KAPALI GOLF ALINIRMI?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

any77

Asfalt Kurutucu
37
Merhaba;
GOLF 7 makyajlı modeller bizim dışımızdaki ülkelerde satılmaya başlandı. Yakın zamanda Şubat gibi falan 1.0 benzinli satışı başlayacak ve daha uzun periyotta 1.5 benzinli haberi kesin gibi. ÖTV durumları piyasayı allak bullak etmiş durumda. Golf 2015-2016 ikinci el almak doğru seçim olurmu kestiremiyorum. Normalde en az değer kaybeden otomobillerin başında Golf geliyor ama bu makyaj ve motor değişikliği beni çok kararsız bıraktı.
 
TÜV verileri en net istatistiki bilgidir. Tartışılması bile abes.
TUV verisinin yanlis oldugunu soylemedim ki.. TUV verisinde diyor mu o golflerin kactanesi islak dsg kac tanesi kuru kac tanesi manuel,
golf dediginin hepsi ayni motor sanziman degil ki, nerden nasil ayirtedeceksin icindeki arizali olanlarin nereden kaynakli ariza gosterdigini ?

TUV genel olarak golf demis kac farkli kombinasyon golf yapilir bunlarin belki bir serisi sorunludur, bunu gorebiliyormuyuz istatistikte..

Merak edip baktim avrupada 36 farkli motor+sanziman kombinasyonu yapabiliyoruz golf icin. bunlardan bir tanesi kronik arizali olsa ve bu arizali kombinasyonun satis orani %5 olsa siz bunu TUV ile goremezsiniz ve bu bariz sorunlu modeldir. Umarim ne demek istedigim anlasilmistir. Sorunlu yada sorunsuz arac yoktur, sorunlu yada sorunsuz motor, sanziman vardir, bunlari japonlar biraz onledigi icin sorunsuz gorunuyor, mesela Lexus ct200h sadece tek motor ve tek sanziman secenegi ile satiliyor, dolayisiyla sorunun onune gecebiliyorlar, ama onlarda da elektronik aksamdan sorun cikabiliyor. v.s.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
VW marketing işini çok iyi yapıyor. 0km Polo'yu bile öyle bir teslim ediyorlar ki, özel üretim Aston Martin almış gibi bir havaya sokuyor müşterisini. Sırf buradan bile bir sonraki satışını garantileyebiliyor. Abartısız marka reklamları, YouTube üzerinde "nasıl yapılır" tarzı kısa videolar vs. gayet başarılı. Keşke bayii ve servis denetimleri daha iyi olsa.
Az önce geçerken Kartal Doğuş Oto'ya uğradım. Direk "sar şuradan bir tane beetle, bir tane de tiguan, şu fıstık yeşili caddy'yi sarmayın, burada yiyeceğim" dedim içimden. Bakın bu arabaların hiçbiri para verip alacağım arabalar değil ama mağazalarının tasarımı araçların tasarımından daha iyi :) Marketing konusundaki görüşlerim pekişti.
 
Az önce geçerken Kartal Doğuş Oto'ya uğradım. Direk "sar şuradan bir tane beetle, bir tane de tiguan, şu fıstık yeşili caddy'yi sarmayın, burada yiyeceğim" dedim içimden. Bakın bu arabaların hiçbiri para verip alacağım arabalar değil ama mağazalarının tasarımı araçların tasarımından daha iyi :) Marketing konusundaki görüşlerim pekişti.

Valla konuyu okudukça corsa c'den 2001 poloya doğru kayıyorum :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
TUV verisinin yanlis oldugunu soylemedim ki.. TUV verisinde diyor mu o golflerin kactanesi islak dsg kac tanesi kuru kac tanesi manuel,
golf dediginin hepsi ayni motor sanziman degil ki, nerden nasil ayirtedeceksin icindeki arizali olanlarin nereden kaynakli ariza gosterdigini ?

TUV genel olarak golf demis kac farkli kombinasyon golf yapilir bunlarin belki bir serisi sorunludur, bunu gorebiliyormuyuz istatistikte..

Merak edip baktim avrupada 36 farkli motor+sanziman kombinasyonu yapabiliyoruz golf icin. bunlardan bir tanesi kronik arizali olsa ve bu arizali kombinasyonun satis orani %5 olsa siz bunu TUV ile goremezsiniz ve bu bariz sorunlu modeldir. Umarim ne demek istedigim anlasilmistir. Sorunlu yada sorunsuz arac yoktur, sorunlu yada sorunsuz motor, sanziman vardir, bunlari japonlar biraz onledigi icin sorunsuz gorunuyor, mesela Lexus ct200h sadece tek motor ve tek sanziman secenegi ile satiliyor, dolayisiyla sorunun onune gecebiliyorlar, ama onlarda da elektronik aksamdan sorun cikabiliyor. v.s.
Ben en başından beri genel arıza ortalamasından bahsediyorum. DSG nin en çok arıza veren modeli DQ200, 250 kodlu olanları. Onlar da Golfte kullanılıyor. Buraya kadar haklısınız fakat benim anlatmak istediğim alınan bütün arıza kayıtları dsg sebebiyle olsa bile rakiplerinden genel ortalama da daha az arıza verdiği.
 
Ben en başından beri genel arıza ortalamasından bahsediyorum. DSG nin en çok arıza veren modeli DQ200, 250 kodlu olanları. Onlar da Golfte kullanılıyor. Buraya kadar haklısınız fakat benim anlatmak istediğim alınan bütün arıza kayıtları dsg sebebiyle olsa bile rakiplerinden genel ortalama da daha az arıza verdiği.
iyi de o zaman daha da genel konusalim kul yapisi hatasiz olmaz diyelim cikalim isin icinden :)
1.2 tsi golf bosline ile Golf R ayni keseye koyup degerlendirdiginiz zaman benim acimdan cok mantikli gorunmuyor :)
 
BMW 1.18 i vs GOLF 1.4 comfortline---- 1 Serisininin sürüş karakteri süper ancak verdikleri karşısında ödenen bedel Golf e ödenen paraya bakıldığında kazanan GOLF oluyor. 89500₺ vs 120000 ₺
Mercedes A serisi vs Golf Comfortline --- İç mekanda malzeme kalitesi olarak Mercedes çok net önde fakat hepsi orada bitiyor sürüş vb diğer konularda GOLF parasına göre verdikleri ile kazanıyor...
A3 vs Golf comfortline--- A3 sportback Golf ile aynı paltformu paylaşırken neden 20000 TL fark ödensin sorusunun cevabını bana veremedi--Galip gelen yine GOLF
Mazda 3 vs Golf comfortline --- İç mekan Kalitesi olarak önde fakat benzinli motoru güncel değil. İkinci eli çok kötü. GOLF burada yine kazanıyor.
Megane-308-citroen C4- Astra-Guiletta-Toyota Auris vb C segmenti otomobilleri yazmadım. Onları zaten SEAT LEON ile kompanse ediyor VAG grubu.
Bu arabaları tek tek kullanıp inceleyip fiyat almadan önce Golf ü çok abartıyorlar diyordum. Çok abarttıklarını artık düşünmüyorum. Evet Fiyatı abartılı. Kesinlikle daha uygun olabilirdi ama onunda sebebi ülkemizin ithalat ve vergi politikaları. Neredeyse tüm markaların fiyatları balon gibi ve sadece satamayan markalar biraz daha az karlılıkla araba satıyor.
İlla da C segmenti almak zorunda olsam ve bütçem uygun olsa çok ama çok net BMW 1 serisi M paket alırım ama onunda fiyatı 3 serisi ile neredeyse aynı:)
 
