Abi bi tur gezdir deseydinsen boşver onu ali de bu gün ilk defa 4c gördüm. saygıyla eğilecektim neredeyse ekselanslarının önünde
Onu bende fark ettimde motor sesi daha bi barizBence motor değil de lastik gürültüsü fazla.
Rölantide sorun yok gibiydi, dizel motorlara has titreşim de azsa gerisi sorun olmaz. Zira devirli sürüşlerde pek traktör sesine benzer bir ses vermiyor. Tabii motor izolasyonu iyidir fakat dizel motorun kendisi gürültülüdür ona pek de yapacak bir şey kalmayabiliyor. Ama bir otomobilde en fazla kafa ütüleyen şey kesinlikle lastik yuvarlanma gürültüsüdür. Motor beni hiç rahatsız etmedi açıkçası ama yuvarlanma gürültüsü kulağımı rahatsız etti.Onu bende fark ettimde motor sesi daha bi bariz
Ben de segmente ve kullanılan amortisör kalitesine göre lastik seçimini daha yerinde buluyorum. Ama misal d segment en düşük 17 olmalı, c segmentte ise 16'nın üzerine çıkılmamalı diye düşünürüm. Gulia gibi bir aracı bilemiyorum tabii malum hiç tecrübe etme fırsatımız olmadı.zaten bana göre hiçbir arabaya 17 inçten büyük jant gitmiyor konfor ve yalıtım yönünden. biraz eski usul etli lastik seviyorum zevk olarak da ama gerçekten kullanışlılığı çok törpülüyor
Ya nebiliyim abi d+ sinif bi araba 1.6 m-jet doblo gibi sesi var yoksa benimde hosuma gidiyor boyle hafif balanssinz bide offff ama iste hani D+ segment yaÖyle deme motor sesi iyidir, 1.4 TSI da duyamadığımız icin kesiciye girmeden vites atamıyoruz gibi bişey
olsun param olsa yine alirimBencede motor değil lastik gürültüsü fazla geliyor.
Giulia dizel yeni duzenlemeden etkilenmez bence sonucta %145 lik dilimde ve kuru fiyati 200k yı gecmiyor bi idda oynayin derim.Yeni vergilerle giuletta almak hayal olacak varsın yoksun bir lastik sesi veya motor sesi gelsin ne olacak