Gürses Opel Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EmreBHZ

Profesör
8 Eyl 2016
672
1,274
2,270
Ekşisözlük kullanıcısı ‘yokboylebirsey’ arkadaşının başından geçen inanılması güç bir olayı paylaştı. Aracının tamiri için Gürses Opel Yetkili servisine bırakan kişi daha sonra arabasının kazalı haliyle karşılaştı. Başından geçenleri Ekşisözlük’te arkadaşının aracılığıyla duyuran kişi araba servisiyle 2 aydır anlaşmaya varamadıklarını belirtti. Yetkili servis ise yaşanılanlarla ilgili açıklama yaptı.

Aracını 27.08.2016 tarihinde yetkili servise bırakan kişi Chevrolet markalı aracının sağ çamurluğu ve sağ ön tamponundaki çiziklerin kasko kapsamında tamir edilmesini istedi. Ancak aracın yedek parçalarının yurt dışından geleceği söylenerek, yapımının bayramdan sonraya kalacağı, servis tarafından iletildi.
ara%C3%A7%201.jpg

Araç yetkili servise böyle verilmişti

ARACINI KAZALI HALİNDE BULDU

Ekşisözlük’te olay anlatılırken “Aracın sadece sol çamurluk ve ön tamponunda bir sorun olmasına rağmen yaklaşık 3 hafta sonra rot balans ayarına girdiğinde yürüyen aksamında sorun olduğunu, tekerde içe doğru eğilme olduğunu bu yüzden de yürüyen aksamının tamamen değişeceğini, yurt dışından bu parçaları sipariş ettiklerini ve parçanın 30.09.2016 tarihinde geleceğini söylediler” ifadeleri yer aldı.
Mağdur edilen şahıs tamirde olan aracından bir şey almak isteyince Opel servisinin hasar danışmanıyla iletişime geçti. Hasar danışmanı ilk önce babasının ameliyat geçirdiğini, daha sonra da aracın test sürüşü sırasında kaza yaptığını, otoparka çekildiğini, otoparktan aracı çıkarabilmesi için kendisine vekalet vermesi gerektiğini söyledi. Plakayı sorgulayarak çekildiği otoparkı bulan mağdur, aracın kazalı ve trafikten men edilmiş haliyle karşılaştı.

ara%C3%A7%202.jpg

“TEKLİFİ KABUL ETTİM ANCAK…”

Olayın iç yüzü ise Ekşisözlük’te şöyle yer aldı:

“Aracım 10 Eylül gibi tamir edilmiş, hasar danışmanı tarafından müşteriye teslim edeceğim diyerek alınmış ve aynı şahıs, 18 Eylül saat 02:00 gibi Florya Şenlikköy Polis Karakolu’nunönünde kaza yapmıştır. Kendisi alkollü (1.74 promil) ve ehliyetsizmiş. Aracın tamir edildiği günden kaza yaptığı güne kadar da toplamda 115 km. yol yapılmış. Olaylar bundan sonra başladı, kaza raporuna göre hasar danışmanının ehliyetsiz yakalanmış (ehliyeti muhtemelen öncesinde de alkolden alınmış) ve park halinde 2011 model Opel bir araca çarpmış. Benim aracımda en az 15.000 TL hasar, karşı tarafta da aynı şekilde en az 15.000 TL hasar var(değer kaybını hesaba katmıyorum bile). Şirket tarafına gelince, hatalarını telafi etmek için pek bir şey yapmıyorlar, aracımı satın alın diyorum yok efendim biz sadece ‘0’ araç satışını desteklemek için 2. el araç alıyoruz diyorlar. Aracımı yaptırın satın aradaki değer kaybını da ödeyin diyorum, yok yönetim kurulundan karar öyle çıkmadı diyorlar. Kurul kararına göre aracımı yaptıracaklarmış (kazadan kaynaklı cezaları ödeyeceklermiş), değer kaybını ödeyeceklermiş ve o sırada arabasız kaldığım sürenin araba kiralama bedelini vereceklermiş. Ben de teklifi kabul edeceğimi söyleyip verdikleri taahhütler üzerinden sözleşme imzalamayı önerdim. Fakat bunu kabul etmediler ve benim zaman kaybına neden olduğumu öne sürüp 1 haftalık araç kirası bedelini vermemekle tehdit ettiler. Üstüne aracın tamir edildiği tarihten değil de kaza yaptığı tarihi baz alacaklarını belirterek hatanın kendilerinde olmasına rağmen küçük hesapların peşine düştüler. Bu kadar vurdumduymaz olmalarından dolayı lanet olsun bir an önce anlaşayım bitsin, hasardan dolayı oluşan değer kaybını da ne olursa kabul edeceğim dedim.”

