
Yeri gelmişken tekrar söyleyeyim. Goodyear'ın 4 mevsim lastiği Vector 4seasonGen2 virajlarda harbiden çok iyi, sadece frenajda vasat.

çift kırmızılıları 2.0 diye biliyorum ben ama
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
youtube'da takılırken videolardan ses analizi yapan bi youtube kanalına rastladım. Önce çok ukala buldum, bir kaç video daha izledim takıldım kaldım.

Belki ilgi çeker diye buraya Türkiye'de en sevdiğim vokal'in analizini bırakıyorum. Bir çok ismin ses analizi var :)




Edit: Konu olarak açacaktım, ilgi çekmez diye düşündüm açıkcası .


Bu da bonus : Erkan Oğur İsmail Hakkı Demircioğlu Röportaj

tam da beklediğim gibi sıfır ilgi asdfasdfasd
 
Ooo mevzu insignia ise tabiki de buradayım :)

Eline sağlık. Arabayı kendim kullanmış gibi oldum :) Muhtemelen lastikler Potenza olsa arkası o kadar rahat oynayamazdı. Opel'in bugüne kadar kullandığım bütün arabaları rayda gitmeye, zorlayınca da en son arkayı bırakmaya meyilliydi. Insignia'nın o güzelliğini ben Bridgestone'un harika mühendisliğine veriyorum :D Bir de çok dar yaauu :p Berkay'la anlaşamadık o konuda bir türlü.:)
Testini çektik bugun orada iç mekanı yeterince eleştirdiğimi düşünüyorum :P Arkayı cidden bırakmaya meyilli ama @Ugur dediği gibi lastikler lastikler bitme aşamasında ben dizel ini conti sport contact 5 ile kullandım bunun kadar kaymıyordu :)

Bende İnsignia seviyorum özellikle fiyatıyla çok alınası.
Babam 2 metre olmasa güzel araba :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi....6-cdti-emsalsiz-full-donanim-469630285/detay
babanın arkasına kimse oturmayacaksa düşün derim ama bu attığın araba düşünmezdim. 1. sebebi araba da flexride yok konsolda 4 lülerin orada olur o tuşlar ben göremedim :P 2. 19 inç 40 yanak ile baya sert olur zaten 1.6 dizel aman aman yürümüyor sertliğin pek anlamı yok denebilir 3. Hatay dan araba almam. Aslında sıcak iklimi olan veya sağlam trafiği olan bir yerden araba almam desem yeridir. O sıcaklık hem iç aksamı hem de boyaya zarar veriyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...