Grigio Ingrid Doğan SLX

Aracın jantlarının bu aracın konseptine aykırı, daha apaçi göründüğüne kanâât getirdim. 15 inç bir jant var aklımda. Jantların genişliği 7, ET değeri 30. Şuan aracın üzerindeki jantlar arkaya biri oturunca veya setten geçerken çamurluğa sürtüyor, ET değerini bilmiyorum. Genişliği 5.5, bir de tabi NS2-R'lar çok etli olduğu için de bu sürtmede payı var, aynı jantı aynı ebatta Kumho ile kullananlar sürtmediğini söylüyor. Bu almayı düşündüğüm 15 jantlarla, 195 50 15 ebatla sürtme yaşar mıyım tam olarak emin olamadım. Sizler ne düşünürsünüz?
 
Aracın jantlarının bu aracın konseptine aykırı, daha apaçi göründüğüne kanâât getirdim. 15 inç bir jant var aklımda. Jantların genişliği 7, ET değeri 30. Şuan aracın üzerindeki jantlar arkaya biri oturunca veya setten geçerken çamurluğa sürtüyor, ET değerini bilmiyorum. Genişliği 5.5, bir de tabi NS2-R'lar çok etli olduğu için de bu sürtmede payı var, aynı jantı aynı ebatta Kumho ile kullananlar sürtmediğini söylüyor. Bu almayı düşündüğüm 15 jantlarla, 195 50 15 ebatla sürtme yaşar mıyım tam olarak emin olamadım. Sizler ne düşünürsünüz?
Güncel jantların et değerini ve diğer ölçülerini bilmeden bir şey söylemek manasız olur. Gerekli ölçüleri girerek sürtme yaşayıp yaşamayacağını şu siteden kestirebilirsiniz.

 
  • Beğeni
Tepkiler: uygarefee
Aracın restorasyonunun kalan kısmı yarından itibaren yapılmaya başlanacak. Motorla oynama yapılmadan önce frenleri geliştireceğim. Aracın orijinal diskleri 227 mm. Disk konusunu netleştirdim 30 mm kadar büyüyecek diskler. Doblu 1.9'un kaliperleri de işlem yapılmadan uyuyor. Fakat fren merkezini geliştirmedikten sonra bu yapılanların bir faydası olmayacak. Sorular şunlar : ABS olmayan bir araca Abs'li bir aracın ana fren merkezini takabilir miyiz? İkincisi, fren merkezi değişiminde Westinghouse değişimi şart mıdır? A marka aracın Westinghouse'u ile B marka aracın fren merkezini kombine şekilde takabilir miyiz? Veyahut da farklı önerileriniz var mı? Cevaplarınızı bekliyorum 🙂
 
Bir aksilik çıkmazsa yarın LPG'miz sökülecek, benzinli olarak hayatına devam edecek aracımız. Tampon'daki LPG deliği nasıl kapanır fikri veya bilgisi olan var mı? Boya konusunda pek hoş şeyler yaşamadım biliyorsunuz, tampon değişip tekrar boya sürecine girmek istemiyorum zira boyası da çok pahalı aracın. Fikirler varsa değerlendirmek isterim, yoksa son çare tabii ki tampon değişimi ve boyanması 🙂
 
Ufak bir temizlik sonrası kaputun altını sizlere sunmak istedim, aracın kendi rengi de görünüyor motor içimizde. Kaput altımız ( şimdilik) bu şekilde.
IMG_20240425_184859.jpg
IMG_20240425_183909.jpg