“PAYLAŞIMI SİLMEZSENİZ SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAĞIZ”

Yaşanan skandal bunlarla sınırlı kalmadı. Aracını otoparktan çıkarmak için uğraşırken, kazaya karışan diğer aracın sahibinin kendisini aradığını belirten mağdur “Firmanın benim ile anlaştığını, karşı tarafın değer kaybını ödemeyi kabul etmediklerini, bana dava açarak maddi kaybını karşılayabileceğini söylemişler. Ben bu konuşma üzerine artık dayanamayarak çıldırdım tabi. Adamlar bana aracına çarpılan kişiyle anlaştık, faturaları ödedik her şeyi hallettik demişlerdi. Sanıyorum benim aracımı teslim ettikten sonra karşı tarafın hasar ve değer kaybını bana ödeteceklermiş” ifadelerini kullandı.

Olay, Ekşisözlük’te paylaşıldıktan sonra gündem oldu. Gürses Opel Yetkili Servisi ise mağduru arayarak, paylaşımı silmezse hakkında suç duyurusunda bulunacaklarını söyledi.

YETKİLİ SERVİS AÇIKLAMA YAPTI

Gürses Opel Yetkili Servisi ise yaptığı açıklamayla mağdurun haksız kazanç elde etmeye çalıştığını ileri sürdü. Açıklamada kaza yapılan aracın piyasa değerinin 40.000 TL olduğu ancak mağdurun kendilerinden 90.000 TL istediğini söyleyen şirket yetkilileri açıklamalarında“Aracın ruhsat sahibi yetkilisi H. Bey ile iletişime geçilerek konu tüm şeffaflığı ile yüz yüze görüşülmüştür. Kazalı aracın tarafımızca satın alınması ve maddi tüm mağduriyetlerinin maksimum seviyeden tarafımızca karşılanması teklif edilmiştir” ifadeleri kullanıldı.

Aracın üzerinde haciz olduğu için satış işleminin gerçekleşmediği söylenen yetkili servis açıklamasında “Bunun üzerine, hem kazalı Cruze’un hem İnsignia’nın hasar bedellerinin ödenmesi veya hasarların tamir edilmesi, değer kayıplarının karşılanması, cezaların ödenmesi, araçsız kalınan günlerin bedellerinin ödenmesi v.b. teklif edilmiştir. Fakat bu teklifimizde kabul edilmemiş olup; ilk günden itibaren firma yetkilisi ile birlikte görüşmelerde bulunan fakat araçla hukuki olarak hiçbir bağı bulunmayan Naz isimli hanımefendinin devreye girmesi ve bizden kazasız hali ile piyasa değeri 40.000 TL olan araç için 90.000 TL istemesi ile görüşmeler sıkıntılı bir sürece girmiştir” ifadelerine yer verildi.

Kaynak Ekşi Sözlük ve odatv.com dur
 

İstanbullu

Panpa
8 Eyl 2016
7,345
10,782
4,770
İstanbul
Marka
Hyundai
Firma facebook sayfasında bu acıklamayı yazmış ..