Son düzenleme:
BMW 1.18 i vs GOLF 1.4 comfortline---- 1 Serisininin sürüş karakteri süper ancak verdikleri karşısında ödenen bedel Golf e ödenen paraya bakıldığında kazanan GOLF oluyor. 89500₺ vs 120000 ₺
Mercedes A serisi vs Golf Comfortline --- İç mekanda malzeme kalitesi olarak Mercedes çok net önde fakat hepsi orada bitiyor sürüş vb diğer konularda GOLF parasına göre verdikleri ile kazanıyor...
A3 vs Golf comfortline--- A3 sportback Golf ile aynı paltformu paylaşırken neden 20000 TL fark ödensin sorusunun cevabını bana veremedi--Galip gelen yine GOLF
Mazda 3 vs Golf comfortline --- İç mekan Kalitesi olarak önde fakat benzinli motoru güncel değil. İkinci eli çok kötü. GOLF burada yine kazanıyor.
Megane-308-citroen C4- Astra-Guiletta-Toyota Auris vb C segmenti otomobilleri yazmadım. Onları zaten SEAT LEON ile kompanse ediyor VAG grubu.
Bu arabaları tek tek kullanıp inceleyip fiyat almadan önce Golf ü çok abartıyorlar diyordum. Çok abarttıklarını artık düşünmüyorum. Evet Fiyatı abartılı. Kesinlikle daha uygun olabilirdi ama onunda sebebi ülkemizin ithalat ve vergi politikaları. Neredeyse tüm markaların fiyatları balon gibi ve sadece satamayan markalar biraz daha az karlılıkla araba satıyor.
İlla da C segmenti almak zorunda olsam ve bütçem uygun olsa çok ama çok net BMW 1 serisi M paket alırım ama onunda fiyatı 3 serisi ile neredeyse aynı:)
Rica ediyorum alın bunu burdan. Artık ciddi anlamda bir vag öven daha ne görmek ne duymak istiyorum yeter artık bi bitmediniz ya yeter arkadas yeter neyi kime kanıtlıyorsunuz çıldırtmayın insani ya . üşenmemiş her marka karşısında övmüş bu nedir artık ya
 
iyi de o zaman daha da genel konusalim kul yapisi hatasiz olmaz diyelim cikalim isin icinden :)
1.2 tsi golf bosline ile Golf R ayni keseye koyup degerlendirdiginiz zaman benim acimdan cok mantikli gorunmuyor :)
Hocam sanıyorum siz de 1 35 kullanıyorsunuz, bu Golf R , sizin araç filan bunlar yüzdeyi etkileyecek oranda satılmıyor zaten. Bunların şanzımanı, direksiyon kutusu filan da kalitedir. Neyse Kul yapısı hepsi işte. Bu arada güle güle binin, geçen yıl biz de niyetlemiş fakat bekleme süresi sebebiyle vazgeçmiştik.
 
BMW 1.18 i vs GOLF 1.4 comfortline---- 1 Serisininin sürüş karakteri süper ancak verdikleri karşısında ödenen bedel Golf e ödenen paraya bakıldığında kazanan GOLF oluyor. 89500₺ vs 120000 ₺
Mercedes A serisi vs Golf Comfortline --- İç mekanda malzeme kalitesi olarak Mercedes çok net önde fakat hepsi orada bitiyor sürüş vb diğer konularda GOLF parasına göre verdikleri ile kazanıyor...
A3 vs Golf comfortline--- A3 sportback Golf ile aynı paltformu paylaşırken neden 20000 TL fark ödensin sorusunun cevabını bana veremedi--Galip gelen yine GOLF
Mazda 3 vs Golf comfortline --- İç mekan Kalitesi olarak önde fakat benzinli motoru güncel değil. İkinci eli çok kötü. GOLF burada yine kazanıyor.
Megane-308-citroen C4- Astra-Guiletta-Toyota Auris vb C segmenti otomobilleri yazmadım. Onları zaten SEAT LEON ile kompanse ediyor VAG grubu.
Bu arabaları tek tek kullanıp inceleyip fiyat almadan önce Golf ü çok abartıyorlar diyordum. Çok abarttıklarını artık düşünmüyorum. Evet Fiyatı abartılı. Kesinlikle daha uygun olabilirdi ama onunda sebebi ülkemizin ithalat ve vergi politikaları. Neredeyse tüm markaların fiyatları balon gibi ve sadece satamayan markalar biraz daha az karlılıkla araba satıyor.
İlla da C segmenti almak zorunda olsam ve bütçem uygun olsa çok ama çok net BMW 1 serisi M paket alırım ama onunda fiyatı 3 serisi ile neredeyse aynı:)
Madem bu kadar beğeniyorsun al işte abi herkes rahat etsin.
Zaten şuanda almanyada satılan golf 7.5 larda yeni motor olarak 1.0 var başka yeni motoru da yok highline donanımında da şuankine ek olarak anahtarsız giriş-çıkış,ısıtmalı ön koltuk,şehir içi acil fren sistemi,bide ortada yeni bir ekran var başka da yeni bir şeyi yok yenilenecek motorları da ne zaman çıkar hiç bir şekilde bilmiyorum. Bu arada almanya daki fiyatı da 2000 euro artmış başlangıç fiyatlarının o buraya nasıl yansır acaba
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih ve Sailor
Bu kadar tartışmaya gerek yok dostlar. Her arabanın puanları var sitede. Ona göre arabanın düzeyi de ortada demektir :) Golf çok mübarek arabasın. Öyle ki başlığının altında insignia övmeye çalışanından, gerekli gereksiz her şeyine sallayanından tut, övenine her şey var :D bu kadar kozmopolit bir yapıyı sağlamak zor iş. Bravo
adam ınsıgnıa ovmuyorkı alternatıf sundu ama ben cocugun su yukardakı golfe tapan gıbı sempatızanlık yaptıgını gormedım hakkını yemeyelım
 
