Goodyear EGP vs Conti PC5 hangisi ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
235/45/18 di galiba abi ya ebat hayvan


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Vallahi 18'lik ebatlar konusunda hiç deneyimim yok. Malum her araçta bulunmuyor. Hele binek otomobilde 18 inç bulmak için ya premium denemek lazım ya da spor bir model. Bizim de öyle bir imkanımız olmadığından bilemiyorum :D
225 50 benim:(.Şu an üzerinde Michelin primacy 3 ler var yavaştan dağılmaya başlayacağı kilometrelere geliyor. 5000 km sonrası patates oluyorlar
 
Son düzenleme:
225 50 benim:(.Şu an üzerinde Michelin primacy 3 ler var yavaştan dağılmaya başlayacağı kilometrelere geliyor. 5000 km sonrası patates oluyorlar
Primacy 3'leri sonradan alanların bazılarının memnun olduğunu duydum. Genelde sorun fabrika çıkışlı sıfır araçların üzerinde gelen primacy 3'ler de çıkıyor sanırım. Tabii söyleyenlerin yalancısıyım. Yine de primacy 3 almam bir daha.
 
Primacy 3'leri sonradan alanların bazılarının memnun olduğunu duydum. Genelde sorun fabrika çıkışlı sıfır araçların üzerinde gelen primacy 3'ler de çıkıyor sanırım. Tabii söyleyenlerin yalancısıyım. Yine de primacy 3 almam bir daha.
Corolla'da 16 lık primacy 3 var.Sonradan takılma 5000 km den sonra patates oldular.Şu an tevekkel alla gidiyoruz.
 
Corolla'da 16 lık primacy 3 var.Sonradan takılma 5000 km den sonra patates oldular.Şu an tevekkel alla gidiyoruz.
Demek sonradan takılanlarda da sorun çıkıyor. Benimkiler çok eskimemişti ama 50 kmh hızla bile yanlıyordum. Malum focus da yanlamaya pek istekli bir araba. Ufak bir ağırlık transferiyle lastikler kendini bırakıyordu. Pc5'de arkasını getirmek için 100'e falan çıkıp ağırlık transferi yapmak lazım sert şekilde.
 
Fiyatlar da uçtu ya pc5 in 320 tl liste fiyatı var 205 55 16 da gene 300 e kırıyoruz pc6 350 gibi olur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben yaz başında yanlış hatırlamıyorsam ( geçmiş yorumlarıma bakmak lazım )275'e almıştım pc5'leri ki zam yemiş şimdilerde dediğin gibi. pc6 yeter ki çıksın, o lastik 16 ebatlarında efsane olacak. Kaç paraysa veririm yani :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Demek sonradan takılanlarda da sorun çıkıyor. Benimkiler çok eskimemişti ama 50 kmh hızla bile yanlıyordum. Malum focus da yanlamaya pek istekli bir araba. Ufak bir ağırlık transferiyle lastikler kendini bırakıyordu. Pc5'de arkasını getirmek için 100'e falan çıkıp ağırlık transferi yapmak lazım sert şekilde.
Aynen 2015 focusta o lastikleri tecrübe ettim kafadan popodan her türlü yatarı oluyor:D Şöyle bişi olabilir mi peki?? 16 inçte vasat bir lastik 18 inçte iyi lastik olabilir mi?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Aynen 2015 focusta o lastikleri tecrübe ettim kafadan popodan her türlü yatarı oluyor:D Şöyle bişi olabilir mi peki?? 16 inçte vasat bir lastik 18 inçte iyi lastik olabilir mi?
Tabii olabilir. Mesela 16 inç ebatlarında egp güzel bir lastikken 15 inçe inildiğinde conti'nin lastiği daha iyi değerler sunabiliyor her anlamda. Ebat yükseltmelerinde de aynı. 17 ve 18'lik ebatlara göre daha güzel ve düzgün üretilmiş bir model 16'ya inildiğinde aynı olmayabiliyor. Tabii bunda 16 ebatlarının bildiğimiz kompakt otomobillerde kullanılması, konfor-yol tutuş dengesinin daha önemli olması gibi etmenler de var. Malum 16'dan yukarıdaki ebatlar genelde yüksek performans lastikleri isteyebiliyor. Üreticiler de ona göre bir üretim yapabiliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Ben yaz başında 275'e almıştım pc5'leri ki zam yemiş şimdilerde dediğin gibi. pc6 yeter ki çıksın, o lastik 16 ebatlarında efsane olacak. Kaç paraysa veririm yani :D

17 ye de gelmedi bize ya pc6 gelse keşke belki 17 jant+pc6 yapabiliriz 34200 kmdir üstünde lastiklerimiz 45 binde atarız çöpe :) En kötü 16 ya pc6 alırız


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Tabii olabilir. Mesela 16 inç ebatlarında egp güzel bir lastikken 15 inçe inildiğinde conti'nin lastiği daha iyi değerler sunabiliyor her anlamda. Ebat yükseltmelerinde de aynı. 17 ve 18'lik ebatlara göre daha güzel ve düzgün üretilmiş bir model 16'ya inildiğinde aynı olmayabiliyor. Tabii bunda 16 ebatlarının bildiğimiz kompakt otomobillerde kullanılması, konfor-yol tutuş dengesinin daha önemli olması gibi etmenler de var. Malum 16'dan yukarıdaki ebatlar genelde yüksek performans lastikleri isteyebiliyor. Üreticiler de ona göre bir üretim yapabiliyor.
Teşekkür ederim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk