Taunusun Ebatlar orjinal mi
Değişim hissediliyor mu2.0 glslerin fabrikasyon ebatlı 13x75x185 ama bu ebatlı bulmak zor, 14e çıktık
Değişim hissediliyor mu
Yol tutuş düşsün onemli değil bana ufak tefek yanlama yaptiracak lastik lazim. 14 e gecsem mi gecmesem mi bilmiyomki valla. Neyse saol çokValla bizim araba için before after karşılaştırması yapmam çok doğru olmaz, jant lastik değişmeden önceki lastikler 8 senelikti, kasada yürüyende de eksikler vardı. Komple toplandı vs derken büyük değişim oldu, sırf lastik farkına bağlayamam. Yalnız geniş taban yol tutuşu artırır her türlü
Bu fotoya editi kim yapmış ya?Bir de böylesi var)))Ekli dosyayı görüntüle 11264
Bu fotoya editi kim yapmış ya?
@denizyenilmez_ tutuşu azaltmak istiyorsanız ve süspansiyonlarınız yumuşak lastikleriniz kalın yanaklı ise aracın yanlaması için çoook uğraşmak gerekiyor ve ani ağırlık transferleri yapmanız gerekiyor yoksa öbür türlü kaymayı başlatmak çok zor, bütün bunlar Taunus'ta mevcut.Yalnız bu gibi problemleri aşmak için süspansiyonu/yayları sertleştirmeniz ve yanağı ince lastik profiline geçmeniz gerekebilir.Eğer o kadar fazla bütçeniz yoksa yanlamak yine çok da büyük bir problem değil arkalara yıpranmış ve yumuşaklık özelliğini kaybetmiş bayat lastikler takarsanız az bütçeye 2.0 Taunus motoruyla sıkıntı oluşturmayacaktır.Yalnız ikinci ihtimalde de ince yanak tavsiye ederim çünkü yumuşak süspansiyonlu aracı ağırlık transferleriyle bozmak gerçekten çok tehlikeli ve çoğu zaman içeride G kuvvetinin etkisiyle kendinizi yan koltukta buluyorsunuz.Yol tutuş düşsün onemli değil bana ufak tefek yanlama yaptiracak lastik lazim. 14 e gecsem mi gecmesem mi bilmiyomki valla. Neyse saol çok
Şuan yanlamak zaten hayal. Süspansiyonlarim patlak gereğinden fazla yatıyor sallanıyor esniyor. Çok daha keyifli bu yanlamaktan kendimi inandirdim. Zaten sanzimanim sağlam değil debriyajim bitik yanlayacak ortamim yok. Hele ki 185 60 13 le imkansız sanırım. En fazla camurlugu doldursun diye 185 60 14 veya 185 65 14 takariz@denizyenilmez_ tutuşu azaltmak istiyorsanız ve süspansiyonlarınız yumuşak lastikleriniz kalın yanaklı ise aracın yanlaması için çoook uğraşmak gerekiyor ve ani ağırlık transferleri yapmanız gerekiyor yoksa öbür türlü kaymayı başlatmak çok zor, bütün bunlar Taunus'ta mevcut.Yalnız bu gibi problemleri aşmak için süspansiyonu/yayları sertleştirmeniz ve yanağı ince lastik profiline geçmeniz gerekebilir.Eğer o kadar fazla bütçeniz yoksa yanlamak yine çok da büyük bir problem değil arkalara yıpranmış ve yumuşaklık özelliğini kaybetmiş bayat lastikler takarsanız az bütçeye 2.0 Taunus motoruyla sıkıntı oluşturmayacaktır.Yalnız ikinci ihtimalde de ince yanak tavsiye ederim çünkü yumuşak süspansiyonlu aracı ağırlık transferleriyle bozmak gerçekten çok tehlikeli ve çoğu zaman içeride G kuvvetinin etkisiyle kendinizi yan koltukta buluyorsunuz.
![]()
Bildiğim kadarıyla forumda anketlere en fazla 10 seçenek konabiliyor.Ankette sava bien olmaması üzdü
Bildiğim kadarıyla forumda anketlere en fazla 10 seçenek konabiliyor.
Bu arada Sava sahibi bir kardeşimize benim lanet edip saksı yapmaya niyetlendiğim eski Bridgestone B250 lastiklerimin içlerini boşaltıp verdim, çok memnunmuş. Hiç Sava kullanmadan o şekilde bir genel izlenimim oluştu![]()
10 dk.lık yolculuk deneyimlerime göre yan yan veriyor 10 beygiri, önden çekişi arkadan itiş yapıp öyle veriyorSava 10 beygir verir hocam aklında bulunsun