BMW 1.18 i vs GOLF 1.4 comfortline---- 1 Serisininin sürüş karakteri süper ancak verdikleri karşısında ödenen bedel Golf e ödenen paraya bakıldığında kazanan GOLF oluyor. 89500₺ vs 120000 ₺
Mercedes A serisi vs Golf Comfortline --- İç mekanda malzeme kalitesi olarak Mercedes çok net önde fakat hepsi orada bitiyor sürüş vb diğer konularda GOLF parasına göre verdikleri ile kazanıyor...
A3 vs Golf comfortline--- A3 sportback Golf ile aynı paltformu paylaşırken neden 20000 TL fark ödensin sorusunun cevabını bana veremedi--Galip gelen yine GOLF
Mazda 3 vs Golf comfortline --- İç mekan Kalitesi olarak önde fakat benzinli motoru güncel değil. İkinci eli çok kötü. GOLF burada yine kazanıyor.
Megane-308-citroen C4- Astra-Guiletta-Toyota Auris vb C segmenti otomobilleri yazmadım. Onları zaten SEAT LEON ile kompanse ediyor VAG grubu.
Bu arabaları tek tek kullanıp inceleyip fiyat almadan önce Golf ü çok abartıyorlar diyordum. Çok abarttıklarını artık düşünmüyorum. Evet Fiyatı abartılı. Kesinlikle daha uygun olabilirdi ama onunda sebebi ülkemizin ithalat ve vergi politikaları. Neredeyse tüm markaların fiyatları balon gibi ve sadece satamayan markalar biraz daha az karlılıkla araba satıyor.
İlla da C segmenti almak zorunda olsam ve bütçem uygun olsa çok ama çok net BMW 1 serisi M paket alırım ama onunda fiyatı 3 serisi ile neredeyse aynı:)

premium araclarla golfu fiyatlari ve getirdikleri olarak karsilastirmaniz mantikdisi, premium araclar ucuz oldugu icin alinmaz.
farkli kulvardaki farkli hedef kitlesi olan araclari karsilastirinca tabi boyle bir tablo ortaya cikar, audi A3 ile golf karsilastirmasi gibi olmus..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
adam ınsıgnıa ovmuyorkı alternatıf sundu ama ben cocugun su yukardakı golfe tapan gıbı sempatızanlık yaptıgını gormedım hakkını yemeyelım
Arabamla ilgili çok detaylı bir test yazısı garajda var ve yakın zamanda video da çekmeyi planlıyorum orada da neyi beğenip beğenmediğimi değineceğim. c segmenti araba fiyatı d segmenti bir alternatif öneriyorum eskiden 60-65k lık çoğu yere de 1.6 dizel c5 önerirdim sonra bir tanıdığım arabanın konforunda memnun değillim diyene kadar. Eğer fikrim değişirse önerilerimde değişiyor zaten.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
karsilastirmanin yersiz oldugunu belirmek icin ekleme ihtiyaci hissettim, siz istediginiz kadar golf ile karsilastirin bmw kullanicisi bmwsinden vazgecip golf almaz, ama golf sahibi ilerde bir bmw alabilir, mesela ben golf sahibiydim.

bmw 1 su kesime hitap ediyor, bunlarin hangisi vazgecer ? :
-ZF 8 ileri arkadan cekis hastasiyim alternatifini gosterdinizde almadik mi.
-para onemli degil ben C sinifinda kaliteli bir arac istiyorum, park sorunu yasatmayan kucuk ama pahali konforlu kaliteli arac istiyorum. opsiyonlar pahali da olsa ben dolduracam, M kasa alicam, vurucam kirbaci.
-muhitimde herkes bmw'ye biniyor bende uniyi kazanayim babama aldircam
-Askoooom bana ne zaman bmw alacaksin diyen sarisin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...