Opel Gürses olarak dijital mecralarda dünden beri yanlış yönlendirmelerle hakkımızda yapılan üzücü yorumlardan dolayı aşağıdaki açıklamayı yapma gereği hasıl olmuştur.
…Turizm şirketi adına kayıtlı 2012 model Chevrolet marka Cruze model 06..... plakalı araç sağ ön kısımdan hasarlı olarak firmamıza gelmiştir.
Evrak tekâmülünü takiben 03.09.2016 tarihinde aracın tarafımızca kabulü gerçekleştirilmiştir. Onarımın tamamlanmasını müteakiben 17.09.2016 tarihinde araç hasar danışmanı tarafından mesai bitimine 15 dakika kala müşteriye teslim edilmek üzere alınmış fakat teslim edilmek yerine şirket dışına çıkarılmıştır.
Aynı günün gecesinde alkollü olarak kullandığı müşteri aracı ile park halinde bulunan Insignia model bir araca çarparak kazaya neden olmuştur. Müşterimizin aracı yedi emin otoparkına, çarpmış olduğu araç ise özel bir tamirhaneye çekilmiştir. Kaza sonucu hem Cruze hem Insignia model araçlarda max. 15.000 tl seviyesinde hasar meydana gelmiş ve ilaveten trafik cezaları da trafik polisleri tarafından kesilmiştir.
Olayın firmamız yönetimine aksettirildiği 28.09.2016 tarihine kadar hasar danışmanı personel araç kullanıcısını farklı bahanelerle ve cep telefonuna mesajlar atmak sureti ile oyalamıştır. 29.09.2006 tarihinde hemen ruhsat sahibi şirketin yetkilisi H. Bey ile iletişime geçilerek konu tüm şeffaflığı ile yüz yüze görüşülmüştür. Kazalı aracın tarafımızca satın alınması ve maddi tüm mağduriyetlerin max. seviyeden tarafımızca karşılanması teklif edilmiştir.
Fakat aracın üzerinde rehin olduğundan aracı bize satamayacaklarını ifade etmişlerdir. Bunun üzerine, hem kazalı Cruze un hem Insignia nın hasar bedellerinin ödenmesi veya hasarların tamir edilmesi,
değer kayıplarının karşılanması, cezaların ödenmesi, araçsız kalınan günlerin bedellerinin ödenmesi v.b. teklif edilmiştir. Fakat bu teklifimizde kabul edilmemiş olup; ilk günden itibaren firma yetkilisi ile birlikte görüşmelerde bulunan fakat araçla hukuki olarak hiçbir bağı bulunmayan Naz isimli hanımefendinin devreye girmesi ve bizden kazasız hali ile piyasa değeri 40.000 tl olan araç için 90.000 tl istemesi ile görüşmeler sıkıntılı bir sürece girmiştir.
Aracın adına kayıtlı olduğu firma yetkilisi H. Bey in kendisine borcu olduğu ve bunun için görüşmelerde bulunduğunu bildiren Naz Hanım, bu tatsız olayı fırsata çevirme çabasını dijital mecra aracılığı ile de güçlendirmeye çalışmıştır.
Ayrıca Naz Hanım geçtiğimiz hafta hukuki olarak ta taraf olmamasına rağmen bizi sözleşme yapmaya zorlamış fakat kendisine bizim sadece firma yetkilileri ile sözleşme yapabileceğimiz aktarılmıştır. Bu gelişmeler üzerine tarafımızdan Insignia aracın tüm hasar masrafları sigorta şirketine, personel adına gelen trafik cezaları da yine banka kanalı ile emniyete ödenmiştir.
Müşterimize gelen cezaları da ödemek istemiş olmamıza rağmen yine bu ceza makbuzları ve bilgileri de tarafımıza verilmemiştir. Sonuç olarak tekrar belirtmek isteriz ki; karmaşık ve anlamsız bir borç alacak ilişkisinin ortasında kendimizi bulmamızdan dolayı sürekli değişen talepler ve yetkili yetkisiz kişiler nedeni ile bir türlü sonuç alamadığımız bu tatsız hadisenin tüm masraf ve maliyetlerini karşılamaya ilk gün olduğu gibi bu gün de hazırız.
Saygılarımızla…
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreBHZ
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım