Hangi Lastik Markası Kullanıyorsunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ugur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hangi Lastik Markası Kullanıyorsunuz?

  • Continental

    Kullanılan: 49 26.6%
  • Michelin

    Kullanılan: 42 22.8%
  • Pirelli

    Kullanılan: 19 10.3%
  • Goodyear

    Kullanılan: 22 12.0%
  • Dunlop

    Kullanılan: 12 6.5%
  • Bridgestone

    Kullanılan: 18 9.8%
  • Lassa

    Kullanılan: 9 4.9%
  • Petlas

    Kullanılan: 13 7.1%
  • Yokohama

    Kullanılan: 2 1.1%
  • Diğer

    Kullanılan: 33 17.9%

  • Kullanılan toplam oy
    184
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bir de şöylesi :-)))
eklemeli.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: denizyenilmez_
Değişim hissediliyor mu

Valla bizim araba için before after karşılaştırması yapmam çok doğru olmaz, jant lastik değişmeden önceki lastikler 8 senelikti, kasada yürüyende de eksikler vardı. Komple toplandı vs derken büyük değişim oldu, sırf lastik farkına bağlayamam. Yalnız geniş taban yol tutuşu artırır her türlü
 
Valla bizim araba için before after karşılaştırması yapmam çok doğru olmaz, jant lastik değişmeden önceki lastikler 8 senelikti, kasada yürüyende de eksikler vardı. Komple toplandı vs derken büyük değişim oldu, sırf lastik farkına bağlayamam. Yalnız geniş taban yol tutuşu artırır her türlü
Yol tutuş düşsün onemli değil bana ufak tefek yanlama yaptiracak lastik lazim. 14 e gecsem mi gecmesem mi bilmiyomki valla. Neyse saol çok
 
Kardeşimin aracında pirelli p1 verde var, geçenlerde çukura girmiş, lastik sapasağlam, jantı yamultmuş:
WhatsApp Image 2018-02-03 at 11.03.37.jpeg


Lastikleri başarılı buldum, hem dayanıklı hem iyi yol tutuyor, üstelik yuvarlanma sesi de az.
 
Yol tutuş düşsün onemli değil bana ufak tefek yanlama yaptiracak lastik lazim. 14 e gecsem mi gecmesem mi bilmiyomki valla. Neyse saol çok
@denizyenilmez_ tutuşu azaltmak istiyorsanız ve süspansiyonlarınız yumuşak lastikleriniz kalın yanaklı ise aracın yanlaması için çoook uğraşmak gerekiyor ve ani ağırlık transferleri yapmanız gerekiyor yoksa öbür türlü kaymayı başlatmak çok zor, bütün bunlar Taunus'ta mevcut.Yalnız bu gibi problemleri aşmak için süspansiyonu/yayları sertleştirmeniz ve yanağı ince lastik profiline geçmeniz gerekebilir.Eğer o kadar fazla bütçeniz yoksa yanlamak yine çok da büyük bir problem değil arkalara yıpranmış ve yumuşaklık özelliğini kaybetmiş bayat lastikler takarsanız az bütçeye 2.0 Taunus motoruyla sıkıntı oluşturmayacaktır.Yalnız ikinci ihtimalde de ince yanak tavsiye ederim çünkü yumuşak süspansiyonlu aracı ağırlık transferleriyle bozmak gerçekten çok tehlikeli ve çoğu zaman içeride G kuvvetinin etkisiyle kendinizi yan koltukta buluyorsunuz.

fetch
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC ve bt
@denizyenilmez_ tutuşu azaltmak istiyorsanız ve süspansiyonlarınız yumuşak lastikleriniz kalın yanaklı ise aracın yanlaması için çoook uğraşmak gerekiyor ve ani ağırlık transferleri yapmanız gerekiyor yoksa öbür türlü kaymayı başlatmak çok zor, bütün bunlar Taunus'ta mevcut.Yalnız bu gibi problemleri aşmak için süspansiyonu/yayları sertleştirmeniz ve yanağı ince lastik profiline geçmeniz gerekebilir.Eğer o kadar fazla bütçeniz yoksa yanlamak yine çok da büyük bir problem değil arkalara yıpranmış ve yumuşaklık özelliğini kaybetmiş bayat lastikler takarsanız az bütçeye 2.0 Taunus motoruyla sıkıntı oluşturmayacaktır.Yalnız ikinci ihtimalde de ince yanak tavsiye ederim çünkü yumuşak süspansiyonlu aracı ağırlık transferleriyle bozmak gerçekten çok tehlikeli ve çoğu zaman içeride G kuvvetinin etkisiyle kendinizi yan koltukta buluyorsunuz.

fetch
Şuan yanlamak zaten hayal. Süspansiyonlarim patlak gereğinden fazla yatıyor sallanıyor esniyor. Çok daha keyifli bu yanlamaktan kendimi inandirdim. Zaten sanzimanim sağlam değil debriyajim bitik yanlayacak ortamim yok. Hele ki 185 60 13 le imkansız sanırım. En fazla camurlugu doldursun diye 185 60 14 veya 185 65 14 takariz
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
235/45/17 michelin pilot sport 4 kullaniyoruz. Testlerde aldigi puanlar gayet iyi ve ozellikleri ile sport contact 5 lerden daha iyi oldugunu belli ediyor. Yol tutus guzel. Onceki sport contact 5 ler eskidiginden mi yoksa michelinler yeni diye mi bilmem lastikte adeta yere yapisma hissi var. Daha bir yaz kullandik o yuzden yipranma konusunda bi bilgim yok. Ancak sport contact 5 in yipranmasi ortalamaydi. Zaten bazilari bu konuda sikayet etmiyor bazilari ediyor. Mesela bizde cok fazla civi batmalarinin etkisi de olsa gerek fazla yipranmisti.

Ancak burda garip bir durum var. continentalde conti seal ozelligi mevcuttu ve bizim kotu sansimiz midir bilmem surekli civi topladi. Hakkini teslim etmek gerekirse evet asiri derece hava kacirmadi bizi lastikciye goturdu fakat patlamaya karsi direnci arttirilmis olarak bilinen bu lastiklere 3 senede 7-8 defa farkli yerlerde civi batmasi acayip geldi.
 
2012 astra j 1.3 cdti 225-45-17 michelin crossclimate mennunum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Ankette sava bien olmaması üzdü
Bildiğim kadarıyla forumda anketlere en fazla 10 seçenek konabiliyor.
Bu arada Sava sahibi bir kardeşimize benim lanet edip saksı yapmaya niyetlendiğim eski Bridgestone B250 lastiklerimin içlerini boşaltıp verdim, çok memnunmuş. Hiç Sava kullanmadan o şekilde bir genel izlenimim oluştu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
Sava 10 beygir verir hocam aklında bulunsun
Bildiğim kadarıyla forumda anketlere en fazla 10 seçenek konabiliyor.
Bu arada Sava sahibi bir kardeşimize benim lanet edip saksı yapmaya niyetlendiğim eski Bridgestone B250 lastiklerimin içlerini boşaltıp verdim, çok memnunmuş. Hiç Sava kullanmadan o şekilde bir genel izlenimim oluştu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Ben SAVA kışlık kullanıyorum ve muhabbetten uzağım :D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...